Досвід впровадження STEM освіти на інтегрованому курсі
« Я досліджую світ»
Вчитель: Савченко А.В.
Тема уроку: Одиниці вимірювання маси
Завдання вчителя-навчити орієнтуватися в сучасному просторі,розвивати компетентності,особистісний потенціал учня шляхом створення орієнтовного освітнього середовища,що сприятимуть кращій соціалізації учня,і дадуть можливість займатися самоосвітою протягом всього життя.
Мета заняття: вчитеся висувати гіпотезу,незвичайні ідеї,планувати та проводити експерименти,аналізувати отриманий результат,теоретично обґрунтовувати висновки.
Системазувати знання учнів про одиниці вимірювання маси,шляхом підходу теорії та практичних завдань.
Підхід до впровадження STEM на уроці –це готовність до розв’язання комплексних задач,уміння сформулювати дослідницьке запитання і шляхи його вирішення,оригінальність,відхід від шаблону,почуття гармонії в організації ідеї,розвиток критичного мислення,творчості.
Актуалізація знань учнів: -Які одиниці вимірювання знаєте?
-Розташувати їх по порядку?
-Як визначити масу предметів?
-Які терез знаєте?
Хвилинки цікавинки. Що позначає слово «метр»?
Значення грошової одиниці-гривня?
Вивчення нового матеріалу.Значення вимірювання маси великих
вантажів(пояснення одиниць вимірювання ваги).
Розв’язування задач за умовами,планом розв’язку,аналізом.
Самостійне розв’язання,склавши вираз,задачу за коротким записком,які обернені задачі можна скласти до задачі.
Перетворення одиниць вимірювання з складених в прості.
Практична робота: створення найпростіших терезів,довести ,що повітря має масу.
Основний акцент робиться на технологічні фактори моделювання свідомості у вигляді візуалізації штучного оточення.
Креативний підхід до вивчення: створення саморобних вагів з підручного матеріалу на основі вивченої теми.
Самоаналіз учнів.
Висновок: досягнення учнів-не єдине,що треба вимірювати та оцінювати.
«Кожний хто вміє згуртувати навколо людей й може привести до успіху-справжній Майстер…».