Тема уроку: Площа та периметр фігури. Вимірювання площі та периметра.(4клас)
Предметна компетентність:
Повторити та закріпити вивчене про полщу та периметр фігур; вчити дітей вимірювати площини фігур; продовжувати розвивати обчислювальні навички, навички розв’язування задач,розвивати просторові компетентності.
Ключова компетентність:
спілкування державною мовою; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до вивчення математики; опановування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.
Обладнання: презентація до уроку, макети замків, палетки, муз. супровід, цеглинки LEGO, предметні картинки,картки.
Тип уроку: повторення та закріплення вивченого.
Хід уроку
I. Організаційна частина.
II. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.
- Подивіться на ці двері.
- Що може бути за ними ?
III. Робота за темою уроку.
-Щоб відкрити двері,треба знати код входу.Розгадати його нам допоможуть цеглинки LEGO.
5х 6+78= 108
9х8-12= 60
(108+200-8):300 = 1
-Прочитайте число.
Код :108.601
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
Робота за темою уроку.
Діти читають лист від героїв казкової країни.
-Сьогодні на уроці ми знайдемо формулу площі прямокутника ,допоможемо казковим героям розв 'язати складну задачу.
-Тож, вирушаємо на допомогу.
(Діти кидають кубик,крокують по кількості випавших чисел)
1 зупинка
Скеля прикладів. Дерево рішень.
23х 16 =368 456:3=152 10390:10=1039
450х5 =2250 (3м- 40см)х5=260смх5=1300см=13м
IV. Фізкультхвилинка. Стонога.
2 зупинка.
А) -Що називають площею?
-Порівняйте площі цих листочків.
-Площа якого листочка більша?
-Яким способом це можна зробити?(накладання).
-Чи можна порівняти подані фігури за площею на око?
В) -Які це фігури? Яку фігуру називають прямокутником? Квадратом?
Презентація (квадрат, прямокутник)
-Як знайти периметр цих фігур?
-Як знайти площу цих фігур.
-Знадіть периметр та площу цих фігур.
Виведення формули площі прямокутника, квадрата.
( Відповіді на дереві рішень)
3 зупинка.
Загадкові фігури.
-Чи можемо ми визначити ,яка із зображених фігур має більшу площу ?
-Як знайти площі цих фігур?
-Визначте, площа якої фігури більша, а якої менша.
-
V. Закріплення вивченого.
4 зупинка.
А) -Ми прийшли до замків героїв. Як знайти площі ,що займають ці споруди ?
-Знайдіть площі ,користуючись формулою та порівняйте їх.
20м \ 16м
1212м
Висновок: як знайти площу прямокутника.
В.) Завдання від казкових героїв.
Заповніть таблицю. Знайдіть невідоме значення.
Фізкультхвилинка.
Викласти із камінців фігури .
Г) Робота з підручником.
С.40,задача 6.
VІ. Підсумок уроку.
Рефлексія.
Додаток А
Додаток Б