Площа і периметр фігури.Одиніці вимірювання площі.

Про матеріал
Презентація до уроку математики 4 клас за підручником С. Логачевська,Т.Логачевська- Київ:Літера ЛТД,2021р..
Перегляд файлу

Тема уроку:  Площа  та периметр  фігури. Вимірювання площі та      периметра.(4клас)

Предметна компетентність:

Повторити та закріпити вивчене про  полщу та периметр  фігур; вчити дітей вимірювати площини фігур; продовжувати розвивати обчислювальні навички,  навички  розв’язування задач,розвивати просторові  компетентності.

Ключова компетентність:

спілкування державною мовою; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до вивчення математики; опановування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Обладнання: презентація до уроку, макети замків, палетки, муз. супровід, цеглинки LEGO, предметні картинки,картки.

Тип уроку: повторення та закріплення вивченого.

Хід уроку

I. Організаційна частина.

II. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.

-         Подивіться на ці двері.

-         Що може бути за ними ?

III. Робота за темою  уроку.

 -Щоб відкрити двері,треба знати код входу.Розгадати його нам допоможуть цеглинки  LEGO.

                      5х 6+78= 108

                      9х8-12= 60

                      (108+200-8):300 = 1

-Прочитайте число.

  Код :108.601

 

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Робота за темою уроку.

Діти читають лист від героїв казкової країни.

-Сьогодні на уроці ми знайдемо  формулу площі прямокутника ,допоможемо казковим героям розв 'язати складну задачу.

-Тож, вирушаємо на допомогу.

(Діти кидають кубик,крокують по кількості випавших чисел)

1 зупинка

Скеля  прикладів. Дерево  рішень.

23х 16 =368        456:3=152        10390:10=1039

450х5 =2250        (3м- 40см)х5=260смх5=1300см=13м

 

IV. Фізкультхвилинка. Стонога.

2 зупинка.

А)  -Що називають площею?

-Порівняйте площі цих листочків.

-Площа якого листочка більша?

-Яким способом це можна зробити?(накладання).

-Чи можна порівняти подані фігури за площею на око?

В) -Які це фігури? Яку фігуру називають прямокутником? Квадратом?

              Презентація  (квадрат, прямокутник)

-Як знайти периметр цих фігур?

-Як знайти площу  цих фігур.

-Знадіть периметр та площу цих фігур.

Виведення формули площі прямокутника, квадрата.

 ( Відповіді на дереві рішень)

                 3 зупинка.

Загадкові  фігури.

-Чи можемо ми визначити ,яка із зображених фігур має більшу площу ?

-Як знайти площі цих фігур?

-Визначте, площа якої фігури  більша, а якої менша.

 

 

 

-

 

 

V. Закріплення  вивченого.

4 зупинка.

А)  -Ми прийшли до замків героїв. Як  знайти площі ,що займають ці споруди ?

-Знайдіть площі ,користуючись формулою  та порівняйте їх.

20м                                \                                     16м                        

 

1212м

 

Висновок: як знайти площу прямокутника.

В.)  Завдання від казкових героїв.

Заповніть  таблицю.  Знайдіть невідоме значення.

Фізкультхвилинка.

Викласти із камінців фігури .

Г) Робота з підручником.

С.40,задача 6.

 

VІ. Підсумок уроку.

    Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  


Додаток А

ГДЗ підручник Математика 4 клас Заїка, Тарнавська Завдання 676 – 692 Нова  програма 2015 рік Відповіді / Ответы » Допомога учням

Площа фігури — Вікіпедія


Додаток Б

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку