НУШ Тиждень №7 "Ми - підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)" Урок №20 для учнів 1-х класів

Про матеріал
Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний). Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя. Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна. Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична. Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставним кроком у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №2. 3.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків», «Тихо – гучно».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

 

Тиждень №7 «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)»

Урок №20

Час: 30хв.     Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: 1м’яч, 1 скакалка, 1 кегля, 1 палиця гімнастична

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставним кроком у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №2. 3.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків», «Тихо – гучно».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №2; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання приставним кроком у шерензі; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; раніше вивчені рухливі ігри; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції, почуття ритму; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; підтримувати та приймати інших; долучатися до підтримки шкільних традицій; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час естафет та рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; бажання бути здоровим: розуміти, якими рисами характеру має володіти винахідлива людина і чому; вчитися розрізняти різні способи використання часу (навчання, гра, відпочинок); грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Ми – підприємливі».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Хто такі винахідники? Які риси характеру вони повинні мати?

Винахідники – це люди, які створюють нові винаходи, головним чином, технічні пристрої або методи. Хоча деякі винахідники можуть бути також вченими, більшість з них – інженери, які створюють технічні новинки на базі відкриттів інших вчених. Часто винахідники покращують існуючі пристрої або комбінують їх для створення нових корисних пристроїв. Здібність до винахідництва можна розвивати. Є величезна база навчальних вправ, необхідних для вирішення конкретного завдання.                                                                                                       5.3.Гра «Винахідники»:

Завдання: учитель пропонує дітям знайомий спортивний інвентар (м’яч, скакалка, кегля, гімнастична палиця) та придумати інше використання його у повсякденному житті.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, громадянська та історична галузі

 

6. «Математична естафета»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі):

- шикування в шеренгу: вправа «Від найвищого до найнижчого»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди: вправа «Загадки про цифри»:

1.Ця цифра рівна і до стовпчика подібна.

Всі рахунки, всі таблички починають з… (одинички)

Завдання: стільки кроків праворуч.

2.Гордовита, ніби зірка. Ви вгадали? Це… (четвірка)

Завдання: стільки кроків вперед.

3.Ця цифра хвостик підіймає, шию гарно вигинає.

І так гарно випливає, наче лебідь з дивокраю (2).

Завдання: стільки кроків ліворуч.

4.Ця щаслива цифра дуже. Але трохи вона тужить:

Буква «Зе» на мене схожа – переплутати нас можуть! (3).

Завдання: стільки кроків назад.

5.Ця цифра дуже схожа на вітрило. Навіть вітер про це знає і вітрило підіймає (4).

Завдання: стільки кроків ліворуч.

6.Цифра ця – мов гак на автокрані, що вантаж підносить плавно (5).

Завдання: стільки стрибків вперед.

7. Тонка, пряма і схожа на стеблинку, залізла цифра ця в клітинку.

Така поважна і така примхлива, говорить, що поважна та смілива (1).

Завдання: стільки стрибків назад;

- перешикування («І»: 1 крок вперед, «ІІ»: 1 крок назад);

- розмикання та змикання приставними кроками у шерензі.

4хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

6хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №2;

5хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків», «Тихо – гучно»:

7хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила ігор: «Знайди своє місце» (дивись урок № 3);  «Мандрівка оплесків» (дивись урок №12); «Тихо – гучно» (хлопчики – дівчатка) (дивись урок №13):

1хв

чітко дотримуватися правил гри

 

- гра:

4хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

 

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Мене схвилювало… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Винахідник — Вікіпедія  https://uk.wikipedia.org/wiki/Винахідник

2.Довідник цікавих фактів та корисних знань https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-tsifri/

3.Загадки про овочі та фрукти з відгадками - doshkolenok.kiev.ua   doshkolenok.kiev.ua › Загадки

4.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

5.Підприємливість — Вікіпедія  https://uk.wikipedia.org/wiki/Підприємливість

6.Ярмарок – Академічний тлумачний словник української мови  sum.in.ua/s/jarmarok

 

docx
Додано
6 квітня 2021
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку