Олімпійська математика Підсумковий урок 4 клас

Про матеріал
Підсумковий урок за 4 клас "Олімпійська математика" за програмою Шияна Р.Б.
Перегляд файлу

 

 

                                     Олімпійська математика 

Відео «Найкращі споруди світу»

 Ви побачили найкращі спортивні будівлі світу. Як ви вважаєте, для їхнього будівництва потрібні були математичні знання? У цих будівлях проходять різні змагання, в тому числі і Олімпійські ігри. Раз на 4 роки найкращі спортсмени світу збираються, щоб позмагатись у різних видах спорту і вибрати найкращих. Олімпійські ігри бувають літні і зимові. І нещодавно у неділю закінчились чергові Олімпійські зимові ігри, в яких приймала участь у наша команда з України. Ігри скінчились, спортсмени повернулись додому зі своїми досягненнями, зі своїми медалями. Трішки відпочинуть і почнуть готуватись до наступних змагань. Адже спорт – це світ мужніх людей, людей незламних, які ідуть до своєї мети долаючі всі перешкоди.

      Ось і ми з вами працюємо вже 4 роки, долаємо свої  перешкоди, щоб набути певні знання і вміння і подолати першу сходинку шкільного життя – початкову школу. І сьогодні на нашому уроці ми продемонструємо наші досягнення в математиці. Працювати ми будемо індивідуально, в парах, в групах. Завдання будуть різні, і звичні для нас, і щось нове. Відкриваємо зошити, записуємо число, класна робота.

Завдання 1. Всі спортивні змагання починаються з розминки. А у нас розумова розминка – це каліграфічна хвилинка і математичний диктант.

Каліграфічна хвилинка ( презентація )

-         Записати найбільше число

-         Записати кругле число

-         Записати парне число

-         Записати

-         Записати найменше число.

 Математичний диктант ( на дошці) «Ланцюжок»

Завдання 2. А зараз визначимо, в яких видах спорту ми сьогодні будемо змагатись. Розшифрувати символи видів спорту. Працюємо групою.

Завдання 3……………….Розвязати приклади, працюємо індивідуально. Приклади і відповіді презентація, перевірити свої відповіді.

Завдання 4.  Математика нерозривно звязана з логікою. Логіка – це наука про правила і закони мислення, наука про міркування, судження. На уроках ЯДС ми звами познайомились зі судженнями – певними висловами. І навчились визначати істині і хибні судження. Отож, працюючи парами, визначить які це судження. ( судження надруковані, лежать на парті ).

Завдання 5.

А тепер ми готові працювати із задачею. Прочитайте слайд.

Найбільший стадіон України «Олімпійський» має площу 170000 км кв. А найбільший стадіон світу має площу на 37000 км.кв. ще більшу.

Це задача? Що не вистачає? Запишіть у зошиті запитання, щоб задача розвязувалась на одну дію і розвяжіть її. ( перевіряємо )

Поставити  запитання так, щоб ця задача розвязувалась на дві діїї і записати другу дію ( перевіряємо ).

Показати фото стадіонів. Олімпійський може вмістити 70 тисяч глядачів, стадіон в Кореї розрахованний на 150 тисяч людей.

Завдання 6.

 Ми з вами познайомились з одиницями вимірювання маси, довжини, вартості. А в спорті головною одиницєю вимірювання є час. Багато змагань відбувається саме на час і в цих змаганнях дуже часто вирішує все одна секунда, а то і мілісекунда. ( показати відео ) Давайте і ми пригадаємо ці одиці вимірювання і зробимо перетворення. Працюємо парами, завдання надруковане на парті.

Завдання 7.    Фігурне катання.

Цей вид спорту приніс нам задання на просторову уяві. На партах лежать зірки. Порахуйте, скільки трикутників ви бачите. Можете їх зафарбовувати. Завдання на партах, працюємо……………

 Завдання 8. Підсумовуємо наш урок. Зєднуємо математику і українську мову. За допомогою алфавіту розшифруйте відомій вислів про математику. Завдання на партах, працюємо ……….

Дякую всім за роботу!!! Ви молодці!!

   

5 років =    _________ місяців
4 доби =       _________     год
3 хв 30 с =    __________    с
6 год 12 хв =   __________  хв
180 с =       _________    год

 

5 років =    _________ місяців
4 доби =       _________     год
3 хв 30 с =    __________    с
6 год 12 хв =   __________  хв
180 с =       _________    год

 

 

5 років =    _________ місяців
4 доби =       _________     год
3 хв 30 с =    __________    с
6 год 12 хв =   __________  хв
180 с =      _________    год

 

Істинне

Хибне

Усі тварини вміють літати.

 

 

Кожна геометрична фігура має кути.

 

 

На урок фізкультури одягають спортивний одяг.

 

 

Усі люди належать до живої природи.

 

 

Всі числа записуються за допомогою цифр.

 

 

Якщо воду заморозити, то вона стане морозвом.

 

 

При множенні будь-якого числа на нуль, у відповіді буде те саме число.

 

 

Кожний водій знає правила дорожнього руху.

 

 

Площа чотирикутника  – це добуток двох його сторін.

 

 

 

Істинне

Хибне

Усі тварини вміють літати.

 

 

Кожна геометрична фігура має кути.

 

 

На урок фізкультури одягають спортивний одяг.

 

 

Усі люди належать до живої природи.

 

 

Всі числа записуються за допомогою цифр.

 

 

Якщо воду заморозити, то вона стане морозвом.

 

 

При множенні будь-якого числа на нуль, у відповіді буде те саме число.

 

 

Кожний водій знає правила дорожнього руху.

 

 

Площа чотирикутника  – це добуток двох його сторін.

 

 

 

Істинне

Хибне

Усі тварини вміють літати.

 

 

Кожна геометрична фігура має кути.

 

 

На урок фізкультури одягають спортивний одяг.

 

 

Усі люди належать до живої природи.

 

 

Всі числа записуються за допомогою цифр.

 

 

Якщо воду заморозити, то вона стане морозвом.

 

 

При множенні будь-якого числа на нуль, у відповіді буде те саме число.

 

 

Кожний водій знає правила дорожнього руху.

 

 

Площа чотирикутника  – це добуток двох його сторін.

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

Іванюка Назара Миколайовича

учня 4 – А класу

Рівненської загальноосвітньої школи № 11

 

 

 

    Іванюк Назар навчається в нашій школі з першого класу. Учень має певну фізіологічну ваду ( діагноз ВВР ), яка проявляється  у його поведінці та спілкуванні з іншими дітьми класу.

     На уроках Назару важко працювати, він часто відволікається, переключається на інші справи, потребує постійної уваги вчителя і допомоги. Йому важко всі уроки сидіти за партою, іноді учень встає, виходить з кабінету, іноді ходить по кабінету, хитиється на стільці. У Назара є порушення координації рухів, тому на уроках фізкультури йому важко виконувати фізичні вправи, а завдання з технологічної галузі ( вирізання, клеїння ) виконує тільки з допомогою вчителя. Успішність на уроках середня, але навчальні здібності у Назара є. Інколи він проявляє старанність, може працювати самостійно.

      На перервах дуже рухливий, часто вибігає за межі початкової школи. Назар охоче спілкується зі всіма дітьми класу, але не вміє стримувати свої емоції. У спілкуванні може виникати дратівливість, непоступливість і навіть агресивність ( може штовхнути, вдарити дитину ). Ці прояви можуть бути і випадковими, Назар незавжди розуміє, як потрібно правильно реагувати в певних ситуаціях. 

      Батьки дитини усвідомліють таку поведінку Назара, сприймають зауваження від вчителів. Зі слів мами, Іванюк Людмили Анатоліївни, вона щоденно проводить з Назаром бесіди, щодо його поведінки у класі. Також батьки надають необхідну медичну допомогу дитині       ( обстеження у спеціалістів ).

 

 

 

 

 

Класний керівник                                            Лебідь Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реагуючі на поведінку Іванюка Назара, мною , як класним керівником, проводиться така робота з учнем  та його батьками:

 

-         щоденне телефонічне спілкування з мамою, Іванюк Людмилою Анатоліївною, щодо поведінки Назара протягом дня;

-         систематичне спостереження за учнем на уроках ( перша парта ) та на перервах ( по можливості );

-         щоденні бесіди-нагадування про правила поведінки у школі та правила спілкування з іншими дітьми;

-         бесіди з учнями класу та їх батьками, щодо сприйняття Назара, розуміння його поведінки;

-         співпраця з шкільним психологом ( у першому класі були проведені батьківські збори стосовно цієї ситуації ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Класний керівник                                                     Лебідь Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Антонов Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Бондаровська З.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Будафенко Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Васильчук Н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Волошин Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Габінет Р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Гайдаченко М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Гайдук С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Гайовий С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Гончарова М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Горохович О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Гринчук А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Демченко Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Друзюк Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Дубіна А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Зібер Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Іванюк Назар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

Іванюк Наталія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

Іванюк М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Кононенко Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Кравчук Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

Мартинюк В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

Мустафіна Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

Романюк Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

Савченко Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

Сич Кирило

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

Хоменко Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

Чернега К.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

Чернюк А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

Шевчук Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Діагностувальна робота № 2 з теми «Рослини. Тварини»

 

Прізвище, імя __________________________________________________

 

1. Встав пропущені слова.

 

___________________ - поділ об’єктів на групи за певними ознаками.

 

__________________ - науковці, які вивчають давнє життя.

 

___________________ - решти рослин і тварин, які перетворились на камінь.

 

                                      ( Скам’янілості, палеонтологи, класифікація. )

 

2. Напиши істинні, чи хибні ці твердження.

 

Однією з умов виникнення життя на Землі є вода.     ________________________

Найвищу висоту на фізичних картах

зображають синім кольором.   ________________________________________

Динозаври з’явились на Землі раніше за ссавців. .__________________________

Найбільшою сухопутною твариною є синій кит  .  ____________________________

Першими рослинами були мікроскопічні водорості.­­­­­­­­­____________________________

 

                                                              

3. Обведи хребетних тварин.

 

комахи    птахи    черви    молюски   риби

 

ссавці    плазуни    губки    земноводні    жалкі

 

4. З’єднай пари стрілочками.

 

Квітка                           ним вода і поживні речовини надходять до всіх частин рослин.                              

Листя                                              запилюється, утворюється плід та насіння.

Корінь                                                     забезпечеє фотосинтез.

Стебло                               утримує рослину на місці, вбирає воду і поживні речовини з грунту.

 

 

 

 

5. Об’єднай в групи рослини: чорниця, беладона, малина, подорожник, цикута, ромашка, калина, борщовик, вовчі ягоди.

Лікарські рослини___________________________________________________

Отруйні рослини____________________________________________________

 

6. Напиши назви материків і океанів.

 

 

Рисунок контурной карты (19 фото) » Папик.Про - Все рисунки в одном месте

 

 

 

7. Закресли зайву тварину. Поясни свою думку.

 

Зимуючі птахи України. Цікаві факти про зимніх птахів, фото зимуючих птахів  в Україні     На Заході України отруйні змії нападають на дітей | Стайлер    На Закарпатті зараз багато ящірок, але їх швидко "стабілізують" хижаки @  Закарпаття онлайн  Белка - Гризуни - OLX.ua

 

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

 

 

Діагностувальна робота № 2   «Іменник. Відмінювання іменників»

_______________________________________________________________

 

1. Познач ознаки іменника:

а) називає ознаки предмета, відповідає на питання який? яка? яке? які?

б) називає предмет, відповідає на питання хто? що?,

 є назвою істоти або неістоти, може змінюватись за числами і відмінками, має рід;

в) називає дії предмета, відповідає на питання що робить? що зробив?                            що буде робити?

 

2. Познач, що називають відмінюванням:

а) визначення роду іменників;

б) змінювання іменників за числами;

в) зміна закінчень іменників.

 

3. Познач іменники , які вжито у формі родового відмінка:

а) Наталки, Андрійка, Петрика

б) на Наталці, на Андрійкові, на Петрику

в) Наталкою, Андрійком, Петриком

 

4. Постав іменники у формі орудного відмінка однини, познач закінчення.

Земля - ___________________________

 Мрія - ___________________________

Річка - ____________________________

День - ____________________________

Гай - ______________________________

Рік - _______________________________

 

5. Запиши подані іменники в давальному та в місцевому відмінках однини, познач закінчення.

Друг Миколка- __________________________________________________

 школяр Михайло - ____________________________________________

 дідусь Іван Петрович - ___________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

 

6. Спиши речення, постав іменники в потрібному відмінку. Визнач число і рід цих іменників.

Лисиця причаїлась під ( кущ )  ( калина ).

Бабуся пригощала ( онуки ) червоним ( борщ ) з ( пампушки ).

У ( школа ) Павлика нагородили ( книга ).

_____________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Спиши, в дужках  визнач відмінки іменників.

Над криничкою (   ) верба (   ) схилилась. На гілці (   ) кухлик (   ) висить. Не минають люди (   ) кринички (  ). Пригощає вона всіх водичкою (   ).

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

                 Діагностувальна робота з теми «Числівник. Займенник»

1. Числівник – це самостійна частина мови, яка називає

а) назву предмета;    б) кількість предметів, їх порядок при лічбі; в) ознаку предмета.

2. Утвори і запиши словосполучення словами:

9 ( зошит ), о 16 ( година ),  5 ( брат ),  7 ( парта ).

3. У якому рядку записані тільки займенники?

а) Один, я, ти, вони, дерева;  б) він, вона, шість, йому, нам; в) мені, нами, тебе, їй, тобою.

4. Поставте займенники у потрібному відмінку, запишіть словосполучення.

Запитав у ( вона ), зустрівся з ( вони ), завітав до ( я ), прийшов до ( він ), прийдуть до ( ти ).

5. Випиши займенники у формі 2 особи множини. З одним із них склади речення.

Він, тобі, вам, мною, вами, я, на вас, тебе, їх.

6. Прочитай текст. Випиши особові займенники. Визнач особу, число, відмінок.

Зразок. Я – 1 ос., одн., Н.В.

Улітку ми відпочивали в Карпатах. Я з татом збирав гриби. Матуся  їх  готувала. Мені подобалось рибалити. Зі мною на риболовлю ходив брат Андрій. Про відпочинок у нас залишились незабутні враження.

7. Спиши текст. Встав потрібні за змістом займенники.

У ….. є котик Мурчик. ….. дуже його люблю. У …..мяка біла шерсть і чорний носик. ….. любить молоко і ковбаску.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Евакуаційний   список    4 – А класу

№ п/п

Прізвище, ім’я

Примітка

1

Антонов Тимофій

 

2

Бондаровська Злата

 

3

Будафенко Діана

 

4

Васильчук Назар

 

5

Волошин Ярослав

 

6

Габінет Роман

 

7

Гайдаченко Марк

 

8

Гайдук Софія

 

9

Гайовий Станіслав

 

10

Гончарова Меланія

 

11

Горохович Олексій

 

12

Гринчук Андрій

 

13

Демченко Дарина

 

14

Друзюк Діана

 

15

Дубіна Артем

 

16

Зібер Діана

 

17

Іванюк Назар

 

18

Іванюк Наталія

 

19

Іванюк Максим

 

20

Кононенко Дмитро

 

21

Кравчук Ярослав

 

22

Мартинюк Владислав

 

23

Мустафіна Дарія

 

24

Романюк Юрій

 

25

Савченко Тимофій

 

26

Сич Кирило

 

27

Хоменко Богдан

 

28

Чернега Кирило

 

29

Чернюк Ангеліна

 

30

Шевчук Дмитро

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Індивідуальний навчальний план.

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляється відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня. Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.

Навчальний предмет:

                                                       Українська мова

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півроку

Вчити визначати у тексті зачин, основну частину, кінцівку; ділити текст на частини, складати план.

Вчити розрізняти речення за метою висловлювання, знаходити головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках.

Вчити визначати значущі частини слова, розрізняти спільнокореневі слова.

Обєднувати слова в групи, що відповідають на питання різних частин мови.

Вчити визначати жанр прочитаного твору, розрізняти прозові, поетичні, драматичні твори. Називати, які теми книжок цікавлять, називати улюблені твори та імена улюблених авторів.

 

 

 

 

Вчити читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки, усвідомлено в оптимальному для розуміння темпі.

Пояснювати значення мови в житті людей, розрізняти поняття державна (українська ) мова; знати основні ознаки культури усного і посемного мовлення. Вживати слова ввічливості, форми звертання.

Визначати в тексті його основні складові; відновлювати деформовані тексти; розрізняти типи текстів, визначати їх тему, мету, добирати заголовок, складати план під керівництвом вчителя.

Розрізняти реченння за метою висловлювання, правильно інтонувати речення. Складати усно і записувати речення, правильно вживати розділові знаки, виділяти звертання, використовувати форми кличного відмінка, визначати

головні і другорядні члени речення; складати і поширювати прості речення за запитаннями.

Змінювати слова за питаннями під керівництвом учителя, розбирати слова за будовою, визначати  корінь у ряді спільнокореневих слів; добирати спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови.

 Обєднувати слова в групи, що відповідають на питання різних частин мови; розрізняти основні части мови ( іменник, прикметник, дієслово ).

Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки, усвідомлено в оптимальному для розуміння темпі.

 

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний  предмет:

                                                       Математика

Цілі навчання

Зміст

 Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півроку

Вчити називати багатоцифровф числа, записувати їх, порівнювати.

Вчити застосовувати алгоритм письмового множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове й двоцифрове числа.

Вчити розвязувати математичні вирази на дві-три дії.

Вчити працювати з простими рівняннями, знаходити невідоме число.

Вчити читати і записувати, порівнювати дроби, знаходити дріб від числа та число за його частиною.

Вчити розвязувати  прості задачі. 

Розпізнавати натуральні числа у межах 1000. Наводити приклади натуральних чисел у межах 1000. Називати компоненти і результати дій додавання, віднімання, множення, ділення.

Виконувати дії, пояснювати способи перевірки обчислень.

Орієнтуватись в одиницях вимірювання часу: пори року, місяці, дні тижня, число днів у місяці.

Знати напамять таблиці множення і ділення чисел 2,3,4,5. Дотримуватись правил знаходження значення виразу зізмінною, зокрема, коли змінна містить у виразі двічі.

Креслити прості геометричні фігури, позначати їх буквами латинського алфавіту.

Розвязувати прості і складені задачі ( під керівництвом вчителя ).

 

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа

 

 

 

 

 

Навчальний предмет:

                                                    Я досліджую світ

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півроку

Формування екологічно і етично обгрунтованої поведінки у природі, залучення до участі у природоохоронних акціях.

Розвиток зацікавлення до пізнання природи, дослідницькими вміннями.

Виховання шанобливого ставлення до природи рідного краю, України.

 

Залучення учня до різних видів діяльності, формування вмінь для створення виробу від творчого задуму до його втілення в готовий результат.

 

Формування екологічно й етично обґрунтованої поведінки у природі, залучення до природоохоронних акцій;

Розвиток зацікавлення до пізнання природи, оволодіння способами навчально-пізнавальної діяльності, елементарними дослідницькими вміннями (через експерименти, спостереження);

Поступове формування уявлень про природничо-наукову картину світу через поглиблення початкових знань про природні об’єкти і явища, взаємозв’язки в системі «нежива природа – жива природа», про залежність людини від стану навколишнього середовища та її вплив на нього.

Формування  культури праці та побуту, навичок раціонального ведення домашнього господарства, задоволення власних потреб

та потреб інших, відповідальності за результати власної діяльності.

 

 

 

 

Формування вміння ефективно використовувати природні матеріали з турботою про навколишнє середовище.

Формування  стійких переконань щодо цінності життя, здоров’я і безпеки.

Виховання дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я і безпеки.  Формування свідомого прагнення дотримуватися безпечної, здорової та етичної поведінки для поліпшення добробуту.

Формування вміння вчитися без шкоди для здоров’я

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет

                               Мистецтво: оброзатворче мистецтво

                               Мистецтво:  музичне мистецтво

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півроку

Збагачувати духовний світу учня, виховувати повагу до національної і світової культурної спадщини.

Формування досвіду творення художніх образів через опанування елементарними мистецькими вміннями.

Розкриття творчого потенціалу,  стимулювання художньообразного мислення, художніх інтересів, виховання естетичного смаку.

Засвоєння початкових знань про види мистецтва.

Формування вміння презентувати й оцінювати власну творчість.

 

Сриймати твори різних видів мистецтва. Інсценізація пісень, створення театралізованих образів. Виховання здатності застосовувати мистецтво для отримання задоволення та емоційного самопізнання. Робота з природними матеріалами.

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет:

                                                    Інформатика

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півроку

Формувати відповідальну позиції цифрового громадянина.

Формувати навички безпечного й етичного користування цифровими пристроями та мережами.

Формувати початкові уміння визначати, знаходити та зберігати інформацію, необхідну для розв’язання життєвих проблем (навчання, гри тощо), за допомогою цифрових пристроїв, мереж та без них, самостійно та під керівництом вчителя.

Вчити розрізняти правдиву і неправдиву інформацію різних видів.

Формувати початкові уміння створювати електронні тексти за допомогою цифрових пристроїв.

 

Формувати початкові уміння розрізняти інформацію різних видів та працювати з нею за допомогою цифрових пристроїв чи без них.

Налагоджувати комунікації учня за допомогою цифрових пристроїв та мереж для спільної творчості, співпраці, навчання, гри.

Розвивати вмінь презентувати себе, власну творчість, ідеї, створені продукти та інші результати своєї  діяльності за допомогою цифрових пристроїв.

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа

 

 

docx
Додав(-ла)
Лебідь Наталія
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Мацько Н.Д., Ситник Д.В., Гривко A.B.)
Додано
17 березня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку