Школа розвідки. Завдання: визначте, які є види комічного є і поясніть значення. Гумор, ода, балада, іронія, плач, сатира, драма, сарказм.1) тонка прихована насмішка, кепкування, глузування. Про явище чи особу говориться нібито в позитивному чи захопленому тоні, а розуміти треба протилежне.2) доброзичливий сміх, спрямований на викриття певних вад людського характеру.3) зле, уїдливе висміювання серйозних вад у характері персонажа.4) гостре висміювання всього нечесного, несправедливого .
Номер слайду 7
Знайдіть засоби комічного за допомогою цитат.1 група підкреслює просторічні, лайливі слова, 2 група – фразеологізми, 3 група – прислів’я. Матірка, ” Павлусь за ввесь день і пари з рота не пустить”, останню сорочку витягне, Обома руками за його держатися, малесенький, останню сорочку витягне, їсть неборак, аж за ушима лящить…”, скажена, ” Останеться він на світі, мов сліпий без поводатаря!”, ” Ти ж із хати ніколи носа не виткнеш!”, запінитись, пуцьвірінок, очі витріщить, зоставсь круглим сиротою, орав здорово, ” Раз вночі розвередувавсь Павлусь, як на живіт кричить…”, як Бог дасть, то й у вікно вкине, Хвалить шинкар п’яницю, а дочки своєї за його не віддасть.
Номер слайду 8
Мем – це сучасний тренд. Мем ( інтернет-мем) – це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням.
Номер слайду 9
Прокачаймо думки!)
Номер слайду 10
Надихаємося ідеями
Номер слайду 11
Фоторобот “Сучасний Павло”
Номер слайду 12
Послання автора“Скарб- це щастя… Той тільки щасливий, кого Господь благословив на добрі діла”.
Номер слайду 13
Домашнє завдання на вибір. Високий рівень:уявіть себе в ролі автора і запишіть власну кінцівку цього оповідання від моменту, коли Павлусеві вкинули у вікно хорта,або напишіть лист – пораду Павлусеві. Достатній рівень: скласти сенкан до слова «скарб».