НУШ Тиждень №11 "Мода" Урок №31 фізичної культури для учнів 1-х класів

Про матеріал
Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича, громадянська та історична, технологічна Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням вперед). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»: «Зайчик»). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає ». 6.Рухлива гра «Вовк у канаві».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

 

Тиждень №11 «Мода»

Урок №31  Час: 30хв.  Дата:   Щільність уроку: 67,6%      

Інвентар: 1 кегля, пальчикові м’які іграшки  Місце проведення: спортивний зал

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича, громадянська та історична, технологічна

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням вперед). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»: «Зайчик»). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає ». 6.Рухлива гра «Вовк у канаві».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; РОЗУЧИТИ: звіроаеробіка: різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням вперед); логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика» «Зайчик»); рухливу гру «Вовк у канаві»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках, на п’ятах), бігу (рівномірний), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (на внутрішній та зовнішній частинах ступні; з різними положеннями рук), бігу (на носках; з виносом прямих ніг), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із високим підніманням стегна), бігу (із високим підніманням стегна), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами кругом); різновиди ходьби (із закиданням гомілок), бігу (із закиданням гомілок), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (зі зміною напрямку), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (у присіді правим і лівим боком); загальнорозвивальні вправи: у русі; гру на формування уваги «Літає – не літає»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: досліджувати та представляти неповторність кожної людини; повагу до професій, які пов’язані з модою; спілкуватися з учителем та однокласниками; виконувати запропоновану роль у команді, погоджуватися із рішенням команди; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у команду для гри; підримувати та приймати інших; дотримуватися встановлених в освоєному громадському просторі (спортивний зал) правил; намагатися дотримуватися домовленостей; активно вболівати за результати команди; надавати допомогу тим, хто її потребує, і висловлювати вдячність за підтримку; виконувати нескладні ролі, етюди-наслідування; бажання бути здоровим: порівнювати вплив різних емоцій на себе та інших; пояснювати вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я; усвідомлювати важливість рухів та активної поведінки для себе та інших; намагатися дотримуватися правил моральної поведінки під час ігор; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

11хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,

Кивають голівки, і сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня,

Усмішки даруємо і добрі слова.

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв+30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Мода».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

15с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Що означає бути модним? – Чи модно бути оригінальним та неповторним і виражати своє «Я» по-різному? (попри неповторність кожної людини всі рівні, бо вони люди).

5.3.Гра «Продовж речення»:

– Продовжіть речення: Модно – це… (правильно харчуватися; займатися спортом; мати корисні звички; одягатися так, щоб підкреслити свою неповторність; говорити українською…).

5.4.Відгадайте загадки:

1.Одяг в мене дуже гарний, бо пошив його… (дизайнер).

– Яку роботу виконує дизайнер?

2.Наче лялька зовні виглядає,

Гарні шати завжди одягає.

І на подіум виходить кожен день,

Ну звичайно, любі діти, це… (модель).

 – Яку роботу виконує модель?

5.5.Гра-імітація «Утвори літери» (М,Д).

Завдання: учитель пропонує учням утворити літери М,Д: а)самостійно, б)в парах;

5.6.Вправи-імітації «Звукові намистинки»:

Вправа «Д»: піднятися на носки, руки потягнути вгору – вдих, опускаючись на повну ступню і ставлячи руки на поясі довго тягнути дзвінкий звук «д».

Вправа «Т»: піднятися на носки, руки потягнути вгору – вдих, опускаючись на повну ступню і ставлячи руки вниз довго тягнути глухий звук «т».

Запам’ятай: закрий долонями вуха і вимови звук [д], а потім [т], якщо у вухах дзвенить, то це дзвінкий приголосний звук.

Вправа «М»: піднятися на носки, руки потягнути вгору – вдих, опускаючись на повну ступню і ставлячи руки в сторони довго тягнути дзвінкий звук «м».                       

2хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтерактивна технологія кооперативного навчання: метод «Мікрофон»

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична, технологічна галузі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ці вправи допомагають виробити правильне діафрагмальне дихання, тривалість видиху, його силу і поступовості. Всі звуки вимовляються на видиху.

6.Організовуючі вправи «Професії» (шикування, стійки, команди, розподіл, перешикування):

- команди (праворуч, ліворуч, кругом);

- розподіл (І номер – «модель», ІІ номер – «дизайнер»);

- перешикування («моделі»: 3 стрибки вперед, 2 стрибки назад, 4 кроки ліворуч, 3 кроки праворуч;  «дизайнери»: 3 кроки вперед, 4 кроки назад, 2 стрибки ліворуч, 3 стрибки праворуч).

1хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: технологічна, математична галузі

7. Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи: «пальчикова гімнастика»: «Зайчик»:

- бесіда: – Що ви знаєте про зайчика?

Сірий зайчик пострибав,    

Вушками почухав,                            

Потім зайчик задрімав, –       

Пісеньку послухав.

1хв15с

чітко виконувати вправи, вірш знати на пам’ять

інтеграція: природнича, мовно-літературна галузі   

 

Другий і третій пальці трохи зіг­нуті, «стирчать» вгору, зап’ястя «скаче» у повітрі, потім другий па­лець тре по третьому, і, нарешті, вся долоня стає на ребро.                                            

психолого-педагогічна технологія мнемотехніка: метод «Підсилення», прийом «Модальність»

II.Основна частина уроку.

14хв

 

1.Розминка:

7хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- бесіда: – Хто такі дикі тварини? – Хто такі свійські тварини? – Чим вони різняться?

- звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках «як жирафи», на п’ятах «як хом’ячки»; на внутрішній «як пінгвіни»  та зовнішній «як ведмедики» частинах ступні; з різними положеннями рук; із високим підніманням стегна «як чаплі»; із закиданням гомілок; зі зміною напрямку; у напівприсіді, у присіді), бігу (рівномірний «як собачки»; на носках «як лисички»; з виносом прямих ніг «як лошата»; із високим підніманням стегна «як коники»; із закиданням гомілок; зі зміною напрямку; з різних вихідних положень), стрибків (на місці на одній, двох ногах «як зайчики»; з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; із просуванням уперед, назад «як жабки»; у присіді правим і лівим боком; із просуванням вперед);

3хв30с

виправляти помилки словесно, показом, хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

інтеграція: природнича галузь

- загальнорозвивальні вправи: у русі;

1хв30с

виправляти помилки словесно, показом, хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

- гра на формування уваги «Літає – не літає» (дивись урок №15);

1хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

 

 

 

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухлива гра «Вовк у канаві»:

7хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: природнича галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- розподілення ролей;

30с

за бажанням учнів

- бесіда: – Що ви знаєте про вовків (кіз)? – Чим схожі дикі та свійські тварини?

- правила гри «Вовк у канаві»:

У центрі залу проводяться дві паралельні лінії на відстані 60-80 см одна від одної. На протилежних сторонах залу відзначаються лініями два «дому». Обираються 2 учні, які грають ролі «вовків», вони займають місце у «канаві». Решта учнів грають ролі «кіз», вони розташовуються за лінією одного з «будинків». За сигналом «кози» перебігають в іншій «будинок», перестрибуючи на ходу через «канаву». «Вовки» намагаються їх спіймати. Спіймані відходять убік. Гра продовжується декілька разів. Виграють ті, хто не буде жодного разу спійманий;                                                                                            

1хв

чітко дотримуватися правил ігор

- гра:

4хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок:

– Як відбувалася гра?

– Чи отримали задоволення від гри?

– Якщо ні, то що цьому перешкодило?

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Модно це – … .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література:

 

1. Логопедическая ритмика - основные средства и упражнения ...https://schoolofcare.ru/.../chto-takoe-detskaya-logoaerobika/

 

2.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали //авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017р.  

3.Прислів'я та приказки про красу та її цінність - Українські традиції  traditions.in.ua/usna-narodna...ta.../1563-pryslivia-ta-prykazky-pro-krasu-i-vrodu

4.Рухливі ігри у 1-2 класах (за новим Держстандартом) Для школи ... dmitrivskazoch.at.ua/load/z_dosvidu_roboti...l_s/.../13-1-0-94

5. Скоромовки, загадки, вірші про професії від учасників сайта «Клуб ...posnayko.com.ua › Книжкова поличка Пізнайка

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
1181
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку