Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту. Прислів’я.
Номер слайду 2
Опитування. Вчитель будує питання так, щоб здобувачі освіти могли відповісти “ТАК” або “НІ”Чи легко було б жити без мови?
Номер слайду 3
Розчитування. Учням пропоную розчитуватися по стрічках (стовпчиках). Хто прочитав, то сигналізує цеглинкою.
Номер слайду 4
Читання блискавкоюдощ
Номер слайду 5
Номер слайду 6
хрущ
Номер слайду 7
Номер слайду 8
щавель
Номер слайду 9
Номер слайду 10
ліщина
Номер слайду 11
Номер слайду 12
щастя
Номер слайду 13
щастясловникова робота:поділіть на склади, визначіть наголос, звукой аналіз;чому в цьому слові букв менше, ніж звуків?Що таке щастя?
Номер слайду 14
Ща́стя — психоемоційний стан цілковитого задоволення життям.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Первинний синтез. Слухання (читає вчитель чи учень)Коротка бесіда за змістом прочитаного. Читання слів з тексту (підготовча робота)щастя співочих саджає журилася сльози
Номер слайду 17
Вторинний синтез. Самостійне напівголосне читання. Детальна бесіда за змістом прочитаного. Різні види читання РЗМЩо для тебе щастя? Що б ти зробив для щастя інших людей?
Номер слайду 18
медіапродукт
Номер слайду 19
Підсумок, рефлексія Створення годинника щастя (робота в групах)