Оцінка і самооцінювання на уроках фізкультури

Про матеріал
Презентація з досвіду роботи на тему: "Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури. Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Оцінка і самооцінювання на уроках фізкультури»З досвіду роботи вчителя фізичної культури Ліцею №5 НМР Станцой Ірина Іванівна. Педагогічна онлайн-майстерня

Номер слайду 2

Вимоги до оцінювання результатів навчання учнів з фізичної культури 5-6 класи НУШДержстандартом передбачено, що учні 5-6 класів НУШ мають опанувати базові знання освітньої галузі фізичної культури за такими напрямами:здоровий спосіб життя; безпека у процесі занять фізичними вправами;техніко-тактична підготовка;історія фізичної культури; формування особистості засобами фізичного виховання.

Номер слайду 3

Вимоги до оцінювання результатів навчання учнів з фізичної культури  7-11 класи. Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури здійснюється за такими видами діяльності:  1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи (може здійснюватися окремо від прийому навчального нормативу).  2. Виконання навчального нормативу (з урахуванням динаміки особистого результату).  3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку.  4. Засвоєння теоретико-методичних знань.  

Номер слайду 4

Основні види оцінювання результатів навчання учнів з фізичної культури:формувальне поточнепідсумкове (тематичне, семестрове, річне)

Номер слайду 5

Формувальне оцінювання Формувальне оцінювання має бути органічно вплетено в урок, орієнтованим на очікувані результати навчання та динаміку формування ключових компетентностей. Компонентами його успішного застосування є:

Номер слайду 6

Завдання формувального оцінювання

Номер слайду 7

Інструментарій формувального оцінюванняпрактичний (оцінка динаміки розвитку фізичних якостей та використання техніки фізичних вправ, виконання освітніх завдань під час урочної та позаурочної діяльності)цифровий (онлайн-тестування, використання учнями технологічних гаджетів (фітнес трекерів, навігаторів тощо) для самоконтролю і самооцінки, популяризація школярами фізичної активності в соціальних мережах, створення електронного портфоліо, використання різних комп’ютерних програм та гаджетів для вирішення різних дидактичних завдань тощо)усний (індивідуальне, групове та фронтальне опитування)письмовий (тестування тощо)

Номер слайду 8

Класифікація технік формувального оцінювання

Номер слайду 9

Класифікація технік формувального оцінювання

Номер слайду 10

Класифікація технік формувального оцінювання

Номер слайду 11

Використання технік формувального оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізкультуридостовірно покращує їх рівень теоретичної і технічної підготовкидопомагає скоригувати або спланувати індивідуальну фізкультурно-оздоровчу діяльність, здійснити взаємоперевірку (самоперевірку) та самооцінювання (взаємооцінювання)

Номер слайду 12

проводиться декілька разів упродовж навчального року. Час та зміст тестування вчитель обирає самостійно. Для контролю фізичної підготовленості учнів та оцінки динаміки використовуються персональні таблиці, які заповнюють на початку, всередині та кінці навчального року. Лист контролю складається з таких показників: 1. Довжина тіла (см).2. Маса тіла (кг).3. Швидкість:- біг 30 м (с);- витривалість: рівномірний біг без урахування часу (м).4. Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи (см). Ці показники є орієнтовними та змінюються на розсуд вчителя. Поточне оцінювання

Номер слайду 13

Підсумкове оцінювання. Тематичне оцінювання здійснюється на підставі поточного оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти за певний період, як правило за чверть чи семестр. Для проведення підсумкового оцінювання рекомендується застосовувати 6 компонентів, кожен із яких має свою міру у відсотках (їхня загальна сума – 100%). Знання та їх застосування на практиці (основні поняття, правила ігор, розуміння процесів, що відбуваються в організмі під час виконання вправ тощо) – 15%Особистий прогрес школяра у показниках підготовленості – 20 %Навички і вміння, визначені навчальною програмою, здатність їх застосовувати у повсякденному житті, в ігрових та змагальних ситуаціях – 20 %Розвиток фізичних якостей (сила, витривалість, швидкість, гнучкість) – 20 %. Ставлення до уроків, відвідування, активність при підготовці до уроку – 10%. Поведінка (соціальна поведінка, участь у змаганнях, дотримання правил безпечної поведінки і збереження здоров’я) – 15%

Номер слайду 14

Самооцінювання. Самооцінювання є невід’ємним умінням сучасної людини в процесі пізнання і самопізнання та альтернативним способом оцінки досягнень учнів. Самооцінювання є здатністю до саморефлексії, що сприяє зростанню самостійності в організації процесу навчання. Самооцінювання може бути спрямоване на:інтерес до навчання;результати навчання;навчальний поступ;поведінку;особистісні досягнення

Номер слайду 15

Передумови успішного самооцінювання. Учні та учениці мотивованіСамооцінювання здійснюють за чіткими критеріями. Завершують самооцінювання зворотним зв'язком від учителя або однокласників

Номер слайду 16

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи на уроках фізкультури«Дистанційка: осінь 2022»Словник спортивних термінів«Дистанційка: весна2023»Відеочелендж «Грайливий м’яч»

Номер слайду 17

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури«Дистанційка. Коментатор», «Кросворд + лего»Серія уроків «Дистанційка. Від смуги перешкод - до перемоги у житті»

Номер слайду 18

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Танцювальний флешмоб «Я - патріот України», 3-11 класи, 2022 Танцювальний флешмоб, 2023

Номер слайду 19

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Челендж від воїнів ЗСУ «Роби як я», 2023

Номер слайду 20

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури

Номер слайду 21

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Відеочелендж

Номер слайду 22

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури Відеочелендж «Вперед до нових досягнень», 2023

Номер слайду 23

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Відеочелендж

Номер слайду 24

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Всеукраїнський фізкультурно-оздоровчий захід «Challenge Fest», 2023

Номер слайду 25

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Виставка малюнків «Ми дружимо зі спортом», 2023

Номер слайду 26

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Олімпійський тиждень, 2023 Фоточелендж «Спортивні досягнення – внесок у перемогу» Майстер-класи з різних видів спорту

Номер слайду 27

Використання різноманітних прийомів, форм та методів роботи під час дистанційного навчання на уроках фізкультури. Співпраця з бібліотекарем і практичним психологом

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

pptx
Додано
8 січня
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку