НУШ Критерії оцінювання результатів навчання учнів 2 класів з інформатичної освітньої галузі

Про матеріал
Критерії оцінювання результатів навчання учнів 2 класів з інформатичної освітньої галузі, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (НУШ)
Перегляд файлу

1

Критерії оцінювання результатів навчання учнів 2 класів з інформатичної освітньої галузі, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (НУШ)

Складено згідно наказу МОНУ «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» від 13.07.2021 р. №813

 

Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 2-4 класах з інформатики  виражаються вербальною оцінкою.

Об'єктивні результати навчання учня/учениці у 2 класі - виражати вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною оцінкою, або рівневою оцінкою за вибором закладу загальної середньої освіти на підставі рішення його педагогічної ради.

Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (додаток 1 до наказу МОНУ від 13.07.2021 №813). 

Тематичні діагностувальні роботи з предмету вивчення  освітньої галузі "Інформатична" за звичай, не проводять.

Характеристику навчальної діяльності учня в 2 класі, показники якої підлягають лише вербальному оцінюванню з висновком: показник виявляється під час навчальної діяльності, що у графі "Сформовано () / ще формується" позначаємо ; виявлення показника потребує спонукання/розвитку, про що у цій графі позначень не робити, щоб надати перспективу для виявлення даного показника на наступних етапах навчання.

Характеристика навчальної діяльності результатів навчання

учнів 2 класів

Сформовано () / формується

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

 

№п/п

Результат навчання у свідоцтві досягнень

Змістова лінія

Характеристика результатів навчання учнів 2 класу з інформатичної освітньої галузі

Рівні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

Інформація. Дії з інформацією.

 

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.

 

Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами),

називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою:

значення інформації для життя людини [2 ІФО 1.1];

приклади значення інформації для себе особисто [2 ІФО 1.1];

органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища

[2 ІФО 1.1];

приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні [2 ІФО 1.1];

пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію [2 ІФО 1.1];

за зразком учителя використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі [2 ІФО 3.1];

комп’ютер та інші пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої [2 ІФО 4.1];

об’єктів із заданою закономірністю [2 ІФО 2.1];

визначає послідовність кроків для виконавців [2 ІФО 2.1]

Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях.

Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників:

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду [2 ІФО 1.1];

наводить приклади значення інформації для себе особисто [2 ІФО 1.1];

називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища [2 ІФО 1.1];

наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо

[2 ІФО 1.1];

пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію [2 ІФО 1.1];

використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі

[2 ІФО 3.1];

розуміє, що комп’ютер та інші пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої [2 ІФО 4.1];

знаходить приклади повторення і послідовності дій у повсякденній діяльності, близькому для себе середовищі [2 ІФО 2.1];

відтворює послідовність об’єктів із заданою закономірністю

[2 ІФО 2.1];

визначає послідовність кроків для виконавців [2 ІФО 2.1]

Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях.

Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки:

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду [2 ІФО 1.1]; наводить приклади значення інформації для себе особисто [2 ІФО 1.1];

називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища [2 ІФО 1.1];

наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо

[2 ІФО 1.1];

пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію [2 ІФО 1.1];

використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі

[2 ІФО 3.1];

розуміє, що комп’ютер та інші пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої [2 ІФО 4.1];

знаходить приклади повторення і послідовності дій у повсякденній діяльності, близькому для себе середовищі [2 ІФО 2.1];

відтворює послідовність об’єктів із заданою закономірністю

[2 ІФО 2.1];

визначає послідовність кроків для виконавців [2 ІФО 2.1]

Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.

Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання,  прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду [2 ІФО 1.1]; наводить приклади значення інформації для себе особисто та за власною ініціативою [2 ІФО 1.1];

називає, визначає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища [2 ІФО 1.1];

визначає, наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо

[2 ІФО 1.1];

визначає пристрої інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

визначає, наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію [2 ІФО 1.1];

визначає, використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі

[2 ІФО 3.1];

визначає, розуміє, що комп’ютер та інші пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією [2 ІФО 1.1];

визначає, пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої [2 ІФО 4.1];

визначає, знаходить приклади повторення і послідовності дій у повсякденній діяльності, близькому для себе середовищі [2 ІФО 2.1];

визначає, відтворює послідовність об’єктів із заданою закономірністю

[2 ІФО 2.1];

визначає послідовність кроків для виконавців [2 ІФО 2.1]

2

Створює інформаційні продукти

(текст, графічне зображення, презентацію)

в програмних середовищах

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Інформація. Дії з інформацією.

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.

Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами),

називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою:

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

звертається за допомогою у випадку наявності проблем [2 ІФО 3.2];

наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

відтворює послідовність

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

знаходить помилки у алгоритмах 2 ІФО 2.2];

визначає результат виконання лінійного алгоритму побудови простого геометричного зображення [2 ІФО 2.2];

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2]

 

Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників:

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2]; звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера [2 ІФО 3.2];

наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

відтворює послідовність

знаходить помилки у алгоритмах 2 ІФО 2.2]; визначає результат виконання лінійного алгоритму побудови простого геометричного зображення [2 ІФО 2.2];

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2]

Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях.

Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки:

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера [2 ІФО 3.2];

наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

відтворює послідовність

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

знаходить помилки у алгоритмах 2 ІФО 2.2];

визначає результат виконання лінійного алгоритму побудови простого геометричного зображення [2 ІФО 2.2];

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2]

Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.

Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання,  прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: визначає, оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера [2 ІФО 3.2];

визначає, наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

визначає, відтворює послідовність

оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2];

визначає, знаходить помилки у алгоритмах 2 ІФО 2.2];

визначає результат виконання лінійного алгоритму побудови простого геометричного зображення [2 ІФО 2.2];

визначає, оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2]

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

Об’єкт. Властивості об’єкта.

Інформація. Дії з інформацією.

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.

Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами),

називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою:

називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів [2 ІФО 1.3];

описує об’єкт називаючи його властивості [2 ІФО 1.3];

порівнює об’єкти за значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/ властивості [2 ІФО 1.3];

використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих [2 ІФО 3.3];

об’єднує об’єкти за їх властивостями або значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

визначає закономірність об’єктів[2 ІФО 1.3];

Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників:

називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей [2 ІФО 1.3];

описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення [2 ІФО 1.3];

порівнює об’єкти за значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості [2 ІФО 1.3];

використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих [2 ІФО 3.3];

об’єднує об’єкти за їх властивостями або значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

визначає закономірність об’єктів[2 ІФО 1.3];

Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях.

Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки:

 

називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей [2 ІФО 1.3];

описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення [2 ІФО 1.3];

порівнює об’єкти за значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості [2 ІФО 1.3];

використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих [2 ІФО 3.3];

об’єднує об’єкти за їх властивостями або значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

визначає закономірність об’єктів[2 ІФО 1.3];

Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.

 

Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання,  прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: визначає, називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей [2 ІФО 1.3];

визначає, описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення [2 ІФО 1.3];

визначає, порівнює об’єкти за значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

визначає, спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості [2 ІФО 1.3];

визначає, використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих [2 ІФО 3.3];

визначає, об’єднує об’єкти за їх властивостями або значеннями властивостей [2 ІФО 1.3];

визначає закономірність об’єктів[2 ІФО 1.3];

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

Інформація. Дії з інформацією.

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.

 

 

Лінійні алгоритми

 

 

Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами),

називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою:

запускає знайомі програми

[2 ІФО 2.4];

завершує роботу з роботу з програмою[2 ІФО 2.4];

називає інструменти малювання у графічному редакторі[2 ІФО 2.4];

обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату [2 ІФО 2.4];

створює не складні малюнки

[2 ІФО 2.4];

розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію [2 ІФО 1.4];

створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур [2 ІФО 2.4];

може змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора [2 ІФО 2.4];

завдання із розфарбування або перефарбування малюнків [2 ІФО 2.4];

пропонує власні кольорові рішення малюнка [2 ІФО 2.4];

 пояснює добір кольорів [2 ІФО 2.4];

створює візуальну відповідь простих та складених геометричних задач [2 ІФО 2.4];

виділяє та переносись фрагменти малюнка [2 ІФО 2.4];

створює графічні відповіді до навчальних завдань [2 ІФО 2.4];

створює малюнок за лінійним алгоритмом

[2 ІФО 2.4];

 

Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників:

запускає знайомі програми

[2 ІФО 2.4];

 завершує роботу з програмою[2 ІФО 2.4];

називає інструменти малювання у графічному редакторі[2 ІФО 2.4];

обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату

[2 ІФО 2.4];

створює не складні малюнки за зразком

[2 ІФО 2.4];

розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію

[2 ІФО 1.4];

створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей [2 ІФО 2.4];

вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора [2 ІФО 2.4];

виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків [2 ІФО 2.4];

пропонує власні кольорові рішення малюнка [2 ІФО 2.4];

 пояснює добір кольорів [2 ІФО 2.4];

створює візуальну відповідь простих та складених геометричних задач [2 ІФО 2.4];

виділяє та переносись фрагменти малюнка [2 ІФО 2.4];

 створює графічні відповіді до навчальних завдань [2 ІФО 2.4];

створює малюнок за лінійним алгоритмом

[2 ІФО 2.4];

пропонує власні алгоритми створення не складних геометричних зображень

[2 ІФО 2.4];

Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях.

Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки:

запускає знайомі програми

[2 ІФО 2.4];

 завершує роботу з програмою[2 ІФО 2.4];

називає інструменти малювання у графічному редакторі[2 ІФО 2.4];

обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату

[2 ІФО 2.4];

створює не складні малюнки за зразком

[2 ІФО 2.4];

розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію

[2 ІФО 1.4];

створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей [2 ІФО 2.4];

вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора [2 ІФО 2.4];

виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків [2 ІФО 2.4];

пропонує власні кольорові рішення малюнка [2 ІФО 2.4];

 пояснює добір кольорів [2 ІФО 2.4];

створює візуальну відповідь простих та складених геометричних задач [2 ІФО 2.4];

виділяє та переносись фрагменти малюнка [2 ІФО 2.4];

 створює графічні відповіді до навчальних завдань [2 ІФО 2.4];

створює малюнок за лінійним алгоритмом

[2 ІФО 2.4];

пропонує власні алгоритми створення не складних геометричних зображень

[2 ІФО 2.4];

Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.

 

Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання,  прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: запускає знайомі програми

[2 ІФО 2.4];

 завершує роботу з програмою[2 ІФО 2.4];

визначає, називає інструменти малювання у графічному редакторі[2 ІФО 2.4];

визначає, обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату

[2 ІФО 2.4];

визначає, створює не складні малюнки за зразком

[2 ІФО 2.4];

визначає, розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію

[2 ІФО 1.4];

визначає, створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей [2 ІФО 2.4];

визначає, вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора [2 ІФО 2.4];

визначає, виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків [2 ІФО 2.4];

визначає, пропонує власні кольорові рішення малюнка [2 ІФО 2.4];

 визначає, пояснює добір кольорів [2 ІФО 2.4];

визначає, створює візуальну відповідь простих та складених геометричних задач [2 ІФО 2.4];

визначає, виділяє та переносись фрагменти малюнка [2 ІФО 2.4];

визначає,  створює графічні відповіді до навчальних завдань [2 ІФО 2.4];

визначає, створює малюнок за лінійним алгоритмом

[2 ІФО 2.4];

визначає, пропонує власні алгоритми створення не складних геометричних зображень

[2 ІФО 2.4];

 

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку