Оцінювання за заповнення журналу в 5-7 класах НУШ

Про матеріал
Дана методична розробка може стати в нагоді вчителям історії та інформатики для оцінювання та заповнення сторінок класного журналу в 5-7 класах НУШ, якщо така форма оцінювання підходить їм (без проведення комплексних робіт)
Перегляд файлу

Оцінювання результатів навчання учнів

та заповнення сторінок класного журналу в 5, 7 класах НУШ

з курсів громадянської та історичної освітньої галузі

 

Основними видами оцінювання зі вступу до історії та громадянської освіти (5 клас), історії України та всесвітньої історії (7 клас) є формувальне та підсумкове оцінювання.

Формувальне оцінювання, або оцінювання в процесі навчання, передбачає використання на уроках історії різних форм: робота в групах, самостійна робота, вікторини, тестування, ментальні карти, робота з історичними джерелами та документами, розв’язування хронологічних задач, орієнтування на карті, заповнення таблиць, визначення причинно-наслідкових зв’язків. Ці форми робіт спрямовуються на відстеження особистісного розвитку учня / учениці під час вивчення теми.

Завдання для оцінювання добираються так, щоб можна було отримати об’єктивну інформацію про рівень досягнень учнями обов’язкових результатів навчання певної групи результатів (далі – ГР) освітньої галузі:

  •           ГР 1 - Орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ;
  •           ГР 2 - Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту;
  •           ГР 3 - Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію.

Виставлення тематичної оцінки (тематичне оцінювання) після вивчення кожної теми чи блоку тем не відбувається.

Підсумкові роботи (ПР) з вступу до історії та громадянської освіти, історії України та всесвітньої історії охоплюють одну або декілька груп результатів громадянської та історичної освітньої галузі, що відображено в календарно-тематичному плануванні.

Під час виставлення підсумкової оцінки за групу результатів (ГР1/ГР2/ГР3) в кінці семестру враховується оцінка за підсумкову роботу за певною групою результатів  та динаміка особистих досягнень учня/учениці протягом семестру: ПО = ПР ГР1+ ПО ГР1.

Комплексна підсумкова робота за всіма групами результатів не проводиться.

Оцінка за семестр виставляється на основі оцінок за групи результатів.

 Річна оцінка з предметів громадянської та історичної освітньої галузі виставляється на основі оцінок за семестри і не обов’язково є середнім арифметичним, а враховує динаміку навчання учнів.

 На сторінках класного журналу в графі «Зміст уроку» в дужках після теми уроку зазначається група результатів, оцінка за яку буде виставлятися під час даного уроку, а при проведенні підсумкового оцінювання за групу результатів робиться запис «Підсумкова робота за групою результатів 1/2/3», що повинно бути відображено в календарно-тематичному плануванні.

Зразок заповнення лівої сторінки класного журналу «Облік навчальних досягнень учнів»

ПІБ учня

...
09

...
09

...
09

...
09

30
09

...
10

10
11

...
11

...
11

24
11

...
12

...
12

07
12

...
12

...
12

ГР1

ГР2

ГР3

І

с
е
м
 

.....Марія

8

 

7

8

8

9

8

 

8

7

 

9

9

 

7

8

8

7

8

.....Микола

9

7

7

7

9

10

9

 

8

7

 

9

10

 

8

9

8

7

8

 

ГР1

ГР2

ГР3

ГР1

ГР3

ГР2

ПР ГР1

ГР2

ГР3

ПР ГР3

ГР4

ГР1

ПР ГР2

ГР1

ГР2

 

 

 

 

Зразок заповнення правої сторінки класного журналу «Зміст уроку»

уроку

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

3

10.09.

Велике розселення словян не території України. Етапи розселення та його значення. (ГР1)

Опрацювати сторінки 12-15, скласти хронологічну таблицю

4

15.09

Утворення Київської держави. «Повість минулих літ» як історичний документ. (ГР2)

Повторити параграф 1-6, підготуватися до підсумкової роботи

5

17.09

Підсумкова робота за групою результатів 1

 

 

 

Оцінювання результатів навчання учнів

та заповнення сторінок класного журналу в 5, 7 класах НУШ

з предметів інформативної освітньої галузі

Основними видами оцінювання з інформатики в 5, 7 класах є формувальне та підсумкове оцінювання.

Формувальне оцінювання, або оцінювання в процесі навчання, передбачає використання на уроках інформатики різних форм роботи: робота в групах, самостійна робота, робота за комп’ютером, виконання практичних робіт, робота з комп’ютерними програмами, вікторини, тестування, знання теоретичного матеріалу тощо. Ці форми робіт спрямовуються на відстеження особистісного розвитку учня / учениці під час вивчення теми.

Завдання для оцінювання добираються так, щоб можна було отримати об’єктивну інформацію про рівень досягнень учнями обов’язкових результатів навчання певної групи результатів (далі – ГР) освітньої галузі:

- ГР1 - працює з інформацією, даними, моделями;

- ГР2- створює інформаційні продукти;

- ГР3- працює в цифровому середовищі;

- ГР4- безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями.

Виставлення тематичної оцінки (тематичне оцінювання) після вивчення кожної теми чи блоку тем відсутнє.

Підсумкові роботи (ПР) з інформатики охоплюють одну або декілька груп результатів інформатичної освітньої галузі, що відображено в календарно-тематичному плануванні.

Під час виставлення підсумкової оцінки за групу результатів (ГР1/ГР2/ГР3/ГР4) в кінці семестру враховується оцінка за підсумкову роботу за певною групою результатів  та динаміка особистих досягнень учня/учениці протягом семестру: ПО = ПР ГР1+ ПО ГР1.

Комплексна підсумкова робота за всіма групами результатів не проводиться.

Оцінка за семестр виставляється на основі оцінок за групи результатів.

 Річна оцінка з предметів інформатичної освітньої галузі виставляється на основі оцінок за семестри і не обов’язково є середнім арифметичним, а враховує динаміку навчання учнів.

 На сторінках класного журналу в графі «Зміст уроку» в дужках після теми уроку зазначається група результатів, оцінка за яку буде виставлятися під час даного уроку, а при проведенні підсумкового оцінювання за групу результатів робиться запис «Підсумкова робота за групою результатів 1/2/3/4», що повинно бути відображено в календарно-тематичному плануванні.

Зразок заповнення лівої сторінки класного журналу «Облік навчальних досягнень учнів»

ПІБ учня

...
09

...
09

...
09

...
09

30
09

...
10

10
11

...
11

...
11

24
11

...
12

...
12

07
12

...
12

...
12

ГР1

ГР2

ГР3

ГР

4

І

с
е
м
 

.....Марія

8

 

7

8

8

9

8

 

8

7

8

9

9

 

7

8

8

7

8

8

.....Микола

9

7

7

7

9

10

9

 

8

7

8

9

10

 

8

9

8

7

8

8

 

ГР1

ГР2

ГР3

ГР4

ГР3

ГР2

ПР ГР1

ГР2

ГР3

ПР ГР3

ГР4

ГР1

ПР ГР2

ГР1

ГР2

 

 

 

 

 

Зразок заповнення правої сторінки класного журналу «Зміст уроку»

уроку

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

3

10.09.

Компютерні пристрої. Безпека пр роботі з ними. (ГР4)

Опрацювати сторінки 12-15, виконати пр завд. 2.

4

15.09

Навчання в Інтернеті.  Переваги та недоліки цифрових платформ (ГР1, ГР4)

Повторити параграф 1-6, підготуватися до підсумкової роботи

5

17.09

Підсумкова робота за групою результатів 1, 4.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Проньо Леся
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада
Переглядів
4430
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку