Мета уроку: Сприяти фізичному розвитку та зміцнення здоров'я учнів 5 класу засобами легкої атлетики.
План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 А класу.
Варіативний модуль: Легка Атлетика
Тема уроку: Техніка бігу на короткі дистанції. Техніка стрибка у гору з розбігу. Штовхання ядра.
Мета уроку: сприяти фізичному розвитку та зміцнення здоров’я учнів 5 класу засобами легкої атлетики.
Завдання уроку: 1. Навчити техніці виконання штовхання ядра.
2. Удосконалити техніку бігу на короткі дистанції.
3. Закріпити техніку стрибка у гору з прямого розбігу.
4. Формувати фізичні якості: швидкість та витривалість засобами рухливих ігор.
5. Виховувати прагнення до перемоги та спонукання дітей до самостійного заняття спортом.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Методи навчання: інформаційно - рецептивний, ігровий метод, робота в групах.
Інвентар: стійкі легкоатлетичні, мати , набівні м’ячі 1 кг., мішечки з піском, рулетка, повітряні кульки, маркери.
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 40 хвилин.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
ЗМВ |
І. 1.
2.
3.
4.
5. 6.
7.
8.
9.
10.
11.
ІІ 1.
2.
3.
4.
5.
ІІІ 1. 2.
3.
4.
5.
6.
|
Підготовча частина. 12 х. Вхід до спортивної зали. Шикування. Привітання. Повідомлення задач уроку.
Інструктаж з техніки безпеки.
Інформація з теорії предмета Вчитель: Біг – найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту.
Які види бігу ви знаєте? Які ви знаєте види стрибків? Які види легкої атлетики ви ще знаєте?
Вимірювання ЧСС за 10 с. Ходьба з мішечком із додатковим завданням::
1-мах правою ногою, торкнутися мішечка носка ноги; 2- мах лівою ногою, торкнутися мішечка носка ноги.
Біг з м’ячем із додатковим завданням:
Перешикування
ЗРВ на місці з мішечком.
Ходьба на місці.
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Основна частина. 18 - 20 х. Удосконалити техніку бігу на короткі дистанції
Навчити техніці виконання штовхання ядра.
Закріпити техніку стрибка у гору з прямого розбігу. Перешикування в 2 колони. Нагадування техніки виконання. Стрибок в цілому.
Прибирання інвентарю.
Рухлива гра «Мавпенята» половина дітей класу отримують стрічки. Учасник затикає за пояс стрічку так, щоб звисав вільний кінець. За сигналом учасник намагається зірвати «хвостик» у іншого.
Заключна частина. 3 – 5 хв. Шикування. Вправи на відновлення дихання. Ходьба по колу руки в гору - вдих, руки вниз – видих. Вправи на глибоке дихання. Діти отримують повітряні кульки і надувають. Підведення підсумків уроку.
Рефлексія:
Вимірювання ЧСС
Організований вихід із спортивного залу.
|
1 хв.
30 с.
30 с.
2 хв.
30 с. 2х30с.
18-20м. 18-20м. 18-20м. 18-20м.
18-20м.
18-20м.
18-20м.
18-20м.
18-20м.
40м.
3 хв. 20-22м. 20-22м.
20-22м.
20-22м.
2 х (4х9 м.)
40 м.
30 с.
3 хв30с 6 – 8 разів
6 – 8 разів
6 – 8 разів
6 – 8 разів
6 – 8 разів
6 – 8 разів
20 сек.
30 сек
4 хв.
2-3р. х 20м. 5 хв.
2 – 3 рази. 5 хв.
1 хв.
3- 5 хв.
30 сек. 30 сек.
1-2 хв.
1 хв.
30 сек.
30 сек.
|
На місці шикування розташуватися в одну шеренгу. Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. Завдання на урок повідомити, пояснити. Звернути увагу дітей на те, що дотримання правил з техніки безпеки на уроці дозволить уникнути важких травм, зберегти здоров’я та покращити працездатність. Види бігу: 1. Гладкий – це біг по біговій доріжці стадіону на короткі та довгі дистанції. 2. Біг з перешкодами – бар’єрний біг. 3. Естафетний біг належить до командного виду. 4. Біг у природних умовах має два різновиди. Крос проводиться на пересічній місцевості до 14 км. Другий різновид бігу – дорогами від 15 до 42 км. 195 м. Види стрибків: 1.Стрибок у висоту 2. Стрибки з жердиною 3. Стрибки у довжину 4. Потрійний стрибок Норма 80 – 100 уд. сек.
Взяти м’ячі. Дистанція 2 кроки. Темп середній. Стежити за роботою рук і ніг Слідкувати за поставою.
«Перша позиція» Слідкувати за поставою Колінами торкатися мішечка.
Мах виконувати з максимальною амплітудою.
Мішечком торкнутися стопи. Ноги не згинати. Темп середній.
Дистанція 3 кроки. Темп середній. Стежити за роботою рук і ніг.
Діти спец.групи йдуть швидкою ходьбою і виконують завдання.
Темп максимальний.
Темп середній. Руки вгору – вдих, руки через сторони – видих. Темп повільний. З колони по одному в 4 колони. Норма 120 – 140 уд.сек.
Утримувати поставу.
Максимальна амплітуда.
Спина рівна.
Коліна не згинати.
Коліна не згинати.
Темп середній.
Руки вгору – вдих, руки через сторони – видих. Темп повільний.
Розповідь про дистанції, які стартуються з низького старту.
Виявлення учнів, які найдальше штовхнули ядро.
Діти перешиковуються в 2 колони і виконують стрибок у гору з прямого розбігу за сигналом вчителя. Вчитель поступово добавляє висоту.
Діти прибирають інвентар і шикуються в шеренгу. У кого саме більше разів було хвостиків, той самий швидкий. У кого ні одного разу не забрали хвостик, той самий спритний
Колона. Темп повільний.
Діти на кульці малюють смайлик з настроєм, який вони отримали на уроці. Діти дають відповіді.
За сигналом вчителя. У нормі 120-140уд.с.
|