1
Критерії оцінювання результатів навчання учнів 3 класів з інформатичної освітньої галузі, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (НУШ) |
Складено згідно наказу МОНУ «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» від 13.07.2021 р. №813 |
Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 2-4 класах з інформатики виражаються вербальною оцінкою.
Об'єктивні результати навчання учня/учениці у 2 класі - виражати вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною оцінкою, або рівневою оцінкою за вибором закладу загальної середньої освіти на підставі рішення його педагогічної ради.
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (додаток 1 до наказу МОНУ від 13.07.2021 №813).
Тематичні діагностувальні роботи з предмету вивчення освітньої галузі "Інформатична" за звичай, не проводять.
Характеристика навчальної діяльності результатів навчання учнів 3 класів |
Сформовано () / формується// Рівень результату навчання |
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
|
збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
№п/п |
Результат навчання у свідоцтві досягнень |
Змістова лінія |
Характеристика результатів навчання учнів 3 класу з інформатичної освітньої галузі |
|||
Рівні |
||||||
Початковий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|||
1 |
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
Інформація. Дії з інформацією.
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.
Лінійні алгоритми |
Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами), називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою: пояснює окремі значення інформації інформації для життя людини, наводить окремі приклади із власного досвіду [3 ІФО 1.1]; розрізняє деяку окрему інформацію за способом подання [3 ІФО 1.1]; пояснює поняття «комп’ютерна мережа» [3 ІФО 1.1]; розповідає частково про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; називає окремі носії інформації [3 ІФО 1.1] ; розрізняє окремі технічні засоби для передавання, зберігання інформації [3 ІФО 1.1]; наводить окремі приклади пристроїв для введення та виведення інформації [3 ІФО 1.1]; розрізняє деякі сучасні пристрої для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; пояснює окремі наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]; визначає окремі алгоритмічні структури [3 ІФО 2.1]; виконує, створює та записує алгоритми; [3 ІФО 2.1] |
Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників: пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду [3 ІФО 1.1]; розрізняє види інформації за способом подання [3 ІФО 1.1];
пояснює поняття «комп’ютерна мережа» [3 ІФО 1.1]; розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; називає носії інформації [3 ІФО 1.1] ; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації [3 ІФО 1.1]; наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації [3 ІФО 1.1]; розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]; визначає алгоритмічні структури [3 ІФО 2.1]; виконує, створює та записує алгоритми; [3 ІФО 2.1] |
Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки: пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду [3 ІФО 1.1]; розрізняє види інформації за способом подання [3 ІФО 1.1]; пояснює поняття «комп’ютерна мережа» [3 ІФО 1.1]; розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; називає носії інформації [3 ІФО 1.1] ; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації [3 ІФО 1.1]; наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації [3 ІФО 1.1]; розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]; визначає алгоритмічні структури [3 ІФО 2.1]; виконує, створює та записує алгоритми [3 ІФО 2.1] |
Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.
Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання, прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: визначає, пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду [3 ІФО 1.1]; визначає, розрізняє види інформації за способом подання [3 ІФО 1.1]; визначає, пояснює поняття «комп’ютерна мережа» [3 ІФО 1.1]; визначає, визначає, розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; визначає, називає носії інформації [3 ІФО 1.1] ; визначає, розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації [3 ІФО 1.1]; визначає, наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації [3 ІФО 1.1]; визначає, розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією [3 ІФО 1.1]; визначає, пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]; визначає алгоритмічні структури [3 ІФО 2.1]; визначає, виконує, створює та записує алгоритми [3 ІФО 2.1] |
2 |
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.
Інформація. Дії з інформацією.
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.
Лінійні алгоритми |
Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами), називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою: використовує пристрої для передавання інформації [3 ІФО 1.2]; уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо) [3 ІФО 1.2]; створює папку та документи в ній [3 ІФО 1.2]; розуміє призначення програми-браузера [3 ІФО 3.2]; вміє використовувати гіперпосилання [3 ІФО 3.2]; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання) [3 ІФО 1.2]; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними [3 ІФО 3.2]; використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2]; пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх [3 ІФО 1.2];
|
Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників: використовує пристрої для передавання інформації [3 ІФО 1.2]; уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо) [3 ІФО 1.2]; створює папку та документи в ній [3 ІФО 1.2]; розуміє призначення програми-браузера [3 ІФО 3.2]; вміє використовувати гіперпосилання [3 ІФО 3.2]; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання) [3 ІФО 1.2]; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними [3 ІФО 3.2]; використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2]; пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх [3 ІФО 1.2] |
Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки: використовує пристрої для передавання інформації [3 ІФО 1.2]; уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо) [3 ІФО 1.2]; створює папку та документи в ній [3 ІФО 1.2]; розуміє призначення програми-браузера [3 ІФО 3.2]; вміє використовувати гіперпосилання [3 ІФО 3.2]; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання) [3 ІФО 1.2]; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними [3 ІФО 3.2]; використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2]; пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх [3 ІФО 1.2] |
Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.
Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання, прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: визначає, використовує пристрої для передавання інформації [3 ІФО 1.2]; визначає, уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо) [3 ІФО 1.2]; змінює, створює папку та документи в ній [3 ІФО 1.2]; визначає, розуміє призначення програми-браузера [3 ІФО 3.2]; вміє використовувати гіперпосилання [3 ІФО 3.2]; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання) [3 ІФО 1.2]; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними [3 ІФО 3.2]; використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2]; пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх [3 ІФО 1.2] |
3 |
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
Об’єкт. Властивості об’єкта.
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.
Лінійні алгоритми |
Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами), називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою:
описує текстові і графічні об’єкти [3 ІФО 1.3]; порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками [3 ІФО 1.3]; визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям [3 ІФО 1.3]; вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів [3 ІФО 1.3]; досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3]; виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]; використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування [3 ІФО 3.3]; дотримується правил використання власних і чужих творів [3 ІФО 4.3]; вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу) [3 ІФО 1.3]; вміє діяти за інструкцією [3 ІФО 1.3]; впорядковує об’єкти за певними ознаками [3 ІФО 1.3]; |
Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників: описує текстові і графічні об’єкти [3 ІФО 1.3]; порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками [3 ІФО 1.3]; визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям [3 ІФО 1.3]; вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів [3 ІФО 1.3]; досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3]; виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]; використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування [3 ІФО 3.3]; дотримується правил використання власних і чужих творів [3 ІФО 4.3]; вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу) [3 ІФО 1.3]; вміє діяти за інструкцією [3 ІФО 1.3]; впорядковує об’єкти за певними ознаками [3 ІФО 1.3];
|
Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки: описує текстові і графічні об’єкти [3 ІФО 1.3]; порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками [3 ІФО 1.3]; визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям [3 ІФО 1.3]; вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів [3 ІФО 1.3]; досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3]; виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]; використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування [3 ІФО 3.3]; дотримується правил використання власних і чужих творів [3 ІФО 4.3]; вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу) [3 ІФО 1.3]; вміє діяти за інструкцією [3 ІФО 1.3]; впорядковує об’єкти за певними ознаками [3 ІФО 1.3]; |
Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.
Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання, прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: визначає, описує текстові і графічні об’єкти [3 ІФО 1.3]; порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками [3 ІФО 1.3]; визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям [3 ІФО 1.3]; визначає, вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів [3 ІФО 1.3]; визначає, досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3]; виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]; визначає, використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування [3 ІФО 3.3]; дотримується правил використання власних і чужих творів [3 ІФО 4.3]; вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу) [3 ІФО 1.3]; вміє діяти за інструкцією [3 ІФО 1.3]; впорядковує об’єкти за певними ознаками [3 ІФО 1.3] |
4 |
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.
Лінійні алгоритми |
Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем. Самостійно розпізнає і називає об'єкти (за наданими орієнтирами), називає окремі ознаки об'єктів, відтворює окремі операції навчальних дій, знаходить інформацію за наданим орієнтиром, відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно /за допомогою малюнка, коментує окремі операції короткими репліками, констатує за підказкою: створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4];
висловлює припущення про достовірність інформації [3 ІФО 1.4]; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел [3 ІФО 1.4];
створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності [3 ІФО 2.4]; створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел[3 ІФО 2.4]; розробляє презентацію за логічною послідовністю [3 ІФО 2.4]; доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою [3 ІФО 2.4]; редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]; розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4]
|
Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, для досягнення результату потребує уточнень завдання, називає, установлює, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками, відтворює, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату, знаходить, перетворює(за зразками/за допомогою вчителя), коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири, констатує правильність/неправильність результату, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників: створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4];
висловлює припущення про достовірність інформації [3 ІФО 1.4]; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел [3 ІФО 1.4];
створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності [3 ІФО 2.4]; створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел[3 ІФО 2.4]; розробляє презентацію за логічною послідовністю [3 ІФО 2.4]; доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою [3 ІФО 2.4]; редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]; розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4] |
Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях. Самостійно визначає, угруповує об'єкти, установлює причиново-наслідкові зв'язки, застосовує для досягнення результатів, знаходить за власною ініціативою, ставить запитання, ілюструє, контролює, перевіряє, робить висновок, виправляє помилки: створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4];
висловлює припущення про достовірність інформації [3 ІФО 1.4]; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел [3 ІФО 1.4];
створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності [3 ІФО 2.4]; створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел[3 ІФО 2.4]; розробляє презентацію за логічною послідовністю [3 ІФО 2.4]; доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою [3 ІФО 2.4]; редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]; розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4] |
Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях.
Самостійно характеризує, визначає, установлює, застосовує й комбінує, знаходить за власною ініціативою, оцінює, ставить запитання, прогнозує, співвідносить результати, робить висновок, обґрунтовує, аналізує й оцінює, визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії: визначає, створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4];
висловлює припущення про достовірність інформації [3 ІФО 1.4]; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел [3 ІФО 1.4];
визначає, створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності [3 ІФО 2.4]; визначає, створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел[3 ІФО 2.4]; визначає, розробляє презентацію за логічною послідовністю [3 ІФО 2.4]; д визначає, оповнює презентацію текстом, зображенням, схемою [3 ІФО 2.4]; редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]; визначає, розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4] |