Педагогічне спостереження є одним з важливих інструментів оцінювання учнів, котрий допомагає не тільки ефективно поставити цілі уроку та підібрати дієві завдання, враховуючи індивідуальні особливості учнів, а й фіксувати навчальний поступ учнів і аргументовано робити запис у свідоцтво навчальних досягнень учнів.
Проаналізувавши свідоцтва досягнень 1- 4 класів і взявши до уваги методичні рекомендації, я розробила технологічні карти педагогічного спостереження для кожного класу відповідно до характеристик, поданих у свідоцтвах досягнень, так з використанням позначок запропонованих у методичних рекомендаціях. Тож використовую наступні позначки для фіксації рівня засвоєння матеріалу:
++ - має значні успіхи;
+ - демонструє помітний прогрес;
v- досягає результату з допомогою вчителя;
!- потребує значної уваги і допомоги.
Слід зазначити, що характеристики, які оцінюються, під час першого циклу (1-2 класи) є більш деталізованими, а під час другого циклу (3-4 класи)– більш загальними, але роз’яснені і уточнені критеріями оцінювання.
Пропоную спостерігати за поступом учнів протягом теми, оцінювати роботу учнів, вносячи певні позначки до таблиці, що аргументуватиме навчальні досягнення учнів. Під датою є номери, які відповідають певній характеристиці під таким же номером. Звичайно спостерігати за всіма критеріями під час одного уроку важку, тому під час планування уроку вчитель виділяє критерій, який буде спостерігати.
Технологічна карта
педагогічного дослідження учителя англійської мови
1 клас
1. Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків
2. Розуміє просту особисту інформацію, а також запитання
3. Продукує короткі фрази про себе
Тема « Я, моя родина і друзі»
Список учнів |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
|
Іваненко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Петренко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шевченко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технологічна карта
педагогічного дослідження учителя англійської мови
2 клас
1. Розуміє короткі прості запитання та твердження, які вимовляються повільно і чітко за потреби повторюються та супроводжуються опорами або жестами задля покращення розуміння
2. Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії справ або ілюстративні оповідання, де використовується знайома лексика
3.Ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації
4. Описує себе, вживаючи прості слова та формульні вирази за можливості попередньої підготовки
5. Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання
Список учнів |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
||||||||||||||||||||||||
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
Іваненко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Петренко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технологічна карта
педагогічного дослідження учителя англійської мови
3-4 класи
1. ІНО 1 – Сприймає іноземну мову на слух
2. ІНО 2 – Читає іноземною мовою
3. ІНО 3.1 – Висловлюється іноземною мовою
4. ІНО 3.2 –Взаємодіє письмово іноземною мовою
Список учнів |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
Дата |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Іваненко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Петренко |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||