Олімпіада з української мови.

Про матеріал

Олімпіада з української мови 4 клас. 2 варіанти.

1. Головними членами речення є:

а) підмет і присудок

б) присудок із залежним словом

в) підмет із залежним словом

2. Уважно прочитай текст «Котик». Визнач його тип.

Котик — домашня тварина. Шубка у нього пухнаста, сіренька, шовкова. У мого улюбленця зубки гострі, вуса довгі, вушка довгі, а очі подібні до вогників. Лащиться котик, вигинається, хвостиком махає, оченята заплющує, пісеньку співає.

а) Текст-міркування

б) текст-опис

в) текст-розповідь

3. Познач слово, яке відповідає схемі:

Перегляд файлу

Варіант І

1. Головними членами речення є:

а) підмет і присудок

б) присудок із залежним словом

в) підмет із залежним словом

2. Уважно прочитай текст «Котик».  Визнач його тип.

   Котик — домашня тварина. Шубка у нього пухнаста, сіренька, шовкова. У мого улюбленця зубки гострі, вуса довгі, вушка довгі, а очі подібні до вогників. Лащиться котик, вигинається, хвостиком махає, оченята заплющує, пісеньку співає.

а) Текст-міркування

б) текст-опис

в) текст-розповідь

3. Познач слово, яке відповідає схемі:

схема

а) проліски

б) розсада

в) годинник

4. Визнач словосполучення, у якому слово золотий ужите у переносному значенні:

а) Золоті руки;

б) золота обручка;

в) золотий годинник.

5. Добери антоніми до поданих слів. Запиши парами:

Бігти –                   ;  зав’язати –              ;   радіти –                 .

6. Добери до поданих слів спільнокореневі слова.

Праця –               ;   малюнок –               ; сад –                  .

7. З поданих слів склади і запиши прислів’я. Підкресли головні члени речення.

не, горобець, Слово – , не спіймаєш, вилетить – .

8. За поданим початком напиши розповідь (4-5 речень).

Одного разу Іванка з Марійкою збирали смачні, соковиті, налиті яблука в своєму садочку. І раптом…

 


Варіант ІІ

1. Текст складається з:

а) заголовка, зачину, основної частини

б) основної частини, кінцівки,зачину

в)зачину, основної частини, кінцівки

2. Уважно прочитай текст «Після грози». Визнач його тип.

От уже вщухли далекі розкати грому, припинилася злива. Вітер гонить тучі, і вони повільно пливуть геть. Шматочок за шматочком відкривається блакитне полотнище ясного неба.

Після грози повітря свіже та вологе. Рослини стоять омиті дощовою водою. Знов виринає сонечко та починає висушувати все навкруги.
а) Текст-міркування

б) текст-опис

в) текст-розповідь

4. Визнач словосполучення, у якому слово золотий ужите у переносному значенні:

а) Золоті руки;

б) золота обручка;

в) золотий годинник.

3. Познач слово, яке відповідає схемі:

схема

а) зима

б) подруга

в) весна

5. Добери антоніми до поданих іменників. Запиши парами:

Літо –                    ;  Батьківщина –                 ;   молодість –

6. Добери до поданих слів  спільнокореневі слова.

Сніг–               ;   говорив –               ;  зав’язав –     .

7. З поданих слів склади і запиши прислів’я. Підкресли головні члени речення.

вітер, Слово – , ґрунт, письмо – .

8. За поданим початком напиши розповідь (4-5 речень). Визнач рід і число підкреслених слів.

Василь і Петро  найкращі друзі. Вони як не розлий вода, навіть чимось схожі. Але одного разу…

docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
2946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку