Олімпіада «Завдання олімпіади з історії («Всесвітня історія» та «Історія України») для здобувачів освіти 10 класу»

Про матеріал
Матеріал призначений для перевірки знань здобувачів освіти з основних питання світової історії; навчити використовувати набуті знання на практиці; розвинути вміння критично мислити; виховати любов до історії.
Перегляд файлу

«Завдання олімпіади з історії («Всесвітня історія» та «Історія України») для здобувачів освіти 10 класу»

Мета: перевірити знання здобувачів освіти з основних питання світової історії; навчити використовувати набуті знання на практиці; розвинути вміння критично мислити; виховати любов до історії.

Завдання

1 рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 балів )

  1. Всеукраїнський Національний конгрес відбувся:

А. у березні 1917 року;

Б. у квітні 1917 року;

В.у червні 1917 року.

  1. Українська Центральна Рада гарантувала національним меншинам:

А.національно - персональну автономію;

Б. національно - культурну автономію.

В. національно-територіальну автономію.

  1. Акт Злуки УНР і ЗУНР було проголошено:

А. 22 січня 1919 року у Львові;

Б. 22 січня 1919 року у Києві;

В. 7 листопада 1917 року у Києві;

  1. Битва відома в історіографії як «Верденська м’ясорубка» відбулася

А. 4 червня – 29 вересня 1916 р.

Б. 2 – 10 травня 1915 р.

В. 21 лютого  - 18 грудня 1916 р.

Г. 1 липня 1916 р.

  1. Які заходи в промисловості передбачав внутрішньополітичний курс гетьмана П.Скоропадського?

А. націоналізацію великих та середніх промислових підприємств;

Б. створення централізованої системи управління промисловістю;

В. скасування восьмигодинного робочого дня й заборону страйків;

Г. установлення державного контролю за виробництвом продукції;

 

  1. «Африканським лисом пустелі» сучасники називали у роки Другої світової війни:

А. А. Гітлера;

Б. Е. Роммеля;

В. Г. Жукова;

Г. Д. Ейзенхауера;

  1. Командуючим німецькою групою армій «Південь» був:

А. Кох;

Б. Кейтель;

В. Рундштедт;

Г. Йодль.

  1. Масовий розстріл населення переважно єврейської національності в Києві відбувся:

А. у Бабиному Яру;

Б. у Сирецькому таборі

В. у Дарницькому таборі.

  1. «Другим Сталінградом» називають:

А. Корсунь-Шевченківську операцію;

Б. визволення Криму;

В. форсування Дніпра.

 

  1.   Якої держави не вистачає в логічному ланцюжку?

Німеччина – Болгарія – Османська імперія

А) Велика Британія

Б)Франція

В) Австро-Угорщина

Г) Російська імперія

 

  1.  Завершіть речення

Перший національний уряд, створений УЦР в червні 1917 р., мав назву ______

А) Рада Народних Міністрів

Б) Народний секретаріат

В) Генеральний секретаріат

Г) Рада Народних Комісарів

 

  1.  Хто з історичних діячів очолював делегацію, про яку йдеться?

«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Тимчасового уряду, делегація Центральної Ради повернулася до Києва».

А) М. Грушевський

Б) В. Винниченко

В) М. Міхновський

Г) С. Петлюра

2 рівень (за кожну правильну відповідь 2 бали)

  1. Розмістіть події у хронологічному порядку

- Проголошення І Універсалу Центральної Ради

- Падіння Директорії

- Прихід до влади П. Скоропадського

- Проголошення політики коренізації

- Підписання Акту Злуки

- Брестський мирний договір

2. Позначте назви регіональних радянських республік, створених взимку та навесні 1918 р.

  • Донецько-Криворізька республіка
  • Українська Народна Республіка
  • Кримська Автономна Республіка
  • Одеська Радянська Республіка
  • Радянська Соціалістична Республіка Таврида
  • Українська Соціалістична Радянська Республіка
  • Галицька Соціалістична Радянська Республіка

 

3.Дайте визначення поняттям:

- Геноцид

- Світова війна

- Голокост

- Голодомор

3 рівень ( максимальна кількість балів за відповідь 10)

Опираючись на історичні факти, висловіть свою думку на одну із запропонованих проблем.

  1. Чому на ваш погляд, німці в 1918 році не встановили звичайний окупаційний режим і допустили існування спочатку Центральної Ради, а потім – уряду гетьманату.
  2. Охарактеризуйте сучасні глобалізаційні тенденції у світі, поясніть на прикладах в чому полягають позитивні та негативні сторони процесу глобалізації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку