Повторити класифікацію речовин. Закріпити знання учнів про елементи метали та неметали та прості речовини на прикладі Оксигену і кисню. Дати поняття про Оксиген – хімічний елемент і кисень – просту речовину. Ознайомити учнів з історією відкриття кисню, поширенням у природі, фізіологічною дією. Вчити використовувати ПК на уроці та знаходити відповідну інформацію в інтернеті. Сприяти формуванню вмінь складати опорні конспекти. Активізувати пізнавальні інтереси. Розвивати вміння класифікувати речовини, порівнювати, аналізувати, робити висновки; інформаційну компетентність учнів. Розвивати мову, пам’ять, логічне мислення. Виховувати творчий підхід до навчання, вміння нестандартно мислити.
1773 р. Карл Вільгельм Шеєлє шведський хімік описав кисень під назвою “вогняне повітря”. Він добув його в результаті нагрівання деяких речовин. Термічний розклад гідраргірум (ІІ) оксиду (оксиду ртуті): 2HgO= 2Hg + 02; 1774 р. Джозеф Пристлі відкрив кисень, досліджуючи газоподібні речовини, що виділялися під час розжарювання різних речовин сонячним промінням з допомогою лінзи
Застосування: Для прискорення хімічних реакцій у металургії. Для зварювання і різання металів. Рідкий кисень у ракетних двигунах. Фотосинтез. Фізичні властивості КИСЕНЬ – газ без кольору і запаху. Погано розчиняється у воді, підтримує горіння і дихання. Міститься у повітрі. Хімічна формула О2 Важчий за повітря.
Гра «Так чи ні» Молекулярна формула кисню О2 Відносна молекулярна маса - 8 - При нормальних умовах кисень - тверда речовина - Кисень підтримує подих і горіння. - Кисень ця речовина, без якого людина може прожити кілька хвилин. Основний компонент повітря - кисень? - Озон це модифікація Оксигена.