Українська мова 5 клас ___________________________
Тема:. Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів
Мета: вивчити поняття про омоніми; навчити розрізняти омоніми й багатозначні слова, правильно вживати їх у мовленні; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення й мовлення учнів; прищеплювати любов до української мови
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
(наявність)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Виконання вправи 119 с.57
ІV Повідомлення теми уроку. Вивчення нового матеріалу.
Запишіть число, класна робота та тему уроку
1. Теплий день, теплий погляд. 2. Степова чайка, пливе чайка. 3. Веселі діти, нікуди діти. 4. Чиста совість, чиста тарілка. 5. Перлова крупа, перлове намисто. 6. Чашечка квітки, чашечка для кави. 7. Вити гніздо, голосно вити. 8. Склад будматеріалів, склад слова.
1. Бал (шкільна оцінка) – бал (вечір відпочинку);
2. Лютий (назва місяця) – лютий (злий);
6. Виконання вправ 104, 105, 106
7. Виконання завдання Спишіть речення. Визначте, якими членами речення в них є омоніми. Підкресліть їх. Читайте байку для науки. Мама купила дочці на халат зелену байку. За рідний край і життя віддай. Правда – край порога, а неправда – біля столу. (УНТ)
VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
На цьому уроці я дізнався (дізналася) про…
На цьому уроці я навчився (навчилася)…
VІІ. Домашнє завдання.
§11 впр. 102