Об’єкт проєктної діяльності №1 . Статична іграшка. Основна технологія: технологія обробки деревинних матеріалів

Про матеріал
Урок направлений на поглиблення знань учнів про прийоми випилювання лобзиком
Перегляд файлу

     

            

 

План-конспект уроку № 5-6

з трудового навчання в 5 класі (хлопці)

Об’єкт проєктної   діяльності №1 . Статична іграшка.

Основна технологія: технологія обробки деревинних матеріалів

 

Тема уроку: Пристосування для випилювання. Підготовка лобзика до роботи.  

                       Прийоми безпечної роботи лобзиком.

                       Виконання тренувальних вправ.

 

Мета уроку:

Освітня:  Забезпечити засвоєння знань про прийоми випилювання. Сприяти формуванню і розвитку знань, умінь і навичок випилювання лобзиком застосовуючи різні способи і прийоми.

Виховна: Виховувати в учнів культуру праці, працелюбність, охайність.

Розвивальна: Сприяти формуванню і розвитку самостійності, цілеспрямованості, організованості та інших вольових якостей учнів.

Професіональна: Розвивати уявлення про потребу у трудовій діяльності, саморозвитку і самореалізації.

Обладнання: столярні верстати, проектор, екран.

Інструменти, прилади, пристрої: лобзик, пилочки, стіл-підставка, лінійка, олівець, копіювальний папір, матеріали для шліфування.

Методи навчання: розповідь, демонстрація, бесіда.

Тип уроку: комбінований.

План уроку

  1. Організаційний момент – 4 хв.
  2. Повторення раніше вивченого матеріалу – 5 хв.
  3. Мотивація навчально-трудової діяльності – 4 хв.
  4. Вивчення нового матеріалу – 15 хв.
  5. Практична робота.

V.1     Вступний інструктаж з БЖД – 2 хв.

V.2     Самостійна практична робота учнів – 50 хв.

V.3     Заключний інструктаж – 3 хв.

  1. Прибирання робочих місць – 5 хв.
  2. Підведення підсумків занять – 2 хв.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

1. Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

2. Вибір одного із запропонованих гасел уроку.

№ з/п

Гасло уроку

Так

  Ні

1.

Не чекайте на диво, робіть його самі

 

 

2.

Усе в твоїх руках

 

 

3.

Дорогу здолає той, хто іде

 

 

4.

Якщо знаєте, чого хочете, то досягнете цього

 

 

 

  • II. Повторення раніше вивченого матеріалу
  •  
  • 1. Із скількох шарів шпону виготовляють фанеру?
  • а) із одного;
  • б) із двох, трьох;
  • в) із трьох і більше.
  • 2. Куди мають бути спрямовані зубці пилочки лобзика?
  • а) до ручки;
  • б) від ручки;
  • в) не має значення.
  • 3. При пилянні лобзиком його слід тримати під кутом:
  • а) 90* до заготовки;
  • б) 60* до заготовки;
  • в) 30* до заготовки.

 

  1. Мотивація навчально-трудової діяльності.
    • Вчитель демонструє дитячу іграшку. Для того щоб виготовити виріб необхідно мати уяву про технологічний процес випилювання виробу ручним лобзиком. До різних об’єктів добирають матеріали з різними властивостями. Отже: нам сьогодні необхідно з’ясувати, чи придатний матеріал, який ми запланували для виготовлення нашого виробу, а також з’ясуємо які пристосування будемо використовувати при виготовленні виробу.

Запишіть тему: «Пристосування для випилювання. Підготовка лобзика до роботи.  

                                Прийоми безпечної роботи лобзиком.

                                Виконання тренувальних вправ.»

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

       Працюють лобзиком на спеціальному станку-підставці, який кріпиться до робочого столу. Фанеру з нанесеним малюнком кладуть на підставку, щоб вона не сповзала, притримують лівою рукою.

 

  • Картинки по запросу "стол для випилювання лобзиком" Картинки по запросу "стол для випилювання лобзиком"
  1. C:\Users\Оксана\Desktop\unnamed.jpg

 

  •      Очікуваний результат:

Наприкінці уроку учень повинен знати:

 технологію випилювання лобзиком, правила безпечної праці;

вміти: переносити малюнок на фанеру і випилювати його лобзиком;

вміти самостійно обирати з моделей-аналогів об’єкт свого проектного завдання.

 

  1. Практична робота.

V.1     Вступний інструктаж з БЖД.

V.2     Самостійна практична робота учнів . Обрати об’єкт проектування з моделей-аналогів.

C:\Users\Оксана\Desktop\mehanicheskie-igrushki-iz-fanery_1.jpg

Перенести підібраний об’єкт проектування на заготовку.

Розпочати практичну роботу з обробки наружних контурів деталі.

Виконати оздоблення наружних контурів деталі.

Нанесення обраного малюнка для естетичного оформлення виробу.

V.3     Заключний інструктаж .

Підготовка до захисту проектного завдання. Захист проектного завдання.

  1. Прибирання робочих місць .
  2. Підведення підсумків занять .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
3655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку