НУШ Конспект уроку з курсу "Я досліджую світ" на тему : "Гриби"

Про матеріал
Конспект уроку+презентація та мультимедійні додатки з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 1 класу
Перегляд файлу

Тема .  Грибна пора

Мета: сформувати в учнів уявлення та поняття про гриби; навчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати; виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки.

Формувати групу компетентностей:

-Загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

-Компетентність спілкування державною мовою для правильного використання термінологічного апарату.

-Здоровʼязбережувальну компетентність шляхом свідомого ставлення до

власного здоров’я та здоров’я інших;

- Компетентність в природничих науках для формування в учнів практичних

навичок дослідження та спостереження;

- Компетентність уміння вчитися впродовж життя шляхом спостереження

природних явищ,  процесів;

-Інформаційну компетентність для здійснення пошуку інформації в різних

джерелах.

Очікувані результати:

Співвідносить зображення / описи грибів

Проводить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди

Фіксує здобуту інформацію (зображеннями, символами, за допомогою фотопристроїв)

Розпізнає їстівні та отруйні гриби

Не завдає шкоди рослинам під час спостереження

Дотримується правил безпечної поведінки під час збору грибів

Описує об’єкти природи (гриби)  за певними ознаками  

Розпізнає відомі гриби  (за кольором,  формою,  тощо)

Добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи (використання паперу для макетування)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами)

Демонструє іншим результати власної діяльності

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань

Визначає, що дають гриби людині та тваринам .

Малює графічними матеріалами (олівцями, фломастерами, крейдою, фарбами тощо)

Придумує образи і створює їх різними знайомими засобами художньої виразності

Працює з природними матеріалами

Вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту, перевтілюючись у різних персонажів

Презентує результати власної творчості перед однолітками

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці , клей,прищепки.

 

 

Ранкова зустріч

 

 

1.Вітання

Ми веселі малючки,

Як грибочки маслючки.

Всіх із ранком вас вітаєм,

І здоров’я всім бажаєм. (слайд 2)

А зараз я пропоную вам привітатися в особливій формі.

Гра «Передай усмішку» (слайд3)

2.Робота з календарем  (слайд 4)

Пора року-

Місяць-

Число-

День тижня-

3.Вправа «Скринька» (слайд 5)

В скриньку кладемо маленький грибочок. Діти відгадують що всередині за допомогою запитань. Скриньку передають одне одному.

Загадка

 

Маленький, чепурненький,
Крізь землю пройшов,
Червону шапочку знайшов.
(Гриб)

4. Гра«Який ти грибочок?» (слайд 6)

Мої дослідники, будь ласка, причепіть вашу прищепочку на той грибочок,який схожий на ваш настрій.

 

 

mushroom-1601826_960_720 о лл

5.Обмін інформацією (слайд 7)

* У світі налічується близько 2 мільйонів видів грибів.

* Вага найбільшого гриба у світі становить 146 кг.

* Гриби старші за динозаврів.

* Гриби дуже живучі і можуть рости на висоті 50-ти поверхового будинку.

* Гриб може пробити асфальт.

Отже сьогодні ми з вами дізнаємось які ж вони насправді ці гриби та що вони з себе уявляють.

 

Зміст заняття

 

 

І. Мотивація діяльності

 Скажіть будь ласка, а хто збирав гриби?

А чи потрібно нам знати які ж гриби треба класти до свого кошика? (слайд 8)

 

ІІ.  Завдання уроку

— Сьогодні на уроці ми з вами познайомимося з різними видами грибів, будемо навчатися  розрізняти їх, та вміти виділити  їстівні та отруйні грибочки.

C:\Users\Acer\Desktop\6869aa2d6a48974b523cb0b15a82012f.jpg

Робота з підручником

Гра «Хто зайвий» с.51(1) (слайд 9)

 

 

ІІІ. Реалізація цілей

Робота з ілюстрацією (слайд 10)

Картинки по запросу грибочки в лесу

Розгляньте ілюстрацію.

  • Що ви на  ній бачите?
  • А які гриби вам відомі?
  • А хто ходив  до лісу збирати гриби?
  • Коли краще збирати гриби?

      -Допоможіть Бабі Язі дібрати до кожного грибочка його ніжку.(слайд 11)

tematicheskii-komplekt-gribi01

  • Хто знає, яку назву має цей гриб? А як ви гадаєте він їстівний?
  • Коли збирають гриби? Чому ви так вважаєте?

Робота з загадками.

Виросли гриби прекрасні — Капелюшки в них, мов в маслі.

І збирають грибники Маслянисті …(Маслюки). (слайд 12)

Картинки по запросу маслята

 

Ці гриби можна сушити, можна смажити, солити.

Найсмачніший гриб у світі, назву його знають діти? (Білий гриб.) (слайд 13)

 

Картинки по запросу лабіринт гриби

Між травичкою завзято гомонять руді малята.

Кучеряві в них спіднички, називаються … (лисички). (слайд 14)

Картинки по запросу лисичка гриб

 

Шапинка червона, ще й цяточки білі, Виріс отруйний грибок на дозвіллі. Кращий за всіх цей грибочок із виду, Та не готуйте його до обіду.  (мухомор ) (слайд 15)

Картинки по запросу мухомор

Гра «Допоможи їжачку знайти гриб» (слайд 16)

 

 

 

C:\Users\Acer\Desktop\depositphotos_77092031-stock-illustration-maze-game-help-hedgehog-to.jpg

 

-Як ви гадаєте гриби це тварини?

-А можливо це тварини?

Насправді гриби-це окреме царство. І знаходиться їх царство у лісі. (слайд 17)

 

Картинки по запросу замок в лесу рисунок для детей

 

Будова гриба

.Гриб складається з трьох частин. Перш за все в нього є шапка, яка кріпиться до ніжки-ці дві частини мають назву -тіло гриба. Воно виростає з грибниці, яка знаходиться в землі. Грибниця має вигляд білого павутиння. З однієї грибниці може вирости не один гриб. Тому, дуже важливо, коли ви зрізаєте грибочок його грибницю треба залишати на місці. (слайд 18)

C:\Users\Acer\Desktop\2188_0109963001381490017.jpeg

Запам’ятай

Щоб в лікарні не бувати

Треба правила ці знати.

Де отруйний гриб,  де ні

Запам’ятовуй  правила легкі.

(слайд 19-23)

Будьте уважними! Отруйні гриби-це супер-агенти, які вдало маскуються.

(слайд 24)

. І несправжні лісові опеньки дуже схожі на справжні осінні опеньки.

Перегляд мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=U0a8Qp4unB8

 

Фізкультхвилинка (слайд25)

 

Гра «Я досвідчений грибник» (слайд 26)

Вчитель називає гриби. Якщо діти впізнали в ньому їстівний гриб-плескають, а якщо отруйний гриб— мовчать.

Сироїжка,мухомор .лисичка, бліда поганка, білий гриб, підберезовик.

Попрацюйте у групі (слайд 27)

Разом із своїми сусідами намалюйте правила збору грибів.

 

ІV. Рефлексія

 Майстерня «Галявина Бабусі Ягусі» (слайд 28)

C:\Users\Acer\Desktop\игра-я-етей-мухомор-образования-бумажная-87543519.jpg

Зберіть гриб з його частин та приклейте на заготівку.

— Про які гриби ми говорили на цьому уроці?

— Як правильно треба збирати гриби

— Що найбільше вам запам’яталось?

Викристані джерела

1.http://doshkolenok.kiev.ua/zagadki/421-zagadky-pro-gryby.html

 

 

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Осінь — грибна пора

Номер слайду 2

Вітання

Номер слайду 3

“Передай усмішку”

Номер слайду 4

Робота з календарем

Номер слайду 5

«Чарівна скринька»

Номер слайду 6

А який грибочок сьогодні ти?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Їстівні?Отруйні?

Номер слайду 9

Хто зайвий?

Номер слайду 10

Вправа «Бачу. Чую. Відчуваю»

Номер слайду 11

Вправа «Що? Куди?»

Номер слайду 12

Загадай! Відгадай!Виросли гриби прекрасні — Капелюшки в них, мов в маслі. І збирають грибники Маслянисті … МАСЛЮКИ

Номер слайду 13

Ці гриби можна сушити, можна смажити, солити. Найсмачніший гриб у світі, назву його знають діти?  Білий гриб

Номер слайду 14

Між травичкою завзято гомонять руді малята. Кучеряві в них спіднички, називаються … ЛИСИЧКИ

Номер слайду 15

Шапинка червона, ще й цяточки білі, Виріс отруйний грибок на дозвіллі. Кращий за всіх цей грибочок із виду, Та не готуйте його до обіду. МУХОМОР

Номер слайду 16

Гра «Допоможи їжачку знайти гриб»

Номер слайду 17

гриби-це окреме царство

Номер слайду 18

Будова гриба. Шапина. Ніжка. Грибниця. Тіло гриба

Номер слайду 19

Правила збирання грибів. Збирайте тільки їстівні, добре відомі вам гриби

Номер слайду 20

Не куштуйте сирі гриби

Номер слайду 21

Не збирайте старі, перезрілі та пошкоджені гриби

Номер слайду 22

Не збирайте гриби біля доріг

Номер слайду 23

Будьте уважними! Отруйні гриби-це супер-агенти, які вдало маскуються

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Гра «Я-ГРИБНИК»

Номер слайду 27

Разом із своїми сусідами намалюйте правила збору грибів

Номер слайду 28

Майстерня «Галявина Бабусі Ягусі»

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Перегляд файлу

                         МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

 

 

 

                                                               Кафедра педагогіки та  психології

Розробка уроку з курсу «Я досліджую світ»  1 клас

на тему: «Грибна пора»

 

Рудої Тетяни Сергіївни

слухача курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів за НУШ,

вчителя початкових класів

Рубіжанськох СШ І-ІІІ ступенів №7

м. Рубіжного

Луганської області

 

 

 

 

 

 

 

 

2019

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Анікіна Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Костиря Юлія Володимирівна
    Дякую за гарний урок))) Видно, що людина старалась, зроблено не для галочки))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Анодіна Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Митева Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
zip
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
10291
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку