Презентація "Охорона здоров’я дітей"

Про матеріал

Презентація на тему: охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Охорона здоров’я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами.

Номер слайду 2

Наша держава і суспільство вживають різноманітних заходів, що забезпечують профілактику захворювань і сприяють нормальному розвитку дітей. В Україні діють дитячі поліклініки, лікарні, санаторії, диспансери, табори відпочинку. У цих закладах діти проходять медичні обстеження, лікуються і відпочивають. Сьогодні ми поговоримо про охорону здоров’я дітей та гуманне ставлення до людей з особливими потребами.

Номер слайду 3

Робота з віршем. Поет в колясціСиджу в колясці, так собі сиджу. Проходять люди, поглядають косо. А що я їм у відповідь скажу?Для них мій голос зовсім безголосий. Усі здорові, ну а я — такий.Інакше жити між людей не можу. Але мій дух незламний і палкий —у ньому сила невичерпна, Божа. Ніхто не знає, що в моїй душі.Ідуть, минають, поглядають косо. Не доброту від вас я залишив,а біль, який зневірою голосить. Хтось кине гривню, щоби я не вмер. А хтось копійку тицьне мені в зуби. Такий народець «добрий» є тепер:не дасть померти, але словом згубить. Та я із тих, що гніву не несутьнавіть тоді, коли життя не вдасться.І попри всю зухвалу мою суть,пишу відверто: «Я — поет в колясці!»— Про що розповідається у вірші?— Чи правильною була реакція перехожих людей на людину в інвалідній колясці?— Як ми повинні ставитись до людей з обмеженими фізичними можливостями?

Номер слайду 4

У повсякденному житті ми зустрічаємо людей, які мають певні фізичні вади. Наприклад, хтось не бачить, не чує, має обмежені можливості пересування, затримку розвитку. Те, що для здорової людини є звичним, для цих людей може обернутися проблемою: неогороджена яма на тротуарі, відсутність пандуса біля входу в аптеку, дрібно надрукований розклад роботи магазину. У подібних ситуаціях може знадобитися твоя допомога.

Номер слайду 5

Люди з особливими потребами — це люди з фізичними і психічними вадами здоров’я. До людей з особливими потребами потрібно проявляти милосердя, доброту, чуйність. Вони потребують розуміння, терпіння та любові оточуючих. У нашій країні облаштовують пандуси, підйомники для тих, хто користується інвалідними візками. Для людей з вадами зору на переходах встановлюють світлофори із звуковими сигналами, друкують спеціальним шрифтом книги, аптечні упаковки тощо. По телевізору бачимо сурдоперекладачів та титрування фільмів для людей з вадами слуху.

Номер слайду 6

3 грудня – Міжнародний день людей з особливими потребами, який привертає увагу усіх до проблем людей з обмеженими можливостями і нагадує, що вони потребують захисту та допомоги. Не лише дорослі, але й діти можуть мати особливі потреби. Через хворобу, спадковість, сильне нервове потрясіння, травми, одержані через власну необережність чи небезпечну поведінку інших, вони опинилися в складних умовах та потребують лікування, піклування дорослих, спілкування з ровесниками й дуже страждають від нерозуміння, байдужості здорових людей. Діти з особливими потребами гостріше сприймають нетактовні розпитування, недоречні розглядання. У Конвенції про права дитини наголошується: «Особлива турбота про дітей-інвалідів». У дітей з особливими потребами є можливість навчатися в загальноосвітніх школах із ровесниками, де для них створюються необхідні умови навчання й розвитку.

Номер слайду 7

Читання оповідання В. Сухомлинського «Як Сергійко навчився жаліти». Маленький хлопчик Сергійко гуляв біля ставка. Він побачив дівчинку, що сиділа на березі. Коли Сергійко підійшов до неї, вона сказала:— Не заважай мені слухати, як хлюпають хвилі. Сергійко здивувався. Він кинув у ставок камінець. Дівчинка запитала:— Що ти кинув у воду? Сергійко ще більше здивувався.— Невже ти не бачиш? Я кинув камінець. Дівчинка сказала:— Я нічого не бачу, бо я сліпа. Сергійко від подиву широко відкрив очі й довго дивився на дівчинку. Так, дивуючись, він і додому прийшов. Він не міг уявити: як це воно, коли людина нічого не бачить?Настала ніч. Сергійко ліг спати. Він заснув з почуттям подиву. Серед ночі Сергійко прокинувся. Його розбудив шум за вікном. Шумів вітер, в шибки стукав дощ. А в хаті було темно. Сергійкові стало страшно. Йому пригадалася сліпа дівчинка. Тепер хлопчик уже не дивувався. Його серце стиснув жаль. Як же вона, бідна, живе в отакій темряві?!Сергійкові хотілося, щоб скоріше настав день. Він піде до сліпої дівчинки. Не дивуватиметься більше. Він пожаліє її.

Номер слайду 8

Уявіть, що ви познайомилися зі сліпою дівчинкою. Як би ви поводилися з нею?Чи зважали б на її сліпоту?Чи підкреслювали б це у розмовах?

Номер слайду 9

Вправ «Метод оцінювання аргументів»Прочитайте пам’ятку. Чи погоджуєтеся ви із поданими аргументами?У всіх дітей з особливими потребами є власні інтереси, здібності й таланти, якими вони можуть поділитися з іншими. Співчувай, будь толерантним до них, але не виявляй надмірної жалісливості. Уважно стеж за поведінкою та сигналами дітей з особливими потребами. Допомога має бути доречною. Надмірне піклування може призвести до нездорової залежності та нерівності у ваших стосунках. Роби так, щоб такі учні почувалися повноправними членами класного колективу. Створюй відповідні можливості, заохочуй до спільних справ. Стався до всіх з повагою, учися жити в злагоді. Твоя дружба має давати відчуття потрібності, посилювати почуття гідності та самоповаги.

pptx
Додано
25 березня 2021
Переглядів
1640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку