Змістовний модуль 3
Практичне заняття №2 (2 години)
Тема: Друга світова війна (1939-1945 рр)
План
1. Воюючі сторони, головні фронти, причини та характер війни. Періодизація війни.
2. Основні події війни у вересні 1939 - червні 1941 pp. в Європі.
3. Основні події німецько-радянської війни.
4. Формування антигітлерівської коаліції. Ленд-ліз.
Мета: систематизувати знання про причини і характер Другої світової війни, хід бойових дій у 1939-1941 рр., зрив планів блискавичної війни Німеччини проти СРСР, розкрити процес формування антигітлерівської коаліції; закріпити навички аналізу і зіставлення історичного матеріалу, давати оцінку політичним процесам і подіям, розвивати критичне мислення, робити висновки, розвивати вміння працювати в групах; виховувати повагу до історичного минулого.
Обладнання: політична карта світу, політична карта Європи, картки самооцінювання, роздатковий матеріал.
Основні поняття: Друга світова війна, блискавична війна, антигітлерівська коаліція, І і ІІ фронти, ленд-ліз.
Тип уроку: практичне заняття.
Хід заняття.
Організаційний момент.
Актуалізація опорних знань.
Бесіда за запитаннями:
Робота з картою:
Заслуховування і обговорення доповідей студентів про воєнні події 1939-1941 рр. у Європі.
Кросворд «Світова війна».
Бесіда за запитаннями:
Робота в групах:
Кожна група за методом мозкового штурму складає на аркуші паперу власну «хмару» ключових понять, персоналій, дат вивченої теми. Куратори груп презентують виконану роботу.
Підведення підсумків заняття.
Студенти заповнюють картки самооцінювання.
Домашнє завдання – повторити §1-2, §3-4 – прочитати, дати відповіді на запитання в кінці параграфа. Рекомендовано переглянути документальний серіал «Друга світова війна. Ціна імперії» (2016 р., Велика Британія) – серії 1-3.
Картка самооцінки роботи на уроці
Дата _______________ Прізвище, ім’я _____________________________________
№ |
Як я працював (-ла) на уроці |
Коментар учня (учениці) |
|
1 |
Я повторив(-ла) раніше вивчений матеріал |
|
|
2 |
Я висловлював(-ла) свої думки |
|
|
3 |
Я співпрацював(-ла) з іншими, коли ми працювали в групі над завданням |
|
|
4 |
Я зможу скласти узагальнюючу розповідь з теми |
|
|
5 |
Я з повагою ставився (-лася) до інших, прислухався (-лася) до їхньої думки |
|
|
6 |
Я ставлю собі оцінку за урок |
|
|