«Облицювання плиткової підлоги площею понад 4 м² керамічною плиткою способом шов у шов на Ceresit CM 11»

Про матеріал
План уроку-проєкту на тему: «Облицювання плиткової підлоги площею понад 4 м² керамічною плиткою способом шов у шов на Ceresit CM 11» включає: тему проєкту, мету, тривалість, форму та методи роботи, ресурси, структуру та етапи уроку-проєкту, презентацію результатів проєкту, рефлексію та підведення підсумків уроку, оцінювання проєкту, прибирання робочого місця, домашнього завдання.
Перегляд файлу

План уроку-проєкту на тему:

«Облицювання плиткової підлоги площею понад 4 м² керамічною плиткою способом шов у шов на Ceresit CM 11» 1.Тема проєкту:                                                                                                                                                      Виконання комплексного проєкту з облицювання підлоги плиткою площею понад 4 м² із використанням клею Ceresit CM 11, застосовуючи метод "шов у шов".

2. Мета проєкту:

  1. Навчальна:
    • Навчити планувати та виконувати облицювальні роботи з дотриманням технологічних етапів.
    • Ознайомити з особливостями укладання способом «шов у шов» та правильним застосуванням клею Ceresit CM 11.
  2. Розвивальна:
    • Формувати командні навички, розвивати відповідальність та вміння самостійно приймати рішення.
  3. Виховна:
    • Сприяти вихованню культури праці та дотриманню правил техніки безпеки.

3. Тривалість уроку-проєкту:

3 години (з можливим поділом на кілька занять).

4. Форми та методи роботи:

  • Проєктний підхід: учні працюють у групах над практичним завданням.
  • Метод проблемного навчання: учні вирішують реальні виробничі завдання (укладання плитки на підлогу).
  • Само- та взаємооцінювання за результатами роботи.

5. Ресурси проєкту:

  • Інструменти та матеріали:
    Керамічна плитка, Ceresit CM 11, затирка, рівень, гребінчастий шпатель, гумовий молоток, хрестоподібні обмежувачі для швів, рулетка, відро, міксер, ґрунтівка.
  • Інструкційні матеріали: інструкційні карти, технологічна документація, інструкція з техніки безпеки.
  • Робоче місце: підготовлена ділянка підлоги.

6. Структура та етапи уроку-проєкту:

I. Підготовчий етап (30 хв.)

  1. Організаційний момент:
    • Розподіл учнів на групи (планування: кожна група відповідає за певний етап).
    • Повторення правил техніки безпеки при роботі з плиткою та клеями.
  2. Постановка проблеми та завдань проєкту:
    • Пояснення завдання: облицювати підлогу керамічною плиткою способом «шов у шов» на площі понад 4 м².
    • Обговорення плану робіт: підготовка поверхні, нанесення клею, укладання плитки, заповнення швів.
    • Учні самостійно обговорюють послідовність дій, розподіляють ролі та складають графік виконання робіт.

II. Практичний етап (120 хв.)

Групи виконують наступні етапи роботи згідно з проєктним завданням:

  1. Підготовка поверхні:
    • Очищення підлоги від забруднень.
    • Грунтування поверхні для кращої адгезії.
  2. Підготовка матеріалів:
    • Розрахунок необхідної кількості клею та плитки.
    • Замішування клею Ceresit CM 11 відповідно до інструкції.
  3. Розмітка та укладання плитки способом «шов у шов»:
    • Визначення ліній укладання та початкової точки.
    • Укладання першого ряду плитки та контроль рівності.
    • Використання хрестиків для забезпечення рівномірних швів.
    • Укладання наступних рядів із перевіркою за рівнем.
  4. Затирка швів:
    • Видалення залишків клею після укладання.
    • Нанесення затирки після висихання клею (за необхідності, демонстрація технології).

III. Проміжний контроль та коригування (30 хв.)

  • Викладач оцінює проміжні результати роботи та дає рекомендації щодо покращення.
  • Учні перевіряють точність швів і рівень укладання.
  • За потреби вносяться корективи в процес роботи.

IV. Презентація результатів проєкту (15 хв.)

  • Кожна група демонструє виконану ділянку підлоги та розповідає про етапи роботи.
  • Учні проводять самооцінювання: що вдалося, які труднощі виникли, як їх вирішили.
  • Викладач разом із учнями аналізує результати та дає зворотний зв'язок.

V. Рефлексія та підведення підсумків (15 хв.)

  • Обговорення досвіду роботи в команді та використаних технологій.
  • Запитання для рефлексії:
    1. Які труднощі виникли під час укладання плитки?
    2. Як можна покращити організацію роботи в майбутньому?
    3. Що було найважчим і найцікавішим у виконанні проєкту?

VI. Оцінювання проєкту:

  • Критерії оцінювання:
    1. Якість виконання (рівність укладання, точність швів).
    2. Дотримання графіку виконання проєкту.
    3. Робота в команді та ініціативність.
    4. Дотримання техніки безпеки.
  • Оцінювання проводиться спільно: самооцінка учнів + оцінка викладача

VII. Прибирання робочого місця (10 хв.)

  • Очищення інструментів та робочої зони.
  • Контроль якості прибирання викладачем.

VIII. Домашнє завдання:

  • Підготувати звіт за проєктом: опис виконаних етапів, труднощі та їх вирішення, висновки.
  • Додаткове завдання: дослідити інші методи укладання плитки та підготувати коротке повідомлення.

 

Висновок:

Цей урок-проєкт дозволяє учням на практиці закріпити знання про облицювання плиткою, а також розвиває командні навички та вміння самостійно вирішувати виробничі завдання.

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку