Образотворче мистецтво

Про матеріал
Урок образотворчого мистецтва для 1 класу. Створення осіннього пейзажу акварельними фарбами.
Перегляд файлу

 

Урок образотворчого мистецтва в 1класі

 

 

ОСІННІЙ  ПЕЙЗАЖ

 

 

 

Осінній пейзаж гуашшю поетапно для початківців з фото

 

Тема: Осінній пейзаж. Теплі і холодні кольори.

 

Мета: активізувати пізнавальний інтерес до мистецтва і природи; навчати свідомо виконувати лінійну будову малюнка, використовуючи лінію горизонту і відомі правила перспективи; формувати вміння самостійно знаходити рішення художніх завдань, що відповідають обраній техніці; розвивати пам’ять, увагу, кругозір учнів; творче та художнє мислення, уяву і фантазію; уміння, пов’язані з передаванням розміру і пропорцій, зорове сприйняття і просторове мислення; формувати емоційну чуйність до краси природи, уміння помічати її дивні особливості; виховувати дбайливе ставлення до природи.

 

Обладнання:  музичний ряд: відеозапис руханки «Ти прикольний»,  ноутбук; матеріали для демонстрації послідовності та техніки виконання роботи; матеріали та інструменти: альбом для малювання;  акварельна фарба; пензлі; ємкість для води; серветки для витирання рук і пензлів.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

  • Бесіда про правила поведінки під час уроку образотворчого мистецтва.
  • Відеозапис: Руханка «Ти прикольний? ….Так.» (3 хв.)

Плескають в долоні.

  • Ти прикольний? ...Так.
  • А ти прикольна? ...Так.
  • Тоді роби зі мною ти  руками ось так.

 За 1 раз - руки над головою, вигляд ракети;

 За  2 раз – руки в сторону, вигляд літака;

 За 3 раз – руки над головою, вигляд повітряної кулі

 За  4 разом – оберти руками, вигляд гелікоптера.

  • А ти готовий? …Так.
  • А ти готова? … Так.
  • 1, 2, 3 ракета лети.
  • А ти лети ти, ти у далекі світи –  3р.

ІІ. Вступне слово вчителя. 

 Ось і поринули ми у світ мистецтва. Осіння пора! Як заворожує вона своєю красою. Але найбільш чаруючим і гарним постає перед нами осінній ліс.

Чудово, неначе в казці! Все навколо виблискує під яскравими промінчиками лагідного сонечка. Вже не почуєш веселих пісень дзвінкоголосих пташок. З дерев повільно опадає останнє листя, наче пофарбоване чарівним пензлем у жовтогарячий колір. Воно замріяно кружляє у повільному таночку, поки тихо долетить до землі. Приємно йти доріжкою, коли під ногами лагідно шарудить різнобарвний килим осені. А вітерець, пустотливо граючись, розносить по всьому лісу приємні пахощі достиглих ягід. 

          А високо в блакитному небі безперестанку пливуть темно-сині хмаринки, нагадуючи своїми обрисами різних казкових персонажів. Розсікаючи небесну блакить, повагом летять і зажурливо курличуть журавлі. Як хороше, як гарно навкруги! Спасибі тобі, осінь, за цю красу!

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

 На вашу думку, навіщо люди малюють?
Малювання, а саме малюнки, які  створює людина, стали  першим засобом спілкування.

 Сьогодні ми продовжимо створювати красу осіннього дня. І якщо ви вкладете в свою роботу душу і серце, то вона вийде прекрасною!

 Вступне слово вчителя.

 Кожна пора року має свій колір. Якого кольору осінь? (жовтого). Тобто кольору сонця. Червоний, оранжевий, жовтий асоціюються з сонячним світлом, вогнем, спілими ягодами, золотою осінню, спілою пшеницею, теплим літом; викликають відчуття тепла – ці кольори називаються теплими кольорами. Будь-який колір стає теплішим, якщо до нього додати жовту фарбу. 

 Які відчуття викликають у тебе синій і фіолетовий кольори?  Блакитний, синій, фіолетовий асоціюються з холодним дощем, калюжами, зимою, льодом, хурделицею, викликають відчуття прохолоди – це холодні кольори.   Щоб будь-який колір зробити холодним, додай до нього синьої фарби.

ІУ. Основна частина.

  • Сприйняття твору мистецтва. Послідовність виконання роботи. Робота в албомах.
  • Що зображено? (осінній пейзаж, природа)
  • Як називаються наші фарби, якими ми будемо малювати? (акварельні).
  • Що полюбляють акварельні фарби? (водичку).

Фарбу потрібно гарно набивати на пензлик, щоб колір був насиченим.

  • Індивідуальна робота

Учні виконують роботу самостійно. Учитель (за потреби) надає індивідуальну допомогу.

V. Підбиття підсумків

1. Обговорення учнівських робіт

2. Бесіда: Кому подаруєте малюнок?

3. Прибирання робочих місць.

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку