Однорідні члени речення. Узагальнювальні слова при однорідних членах речення

Про матеріал
Тест для учнів 7 класу на повторення матеріалу про розділові знаки у реченнях з однорідними членами та узагальнювальними словами
Перегляд файлу

Тест для учнів 7 класу

на повторення матеріалу про розділові знаки у реченнях з однорідними членами та узагальнювальними словами

 

  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Немає нічого більш важливого за мої мрії: знайомство з улюбленим письменником та фото з ним.
  2. Немає - нічого більш важливого за мої мрії знайомство з улюбленим письменником та фото з ним.
  3. Немає нічого більш важливого за мої мрії: знайомство з улюбленим письменником, та фото з ним.
  4. Немає нічого, більш важливого за мої мрії - знайомство з улюбленим письменником та фото з ним.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Діана ніколи не чула її імені: не бачила її фото й не думала про цю дівчину.
  2. Діана ніколи не чула її імені, не бачила її фото, й не думала про цю дівчину.
  3. Діана ніколи не чула її імені, не бачила її фото й не думала про цю дівчину.
  4. Діана ніколи не чула її імені, не бачила її фото й - не думала про цю дівчину.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Твої однокласники, брати сусідки, усі поїхали шукати щастя до столиці.
  2. Твої однокласники, брати сусідки усі поїхали: шукати щастя до столиці.
  3. Твої однокласники, брати сусідки усі поїхали шукати щастя: до столиці.
  4. Твої однокласники, брати сусідки - усі поїхали шукати щастя до столиці.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Я шукав усюди: в садку, на вигоні, у сусідському дворі.
  2. Я шукав: усюди в садку на вигоні у сусідському дворі.
  3. Я шукав усюди - в садку, на вигоні у сусідському дворі.
  4. Я шукав усюди: в садку на вигоні у сусідському дворі.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки 
  1. Де моя кружка? Чому: усе зникає в цьому домі і речі, і іграшки, і посуд?
  2. Де моя кружка? Чому усе зникає в цьому домі: і речі, і іграшки, і посуд?
  3. Де моя кружка? Чому усе зникає в цьому домі - і речі, і іграшки, і посуд?
  4. Де моя кружка? Чому усе зникає в цьому домі і речі, і іграшки і посуд?
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Мої прохання мої обіцянки мої запитання: усе ти зневажила своїм вчинком.
  2. Мої прохання, мої обіцянки, мої запитання: усе ти зневажила своїм вчинком.
  3. Мої прохання, мої обіцянки, мої запитання, усе ти зневажила своїм вчинком.
  4. Мої прохання, мої обіцянки, мої запитання - усе ти зневажила своїм вчинком.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Шана до людей зароджується в нас ще з дитинства. Коли малюк спостерігає, як батьки з повагою говорять до старших, поступаються місцем у транспорті, допомагають з важкими сумками та звертаються з добрим словом.
  2. Шана до людей зароджується в нас ще з дитинства. Коли малюк спостерігає, як батьки з повагою говорять до старших: поступаються місцем у транспорті: допомагають з важкими сумками та звертаються з добрим словом.
  3. Шана до людей зароджується в нас ще з дитинства. Коли малюк спостерігає, як батьки з повагою говорять до старших, поступаються місцем у транспорті, допомагають з важкими сумками, та звертаються з добрим словом.
  4. Шана до людей зароджується в нас ще з дитинства. Коли малюк спостерігає - як батьки з повагою говорять до старших, поступаються місцем у транспорті, допомагають з важкими сумками та звертаються з добрим словом.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Сьогодення приносить нам нові проблеми: сучасні технології, тотальну невихованість, невміння спілкуватися з людьми, залежність від гаджетів.
  2. Сьогодення приносить нам нові проблеми, сучасні технології, тотальну невихованість, невміння спілкуватися з людьми: залежність від гаджетів.
  3. Сьогодення приносить нам нові проблеми - сучасні технології, тотальну невихованість, невміння спілкуватися з людьми, залежність від гаджетів.
  4. Сьогодення приносить нам нові проблеми: сучасні технології, тотальну невихованість, невміння спілкуватися з людьми залежність від гаджетів.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Протягом літніх канікул Петрик відповідально допомагав бабусі в селі. Він пускав сонячних зайчиків на стіни, і ловив метеликів, засмагав на сонці, і смакував малиною, ганяв із сусідськими хлопчаками і жбурляв у криницю каменюки, обзивав малу Маринку і сварився з дідом, усе робив дуже старано.
  2. Протягом літніх канікул Петрик відповідально допомагав бабусі в селі. Він пускав сонячних зайчиків на стіни і ловив метеликів, засмагав на сонці і смакував малиною, ганяв із сусідськими хлопчаками і жбурляв у криницю каменюки, обзивав малу Маринку і сварився з дідом - усе робив дуже старано.
  3. Протягом літніх канікул Петрик відповідально допомагав бабусі в селі. Він пускав сонячних зайчиків на стіни, і ловив метеликів, засмагав на сонці, і смакував малиною, ганяв із сусідськими хлопчаками, і жбурляв у криницю каменюки, обзивав малу Маринку, і сварився з дідом - усе робив дуже старано.
  4. Протягом літніх канікул Петрик відповідально допомагав бабусі в селі. Він пускав сонячних зайчиків на стіни і ловив метеликів, засмагав на сонці і смакував малиною, ганяв із сусідськими хлопчаками і жбурляв у криницю каменюки, обзивав малу Маринку і сварився з дідом: усе робив дуже старано.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Не знала вона відповідей ні на перше, ні на друге ні на третє запитання.
  2. Не знала вона відповідей: ні на перше, ні на друге, ні на третє запитання.
  3. Не знала вона відповідей ні на перше, ні на друге, ні на третє запитання.
  4. Не знала вона відповідей, ні на перше, ні на друге, ні на третє запитання.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. У останньому абзаці: написано про пригоди дітей та дорослих.
  2. У останньому абзаці написано про пригоди - дітей та дорослих.
  3. У останньому абзаці написано про пригоди дітей та дорослих.
  4. У останньому абзаці написано про пригоди дітей, та дорослих.
  1. Уважно прочитайте усі речення та оберіть те, у якому правильно поставлені розділові знаки
  1. Ображений погляд, тяжки схлипи та дрібні сльози - усе свідчило про поганий настрій сестрички.

 

  1. Ображений погляд: тяжки схлипи та дрібні сльози - усе свідчило про поганий настрій сестрички.
  2. Ображений погляд, тяжки схлипи та дрібні сльози, усе свідчило про поганий настрій сестрички.
  3. Ображений погляд, тяжки схлипи, та дрібні сльози: усе свідчило про поганий настрій сестрички.
docx
Додав(-ла)
Якименко Марта
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку