План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів
Тиждень №5 «Осінь»
Урок №14
Час: 30хв.
Дата:
Щільність уроку: 74%
Інвентар: -
Місце проведення: спортивний майданчик
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя
Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна
Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Тихо – гучно».
Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Слухай сигнал»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка, гімнастична палиця) №1; рухливу гру «Тихо – гучно»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; бажання бути здоровим: грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.
|
||||
Зміст навчального матеріалу, засоби |
Час |
Організаційно-методичні вказівки |
||
I.Підготовча частина уроку. |
11хв |
|
||
1.Перехід до спортивного майданчика. |
1хв |
організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі |
||
2.Шикування, девіз уроку: 2.1.Шикування. 2.2.Девіз уроку: Не просто слухаю, а чую, Не просто дивлюся, а бачу. Не просто бігаю, а тренуюсь, Відповідаю та міркую, Старанно працюю. |
30с+30c |
метод використання слова діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі |
||
3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»: 3.1.Вправа «Покажи свій настрій»: Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами. 3.2.Частота сердечних скорочень. |
1хв30с |
метод використання слова інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь з’ясувати стан здоров’я присутніх перевіряти готовність організму дітей до уроку |
||
4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку. 4.1.Тема тижня: «Осінь». 4.2.Проблема уроку: вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?» |
30с |
метод використання слова |
||
5.Очікувані результати: 5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури; 5.2.Рефлексія: – Відгадайте загадку:
Дрібненький дощик сумно плаче, – Скільки осінь має місяців? (3) – Покажіть на пальчиках число 3, намалюйте у повітрі цифру 3. – Назвіть місяці осені (вересень, жовтень, листопад). 5.3.Вправа «Упізнай місяць»: – Про який місяць розповідається у вірші: Чарівник прийшов у ліс, фарби, пензлики приніс. У діброві та садочку стали жовтими листочки (жовтень). 5.4.Гра-імітація (утворення, можна в парах) «Придумай літеру»: Завдання: учитель пропонує дітям утворити літери другого місяця осені. |
1хв+3хв |
розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію метод використання слова ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, природнича, математична галузі
|
||
6.Руховий «математичний» диктант «Подорож осіннім лісом»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі): - шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»; - основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка; - команди (дивись урок №2); - перешикування (дивись урок №2); - розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі. |
3хв |
діти утворюють шеренгу чітко виконувати вправи, збільшувати темп фронтальний метод організації діяльності учнів ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: математична галузь |
||
II.Основна частина уроку. |
14хв |
|
||
1.Розминка: |
8хв: |
|
||
- правила техніки безпеки; |
30с |
чітко дотримуватися правил |
||
- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка, гімнастична палиця) №1; |
7хв |
діти утворюють коло виправляти помилки словесно, показом фронтальний метод організації діяльності учнів |
||
- підсумок. |
30с |
отримати зворотну реакцію |
||
2.Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Тихо – гучно»: |
6хв: |
ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» |
||
- правила техніки безпеки; |
30с |
чітко дотримуватися правил |
||
- правила гри: «Тихо – гучно» (дивись урок №13) , «Слухай сигнал»: Діти шикуються у коло. Учитель подає сигнал свистком: один раз – діти повинні плеснути над головою у долоні, два рази – присісти, три рази – зробити оберт навколо своєї осі; |
1хв |
чітко дотримуватися правил гри |
||
- гра: |
3хв30с |
хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад |
||
- підсумок. |
1хв |
отримати зворотну реакцію |
||
III.Заключна частина уроку. |
5хв |
метод використання слова |
||
1.Вправа на релаксацію. |
1хв |
метод «Релаксація для відновлення організму дітей» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
||
2.Підсумок: |
1хв |
отримати зворотну реакцію інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення» інтеграція: мовно-літературна галузь |
||
– Мені сподобалося… . |
|
|
||
– Мені не сподобалося… . |
|
|
||
– Я розкажу батькам про… . |
|
|
||
– У мене настрій… . |
|
|
||
3.Психологічна гра «Подарунок»: Завдання: «подарувати» сусідові, хто поруч зліва, «подарунок», зобразивши його за допомогою міміки і жестів; подякувати всім за роботу та попросити подякувати один одному оплесками. |
1хв |
метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму» ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
||
4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички? |
30с |
розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію |
||
5.Оцінювання (вербальне). |
30с |
мотивація |
||
6.Перехід до класу. |
1хв |
організовано, рух в парах, відстань 0,5м |
||
Використана література:
1.Загадки про осінь - doshkolenok.kiev.ua doshkolenok.kiev.ua › Загадки
2.Загадки та вірші про осінь для дитячого садка та школи - UaUa.INFO www.uaua.info › Семья › Life Style
3.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.
4.Практичні матеріали до комплексної програми з фізичного ...eprints.zu.edu.ua/5930/2/1.pdf
5.Ура! Фізкульт-гра! klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf