Практичне заняття. Тема: Друга світова війна (1939-1945 рр)

Про матеріал
Практичне заняття Тема: Друга світова війна (1939-1945 рр) План 1. Воюючі сторони, головні фронти, причини та характер війни. Періодизація війни. 2. Основні події війни у вересні 1939 - червні 1941 pp. в Європі. 3. Основні події німецько-радянської війни. 4. Формування антигітлерівської коаліції. Ленд-ліз.
Перегляд файлу

Змістовний модуль 3

Практичне заняття №2 (2 години)

Тема: Друга світова війна (1939-1945 рр)

План

1. Воюючі сторони, головні фронти, причини та характер війни. Періодизація війни.

2. Основні події війни у вересні  1939 - червні  1941 pp. в Європі.

3. Основні події німецько-радянської війни.

4. Формування антигітлерівської коаліції. Ленд-ліз.

Мета: систематизувати знання про причини і характер Другої світової війни, хід бойових дій у 1939-1941 рр., зрив планів блискавичної війни Німеччини проти СРСР, розкрити процес формування антигітлерівської коаліції; закріпити навички аналізу і зіставлення історичного матеріалу, давати оцінку політичним процесам і подіям, розвивати критичне мислення, робити висновки, розвивати вміння працювати в групах; виховувати повагу до історичного минулого.

Обладнання: політична карта світу, політична карта Європи, картки самооцінювання, роздатковий матеріал.

Основні поняття: Друга світова  війна, блискавична війна, антигітлерівська коаліція, І і ІІ фронти, ленд-ліз.

Тип уроку: практичне заняття.

 

Хід заняття.

Організаційний момент.

Актуалізація опорних знань.

Бесіда за запитаннями:

  1. Які передумови Другої світової війни?
  2. Які плани Німеччини напередодні війни? Італії? Японії? Великої Британії і Франції? США? СРСР?
  3. В чому сутність пакту Молотова-Ріббентропа?
  4. Які причини дивної війни між Німеччиною, Францією та Англією у вересні 1939 -травні 1941 pp.?
  5. Що таке «лінія Мажіно»?
  6. Що таке «лінія Зігфріда»?
  7. Чому Франція так швидко зазнала поразки у війні?
  8. Як утворилась Антигітлерівська коаліція?
  9. Коли і де було відкрито Другий фронт?
  10. Як ви вважаєте, вступ радянських військ на територію Східної Європи був визволенням чи окупацією?                                                                                    

 

Робота з картою:

  • Покажіть на карті світу країни-агресори у війні. Які держави до них приєдналися в ході війни?
  • Покажіть на карті країни Антанти. Які держави їх підтримали у ході війни?
  • Покажіть на карті Європи яким чином була розділена східна частина згідно таємного протоколу до пакту про ненапад 1939 року.
  • Покажіть лінію І фронту, ІІ фронту. Розкажіть про їх особливості.

 

Заслуховування і обговорення доповідей студентів про воєнні події 1939-1941 рр. у Європі.

 

Кросворд «Світова війна».

 

Бесіда за запитаннями:

  •   Пригадайте, що таке антифашистська коаліція? Які країни до неї входять?
  •   У. Черчілль оголосив по радіо 22.06.1941 р.: «…Ніхто не був більш завзятим супротивником комунізму, ніж я… Але зараз усе це відступає на другий план перед лицем подій, що розгортаються. справа кожного росіянина, який бореться за свій дім, – це справа вільних людей і вільних народів у всіх частинах земної кулі». Про що йде мова?
  •   Що таке ленд-ліз?

 

Робота в групах:

Кожна група за методом мозкового штурму складає на аркуші паперу власну «хмару» ключових понять, персоналій, дат вивченої теми. Куратори груп презентують виконану роботу.

 

Підведення підсумків заняття.

Студенти заповнюють картки самооцінювання.

Домашнє завдання – повторити §1-2, §3-4 – прочитати, дати відповіді на запитання в кінці параграфа. Рекомендовано переглянути документальний серіал «Друга світова війна. Ціна імперії» (2016 р., Велика Британія) – серії 1-3.

 

 

Картка самооцінки роботи на уроці

 

Дата _______________ Прізвище, ім’я ­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________
 

Як я працював (-ла) на уроці

Коментар учня (учениці)

1

Я повторив(-ла) раніше вивчений матеріал

 

2

Я висловлював(-ла) свої думки

 

3

Я співпрацював(-ла) з іншими, коли ми працювали в групі над завданням

 

4

Я зможу скласти узагальнюючу розповідь з теми

 

5

Я з повагою ставився (-лася) до інших, прислухався (-лася) до їхньої думки

 

6

Я ставлю собі оцінку за урок

 

 

 

doc
Додано
22 жовтня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку