20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

«Охорона праці у школі»

Про матеріал

«Охорона праці у школі» – розробка виховної години для учнів 5 класу. Зміст матеріалу спрямований на виховання в учнів свідомого та відповідального ставлення до свого життя та здоров'я, адаптований для учнів саме 5 класу.

Перегляд файлу

                                              Бакулєва Тетяна Леонідівна,

                                              класний керівник 5-А класу

 

 

 

               ОХОРОНА ПРАЦІ У   ШКОЛІ

                          (Розробка класної години)                                                                          

 

 

 

 

 

               Тема:  Охорона праці у школі

                Мета: акцентувати увагу учнів на питаннях безпеки життєдіяльності під час освітнього процесу, ознайомити їх із основними заходами Тижня охорони праці у школі, наказом по школі; формувати у учнів стійку впевненість в особистій відповідальності за свої дії та поведінку, а також стан робочого місця в класній кімнаті для успішної  навчальної роботи, пропагувати дбайливе ставлення до свого здоровя.      

 

 

ПЛАН – СХЕМА ПРОВЕДЕННЯ  КЛАСНОЇ ГОДИНИ

 

І      Вступне слово вчителя.........................................................................2 хв.

ІІ    Ознайомлення учнів із наказом по школі

       «Про проведення Тижня з охорони праці»…………………………3 хв.

ІІІ   Бесіда з учнями «Навіщо потрібно охороняти

      навчальну працю  у школі?»………………………………………. 7 хв.

ІV   Робота в групах. Складання ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ

      НАВЧАЛЬНОЇ   ПРАЦІ……………………………………………..15 хв.

V    Виступи груп. Обговорення………………………………………...10 хв.

VІ  Оформлення листовки-памятки.

   «Якщо трапилася надзвичайна ситуація»...........................................5 хв.

VІІ  Підсумки. «Відкритий мікрофон»…………………………………2 хв.

І      Вступне слово вчителя.

       Школа – освітній заклад, що надає відповідні послуги. У школі працює багато людей: адміністрація, вчителі, обслуговуючий персонал, працівники бібліотеки. Учні теж працюють. Праця у школі організована. Організувати працю – означає впорядкувати її, привести в систему, побудувавши взаємозвязки між працівниками та іншими учасниками освітнього процесу. У школі є режим роботи. Першими до школи приходять працівники їдальні для того,  щоб уже після першого уроку ми могли поїсти. За своїм графіком працюють прибиральниці, чергові, працівники бібліотеки. Учителі працюють відповідно до розкладу уроків. Учні теж зайняті відповідно до розкладу своїх уроків. Навчання – це ваша праця.  І ця праця повинна бути організована так, щоб зберегти здоровя та працездатність кожного з вас, створити сприятливі умови для навчальної роботи.

       Під час будь-якої роботи людина повинна виконувати правила  охорони праці. З цією метою у нас в країні проводяться Тижні з охорони праці, існує навіть Всеукраїнський день охорони праці. Для чого? Насамперед для того, щоб привернути увагу кожного громадянина країни до важливості питань охорони праці.

       Під час навчання теж дуже важливими є питання охорони праці. Чому? Чому це так важливо? Про це ми і поговоримо під час класної години.

 

ІІ    Ознайомлення учнів із наказом по школі «Про проведення Тижня з

      охорони праці»

ІІІ   Бесіда з учнями «Навіщо потрібно охороняти навчальну працю  у

       школі?

 

 В И С Н О В О К: Здоровья – найбільша цінність людини, охорона праці дозволяє його зберегти.                  

ІV   Робота в групах.

Складання      ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ  НАВЧАЛЬНОЇ  ПРАЦІ

Учні класу обєднуються у групи і виконують завдання: уважно оглянути класну кімнату та відшукати приховані «небезпеки». Після цього сформулювати правила подолання або попередження небезпек та розповісти про них однокласникам.

 

V  Виступ груп. Обговорення.

                1. «Небезпечний портфель».

                2. «Обережно, скло!».

                3. «Стілець МОЖЕ зламатися»

                4. «Пил шкідливий для  дихання».

                5. «Твоє рабоче місце».

 

VІ  Оформление листовки-памятки    

              «Якщо трапилася надзвичайна ситуація»

Якщо у класі трапилася подія, яка є загрозою для здоровя учнів або вчителів,
ЩО  РОБИТИ ?

  • повідомити  вчителю, завучу, будь-якому дорослому;
  • звернутися до   медичного пункту школи (знаходиться на першому поверсі, біля кабінету трудового навчання);
  • знайти аптеку (найближча знаходиться біля поштового відділення звязку №53);
  • знайти КОРИСНІ ТЕЛЕФОНИ:

                     101   пожежна охорона, служба спасіння;

                     102   поліція;

                     103   швидка медична допомога;

                     104   аварійна газова служба.

 

    ДІЇ у разі виникнення загрози для життя та здоровя:

 

  • повідомити  вчителю, завучу, будь-якому дорослому;
  • звернутися до   медичного пункту школи (знаходиться на першому поверсі, біля кабінету трудового навчання);
  • знайти аптеку (найближча знаходиться біля поштового відділення звязку №53);
  • знайти КОРИСНІ ТЕЛЕФОНИ:

                     101   пожежна охорона, служба спасіння;

                     102   поліція;

                     103   швидка медична допомога;

                     104   аварійна газова служба.

 

 

VІІ  Підсумки. «Відкритий мікрофон» «Я запамятав, що…»