НУШ Тиждень №5 "Осінь" Урок №14

Про матеріал
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Тихо – гучно».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №5 «Осінь»

Урок №14

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: -

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці.  Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Тихо – гучно».                          

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Слухай сигнал»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка, гімнастична палиця) №1;  рухливу гру «Тихо – гучно»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; бажання обєднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; бажання бути здоровим: грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

11хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, девіз уроку:

2.1.Шикування.

2.2.Девіз уроку:

Не просто слухаю, а чую,

Не просто дивлюся, а бачу.

Не просто бігаю, а тренуюсь,

Відповідаю та міркую,

Старанно працюю.

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоровязбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Осінь».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Відгадайте загадку:

Дрібненький дощик сумно плаче,
І листячко жовтогаряче
З дерев поволі опадає.
Яка пора це наступає? (Осінь)

– Скільки осінь має місяців? (3)

– Покажіть на пальчиках число 3, намалюйте у повітрі цифру 3.

– Назвіть місяці осені (вересень, жовтень, листопад).

5.3.Вправа «Упізнай місяць»:

– Про який місяць розповідається у вірші:

Чарівник прийшов у ліс, фарби, пензлики приніс.

У діброві та садочку стали жовтими листочки (жовтень).

5.4.Гра-імітація (утворення, можна в парах) «Придумай літеру»:

Завдання: учитель пропонує дітям утворити літери другого місяця осені.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна, мовно-літературна, природнича, математична галузі

 

  1.  

6.Руховий «математичний» диктант «Подорож осіннім лісом»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (дивись урок №2);

- перешикування (дивись урок №2);

- розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі.

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

II.Основна частина уроку.

14хв

 

1.Розминка:

8хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка, гімнастична палиця) №1;

7хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри  «Слухай сигнал», «Тихо – гучно»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: «Тихо – гучно» (дивись урок №13) , «Слухай сигнал»: Діти шикуються у коло. Учитель подає сигнал свистком: один раз – діти повинні плеснути над головою у долоні, два рази – присісти, три рази – зробити оберт навколо своєї осі;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- гра:

3хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я розкажу батькам про… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Подарунок»:

Завдання: «подарувати» сусідові, хто поруч зліва, «подарунок», зобразивши його за допомогою міміки і жестів; подякувати всім за роботу та попросити подякувати один одному оплесками.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Загадки про осінь - doshkolenok.kiev.ua doshkolenok.kiev.ua › Загадки

 

2.Загадки та вірші про осінь для дитячого садка та школи - UaUa.INFO  www.uaua.info › Семья › Life Style

3.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

4.Практичні матеріали до комплексної програми з фізичного ...eprints.zu.edu.ua/5930/2/1.pdf

5.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лабан Юлія Володимирівна
    Добрий ранок, Світлано Георгіївно! Де можна знайти всі Ваші розробки урокі візичної культури? Завчасно дякую за відповідь.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 липня 2019
Переглядів
1801
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку