НУШ Тиждень №2 "Мій/наш клас" Урок №5

Про матеріал
Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний) Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна галузі
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №2 «Мій/наш клас»

Урок №5

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 20’×100:30’=66,6%      

Інвентар: 1 мяч

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна галузі

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень. 3.Рухливі  ігри «Давай познайомимося», «Знайди своє місце».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи ; ПОВТОРИТИ: рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайди своє місце»; ВДОСКОНАЛЮВАТИ:організовуючі вправи: шикування; стійки; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками ; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: підтримувати і приймати інших; об’єднуватися з іншими дітьми у групу для виконання навчального завдання; спілкуватися з однокласниками; встановлювати дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі; почуття поваги до інших осіб; бажання бути здоровим: порівнювати  вплив різних емоцій на себе та інших; розрізняти власні емоції та почуття; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

10хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Доброго ранку, доброго дня, бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,

Кивають голівки, і сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня, усмішки даруємо і добрі слова.

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова рухами рук

інтеграція: мовно-літературна галузь

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Мій/наш клас».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія: – Що варто робити на спортивному майданчику? 

– Що може привести до небезпеки?

– Чи потрібні правила поведінки на уроці?

5.3. Гра-вірш «Так – ні».

Завдання: учитель розказує віршик, а учні плескають у долоні, якщо вони погоджуються з правилом.

1.У спортивному залі – учень ти.
Скрізь дотримуйсь чистоти.
Слідкувати завжди треба,
Щоб порядок був у тебе.

2.Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому – усміхайся.
Всіх вітай: дітей, батьків,
Друзів і учителів.

3.Слухай вчителя уважно
І веди себе поважно.
Щоб чогось не пропустити
Та все добре зрозуміти.

4.На уроці не гукай,
Завжди руку піднімай.
Там, де шум і крик буває
Працездатності немає.

5.На уроці в ігри грайся,
Бігай, але не штовхайся.
Як ведеш себе негоже –
Завжди травма бути може.

6.На урок у спортивній формі йдіть.
Зайві ж речі не беріть.
Важкувато їх носити.
Й недоречно це робити.

7.А дерева, любі діти,
Не для того, щоб сидіти.
Краще бігайте надворі.
Будете завжди здорові.

8.Вчасно йди завжди до школи
Та не спізнюйся ніколи.
Вчись раніше пробудитись,
На фізкультуру щоб не спізнитись.

9.Школа – це твій рідний дім.
Будь господарем у нім.
Спортивний інвентар ти зберігай: 
Ламати, псувати не дозволяй.

10.До порядку сам привчайся,
На уроці не штовхайся.
Одяг власний зберігай
Не губи й не розкидай.

11.Наполегливо учися.
У житті це знадобиться.
Вчитись ти прийшов до школи – 
Не забудь про це ніколи!

2хв+2хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

6.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (5 кроків прямо, 3 кроки ліворуч, 3 кроки назад, 2 кроки праворуч, повернутися кругом, 2 кроки праворуч, 4 кроки вперед, повернутися кругом. Вузенька стежечка. Торкніться лівою рукою руки сусіда, пройдіть 2 кроки вперед, 4 кроки ліворуч, 2 кроки праворуч);

- перешикування («зайчики»: 3 кроки назад, «білочки»: 2 кроки вперед).

2хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

15хв

 

1.Розминка:

7хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи;

6хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Інтерактивні ігри «Давайте познайомимося», «Знайди своє місце»:

8хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила ігор:                                                   1.«Давайте познайомимося»                                    правила гри: І варіант: учитель називає своє ім’я, кидає м’ячик в руки учневі; учень повинен повернути м’ячика учителеві та назвати своє ім’я; гра продовжується доти, доки всі учні не назвуть своє ім’я; ІІ варіант: стрибнути всередину кола всіх дітей, які мають ім’я Тарас/Денис/ Оленка/ Петро/Софійка; полічити та показати на пальчиках їхню кількість;                     2.«Знайди своє місце»                                          правила гри: за одним сигналом свистка учні стоять у колі, за двома сигналами свистка учні розбігаються по спортивному майданчику;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- ігри;

6хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

Наполегливо…  (учися).
У житті це… (знадобиться).
Вчитись ти прийшов… (до школи) – 
Не забудь про це… (ніколи)!

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (формувальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.

2.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

 

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку