НУШ Тиждень №6 "Я і моя Батьківщина" Урок №16 для учнів 1-х класів

Про матеріал
Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний) Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична, природнича Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри «Життя лісу», «Літає – не літає».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

Тиждень №6 «Я і моя Батьківщина»

Урок №16

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: -

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. Рухливі ігри «Життя лісу», «Літає – не літає».                         

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Життя лісу»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка, гімнастична палиця) №1;  рухливу гру «Літає – не літає»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; підтримувати та приймати інших; долучатися до підтримки шкільних традицій; мати загальні відомості про Україну; бажання бути здоровим: грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, девіз уроку:

2.1.Шикування.

2.2.Девіз уроку:

Літака спитав Лелека:

– Ти куди летиш?

– Далеко:

В Україну, рідний край!

– То, будь-ласка, помахай

Над моїм малим гніздом

Хоч однесеньким крилом! (Ігор Січовик)

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Я і моя Батьківщина».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Відгадайте загадку:

У світі одна, всім потрібна вона? (Батьківщина)

5.3.Вправа «Де я проживаю?»:

Завдання: запропонувати учням розповісти, де вони проживають.

Власний дім – найрідніший і найзатишніший, бо з ним у нас пов’язані теплі моменти нашого життя.

5.4.Гра-імітація (утворення) «Мій дім»:

Завдання: учитель пропонує дітям утворити мімікою, жестами та рухами власний дім.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, громадянська та історична галузі

  1.  
  2.  

6.Руховий «математичний» диктант «Солдати-захисники»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі):

- шикування в шеренгу: вправа «Від найвищого до найнижчого»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (стрибком праворуч, стрибком ліворуч, 2 кроки прямо, 3 кроки ліворуч, стрибком ліворуч, стрибком праворуч, 1 крок назад, 4 кроки праворуч, повернутися кругом, 2 кроки праворуч, 1 крок вперед, повернутися кругом, стрибком праворуч, стрибком ліворуч, 2 кроки вперед, 3 кроки ліворуч, 1 крок праворуч);

- перешикування («солдати»: 1 крок назад, «захисники»: 2 кроки вперед);

- розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі.

4хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

7хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка, гімнастична палиця) №1;

6хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри  «Життя лісу», «Літає – не літає»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: природнича галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: «Літає – не літає» (дивись урок №15), «Життя лісу»: Кожний учасник гри обирає собі рослину, яка йому подобається (береза, верба, дуб та ін.). За сигналом учителя всі учні перетворюються на ліс та реагують на зміни погоди й час доби (тихий ніжний вітерець, сильний холодний вітер, буревій, дрібний грибний дощик, злива, спека, ласкаве сонце, ніч, град, мороз та ін.). перемагає той, кому вдасться найточніше відтворити рухи дерев;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

 

- гра:

3хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Для мене новим було… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Загадки про Герб, Гімн, Прапор, Конституцію - Читання - Готуємо ... teacher.at.ua › Статті › Готуємо уроки разом з дитиною! ›

2.Загадки про квіти - doshkolenok.kiev.ua  doshkolenok.kiev.ua › Загадки

 

3.Маленьким українцям про державні символи та ... lib.pedpresa.ua/8678-malenkym-ukrayintsyam-pro-derzhavni-symvoly-ta-oberegy.htm

4.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

5.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

 

 

docx
Додано
9 березня 2021
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку