НУШ Тиждень №1 "Я - школяр" Урок №1

Про матеріал
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». Вступний інструктаж. 1.Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фі¬зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби їх уникнення. Загартовування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. 2.Організовуючі вправи: шикування. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови. 4.Рухлива гра «Давайте познайомимося».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №1 «Я – школяр»

Урок №1

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 64,3%      

Інвентар: 1 м’яч, 1 кегля

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна галузі

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». Вступний інструктаж.

1.Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фі­зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби їх уникнення. Загартовування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. 2.Організовуючі вправи: шикування. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови. 4.Рухлива гра «Давайте познайомимося».

Завдання: ОЗНАЙОМИТИ: бесіда: «Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фі­зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби їх уникнення. Загартовування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку»; ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; організовуючі вправи: шикування; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Давайте познайомимося»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: почуття поваги до інших осіб; бажання підтримувати та приймати інших; бажання бути здоровим: вміння обирати ті предмети та вправи, які корисні для здоровя; інтерес до уроків фізичної культури.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Учитель: Треба разом привітатись!

Учні: Добрий день!

Учитель: Дружно, голосно сказати…

Учні: Добрий день!

Учитель: Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться!

Учні: Добрий день!

Учитель: І зі мною привітайтесь!

Учні: Добрий день!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло

промовляють привітання

інтеграція: мовно-літературна галузь

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Інструктажі, основи знань з фізичної культури:

4.1.Вступний інструктаж.

4.2.Основи знань з фізичної культури:

Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фі­зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби їх уникнення. Загартовування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку.

2хв

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

5.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

5.1.Тема тижня: «Я – школяр».

5.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

6.Очікувані результати:

6.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

6.2.Рефлексія: – Навіщо Вам уроки фізкультури? 

– Що Ви очікуєте від цих уроків?

6.3.Сюжетно-рольова гра «Чого я хочу навчитися на уроках фізичної культури?»

Завдання: уявляючи себе журналістом та передаючи «мікрофон» (кеглю) по колу з рук у руки, діти відповідають на запитання. 

2хв+1хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

інтерактивна технологія кооперативного навчання: метод «Мікрофон»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

7.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, команди, розподіл, перешикування):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- команди (3 кроки прямо, 2 кроки праворуч, 1 крок назад, 2 кроки ліворуч, повернутися кругом, 3 кроки праворуч, 1 крок назад, повернутися кругом. Вузенька стежечка. Торкніться правою рукою плеча сусіда, пройдіть 3 кроки вперед, 1 крок ліворуч, 1 крок праворуч);

- розподіл (І номер – «зайчик», ІІ номер – «білочка»);

- перешикування («зайчики»: 1 стрибок вперед, «білочки»: 3 кроки назад).

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

5хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови;

4хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Інтерактивна гра «Давайте познайомимося»:

8хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: І варіант: учитель називає своє ім’я, кидає м’ячик в руки учневі; учень повинен повернути м’ячика учителеві та назвати своє ім’я; гра продовжується доти, доки всі учні не назвуть своє ім’я; ІІ варіант: стрибнути всередину кола всіх дітей, які мають ім’я Тарас/Денис/ Оленка/ Петро/Софійка; полічити та показати на пальчиках їхню кількість;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- гра;

6хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

– Фізичні вправи відіграють в нашому житті роль… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                             Загадка про скакалку yrokiu.ru/zagadki/3269-zagadka-pro-skakalku                                                                                                                                                                           Загадка про обруч zagadki1.ru/ua/zagadky-pro/zagadky-pro-obruch.htm                                                                                                                                                                        Загадка про м’яч zagadki1.ru/ua/zagadky-pro/zagadky-pro-myach.htm                                                                                                                                           Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ГЛУШКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 липня 2019
Переглядів
2536
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку