НУШ Тиждень №3 "Мої друзі" Урок №9

Про матеріал
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна, громадянська та історична галузі Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

 

Тиждень №3 «Мої друзі»

Урок №9

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: 7 обручів великих (різних кольорів)

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок (тренувальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна, громадянська та історична галузі

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.  Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; ПОВТОРИТИ: рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло»; ВДОСКОНАЛЮВАТИ:організовуючі вправи: шикування; стійки; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: пояснювати, чому люди перебувають разом, взаємодіють; висловлювати припущення, чому люди стають друзями; розмірковувати, якими рисами характеру має володіти друг; аналізувати свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється серед інших і які надають йому неповторності; розмірковувати, якими рисами характеру має володіти друг; підтримувати та приймати інших; встановлювати дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі; ставитись з повагою до інших людей; розрізняти дружні стосунки; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; уміти програвати; програючи, тиснути руку супротивникові та дякувати за гру; бажання бути здоровим: описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; усвідомлювати важливість рухів та активної поведінки для себе та інших; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

10хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Вітання-руханка:

В нашім класі друзі всі (діти тримаються за руки),

Раз, два, три (тричі плескають у долоні),

І великі, і малі (виконують певні рухи руками),

Раз, два, три (тричі плескають у долоні).

Руку дай тому, хто справа (взяти сусіда за руку, який стоїть праворуч),

Руку дай тому, хто зліва (взяти сусіда за руку, який стоїть ліворуч),

Ми – одна сім’я!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, виконують вітання-руханку, супроводжуючи слова рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Мої друзі».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія: – Хто такі друзі? 

– Якими рисами характеру повинен володіти Ваш друг?

– Чому друзям цікаво разом?

5.3.Вправа «Веселка захоплень»:

Завдання: учитель пропонує учням об’єднатися у групи за захопленнями та стати у відповідний обруч: червоний – конструювання, оранжевий – танці, жовтий – малювання, зелений – ліплення, синій – гра на музичних інструментах, фіолетовий – спів, блакитний – спорт.

5.4.Вправа «Мій друг»:

Завдання: Діти по черзі називають захоплення свого друга та 2 риси характеру, якими володіє їхній друг, підходять до нього, беруть за руку і виводять на середину кола; потім той, кого вибрали, виводить свого друга і т. д. ( може статися так, що якусь дитину не вибере ніхто, тоді учитель бере за руку цю дитину, називає її захоплення, позитивні риси характеру і стає разом із нею в коло); так усі діти разом з учителем створюють велике коло друзів; наголосити, що утворилося велике коло, у якому опинилися усі; ми – друзі, тому поплескаймо в долоні один одному.

5.5.Розучування мирилки:

Дам тобі назустріч руку. Проженемо сварку-муку.

Настрій радісний, веселий хай панує у оселі.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, громадянська та історична галузі

 

6.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (дивись урок №3);

- перешикування (дивись урок №3).

2хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

15хв

 

1.Розминка:

9хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості;

8хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Інтерактивні ігри  «Швидко стати у колону», «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: «Швидко стати у колону» (дивись урок №6), «Швидко стати у шеренгу» (дивись урок №7), «Швидко стати у коло» (дивись урок №8);

1хв

чітко дотримуватися правил гри

 

- гра:

3хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок:

- Скільки у команді «білочок», «зайчиків», дівчаток, хлопчиків?

- Метод «Створення ситуації успіху»:

- навчилися дотримуватися правил, бо так бавитися безпечно;

- ми побачили, що кожен із нас може вигравати (і це приємно), а може і програвати (це трохи сумно);

- людина вважається сильною не тоді, коли вміє вигравати, а тоді коли з честю вміє програвати;

 - привітання переможців: поплескати для них в долоні, потиснути один одному руки і подякувати за гру тим, хто зазнав поразки та поплескати в долоні і їм.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

– Я вмію грати у такі рухливі ігри, як… .

 

 

3.Психологічна гра «Вогник дружби»:

Станьте в коло, візьміться за руки, заплющіть очі; уявіть у своєму серці вогник дружби, добра і ніжності; уявіть, як він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передайте у долоньку того, хто стоїть  праворуч; пригадайте, що приємного і корисного відбулося на уроці, що вам запам’яталося найбільше;

посміхніться один одному; спробуймо завжди дарувати один одному тільки добро і дружбу.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

2.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

docx
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку