Олімпіада «Завдання олімпіади з історії («Всесвітня історія» та «Історія України») для здобувачів освіти 10 класу»

Про матеріал
Матеріал призначений для перевірки знань здобувачів освіти з основних питання світової історії; навчити використовувати набуті знання на практиці; розвинути вміння критично мислити; виховати любов до історії.
Перегляд файлу

«Завдання олімпіади з історії («Всесвітня історія» та «Історія України») для здобувачів освіти 10 класу»

Мета: перевірити знання здобувачів освіти з основних питання світової історії; навчити використовувати набуті знання на практиці; розвинути вміння критично мислити; виховати любов до історії.

Завдання

1 рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 балів )

  1. Всеукраїнський Національний конгрес відбувся:

А. у березні 1917 року;

Б. у квітні 1917 року;

В.у червні 1917 року.

  1. Українська Центральна Рада гарантувала національним меншинам:

А.національно - персональну автономію;

Б. національно - культурну автономію.

В. національно-територіальну автономію.

  1. Акт Злуки УНР і ЗУНР було проголошено:

А. 22 січня 1919 року у Львові;

Б. 22 січня 1919 року у Києві;

В. 7 листопада 1917 року у Києві;

  1. Битва відома в історіографії як «Верденська м’ясорубка» відбулася

А. 4 червня – 29 вересня 1916 р.

Б. 2 – 10 травня 1915 р.

В. 21 лютого  - 18 грудня 1916 р.

Г. 1 липня 1916 р.

  1. Які заходи в промисловості передбачав внутрішньополітичний курс гетьмана П.Скоропадського?

А. націоналізацію великих та середніх промислових підприємств;

Б. створення централізованої системи управління промисловістю;

В. скасування восьмигодинного робочого дня й заборону страйків;

Г. установлення державного контролю за виробництвом продукції;

 

  1. «Африканським лисом пустелі» сучасники називали у роки Другої світової війни:

А. А. Гітлера;

Б. Е. Роммеля;

В. Г. Жукова;

Г. Д. Ейзенхауера;

  1. Командуючим німецькою групою армій «Південь» був:

А. Кох;

Б. Кейтель;

В. Рундштедт;

Г. Йодль.

  1. Масовий розстріл населення переважно єврейської національності в Києві відбувся:

А. у Бабиному Яру;

Б. у Сирецькому таборі

В. у Дарницькому таборі.

  1. «Другим Сталінградом» називають:

А. Корсунь-Шевченківську операцію;

Б. визволення Криму;

В. форсування Дніпра.

 

  1.   Якої держави не вистачає в логічному ланцюжку?

Німеччина – Болгарія – Османська імперія

А) Велика Британія

Б)Франція

В) Австро-Угорщина

Г) Російська імперія

 

  1.  Завершіть речення

Перший національний уряд, створений УЦР в червні 1917 р., мав назву ______

А) Рада Народних Міністрів

Б) Народний секретаріат

В) Генеральний секретаріат

Г) Рада Народних Комісарів

 

  1.  Хто з історичних діячів очолював делегацію, про яку йдеться?

«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Тимчасового уряду, делегація Центральної Ради повернулася до Києва».

А) М. Грушевський

Б) В. Винниченко

В) М. Міхновський

Г) С. Петлюра

2 рівень (за кожну правильну відповідь 2 бали)

  1. Розмістіть події у хронологічному порядку

- Проголошення І Універсалу Центральної Ради

- Падіння Директорії

- Прихід до влади П. Скоропадського

- Проголошення політики коренізації

- Підписання Акту Злуки

- Брестський мирний договір

2. Позначте назви регіональних радянських республік, створених взимку та навесні 1918 р.

  • Донецько-Криворізька республіка
  • Українська Народна Республіка
  • Кримська Автономна Республіка
  • Одеська Радянська Республіка
  • Радянська Соціалістична Республіка Таврида
  • Українська Соціалістична Радянська Республіка
  • Галицька Соціалістична Радянська Республіка

 

3.Дайте визначення поняттям:

- Геноцид

- Світова війна

- Голокост

- Голодомор

3 рівень ( максимальна кількість балів за відповідь 10)

Опираючись на історичні факти, висловіть свою думку на одну із запропонованих проблем.

  1. Чому на ваш погляд, німці в 1918 році не встановили звичайний окупаційний режим і допустили існування спочатку Центральної Ради, а потім – уряду гетьманату.
  2. Охарактеризуйте сучасні глобалізаційні тенденції у світі, поясніть на прикладах в чому полягають позитивні та негативні сторони процесу глобалізації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня 2019
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку