«Він був сумний, роздратований. Його світлі блакитні очі палали, як сині вогники в печі, кулаки було затято так, що аж довгі кігті впивалися в руки». Робота в групах. Хто такий лісовик, а хто лісник? Знайдіть їхні портретні характеристики у казці.«… ніколи не уражав звірів, поважав Лісовика, жалів і малих Хух, а її, Мавку, дуже любив. Навіть часом ставив для неї на пеньку у мисочці молочну кашку...»Робота в групах
Відтворити літературний портрет Мавки за допомогою опорних слів (робота з текстом твору)Робота в парах. Очі: Волосся: Руки: Голосок: «...темні очі, що були, як фіалки або фіалкова тінь...»«...її довге темно-синє волосся, що відблискувало, як гайвороняче крило...» «...ніжні, білі, як лілеї...»«...неначе задзвонили навколо сині дзвіночки...», «..ніжний...» Яких Мавок ще згадує письменник у казці? Чому вони мають такі імена?
1. Хто допомагав лісовим звірятам справитися з бідою?2. Як саме Мавка Вербинка допомагала звірятам?3. Чому люди навіть добрі, коли беруть до рук зброю, стають лихими?4. Що було б, якби Мавка Вербинка не прийшла б на допомогу лісовим мешканцям?5. Як ви ставитися до дій Мавки Вербинки?6. Чого навчає нас ця казка?Ромашка Блума
Домашнє завдання. Створення малюнкового сюжету: вибравши один із запропонований епізодів, намалюйте до нього ілюстрацію. Епізоди: 1) Лісовик налітає на дерево і звалює його на яму; 2) Мавка Вербинка відкрилась перед лісником; 3) Лісник опиняється в ямі з Вовком; 4) Лісник готує молочну кашу з корицею; 5) Мавка Вербинка надає допомогу Зайчику; 6) Мавка Вербинка звертається до Хух за допомогою. 2. Виразно читати уривок, який найбільше сподобався.