Онлайн-сервіси для роботи вчителя на уроках технологій, трудового навчання Дистанційна та очна форми навчання
Номер слайду 2
Сучасні уроки технологій, трудового навчання передбачають використання різних онлайн-сервісів для ефективної організації очної або дистанційної форми навчання. Розглянемо декілька ресурсів, які допоможуть зробити уроки інноваційними, мотивуючими та більш цікавими для здобувачів освіти. Онлайн-сервіси для створення навчальних матеріалів
Номер слайду 3
Онлайнові навчальні матеріали допомагають вчителю додатково вмотивовувати учнів, урізноманітнювати уроки та робити їх більш сучасними. Більшістю з них можна користуватися на мобільних пристроях учнів, а ще вони містять бібліотеки готових вправ. Онлайн-сервіси для створення навчальних матеріалів
Номер слайду 4
Корисні лінки:https://learningapps.org/ – найбільш простий та зручний у використанні сервіс.http://rebus1.com/ua/ – генератор ребусів.https://www.studystack.com/ – сервіс для створення інтерактивних ігор.Інструменти для створення навчальних матеріалів
Номер слайду 5
Інтерактивна вправа, створена за допомогою сервісу Learning. Apps - https://learningapps.org/display?v=pn7ap53oj24
Номер слайду 6
Ребус зі словом «бісер», створений за допомогою генератора ребусів
Номер слайду 7
QR код до ребуса зі словом «бісер»
Номер слайду 8
QR-коди дозволяють залучити учнів до навчання, організовувати ігрову та дослідницьку діяльність учнів, організовувати QR-квести та багато іншого!QR-коди доцільно використовувати на уроках технологій, трудового навчання, щоб закодувати відео виконання практичної роботи, технологічну картку виготовлення виробу, правила безпечної праці тощо. QR-коди
Номер слайду 9
QR-код (від англ. quick response — швидкий відгук) – це винайдений близько двадцяти років тому в Японії двовимірний штрих-код, який дозволяє кодувати будь-яку інформацію – текст, веб-посилання, зображення, відео на You. Tube та багато чого іншого. QR-коди
Номер слайду 10
Посилання на ресурс Інтернету, потрібний для навчання: відео з You. Tube, локацію на Google картах, файл з хмари, профіль (група чи сторінка) в соцмережах, телефонний номер або e-mail. Підказку для учнів, щоб виконати вправу, розв’язати задачу. Посилання на вікторини, інтерактивні вправи, тести та анкети. Що можна кодувати?
Номер слайду 11
Підказки для квесту, розмістивши їх в потрібних місцях навчального закладу. Оголошення та інструкції на стендах, дошках оголошень . Контактну інформацію на візитній картці вчителя, адміністрації навчального закладу, на бейджах учасників конференцій (семінарів). Що можна кодувати?
Номер слайду 12
Програми для зчитування QR-кодів: програма «Сканер», функцію розпізнавання кодів мають додатки (наприклад, Viber), програми з магазину додатків (для Andriod – Play Market, для i. OS – i. Tunes). Для тих хто використовує Google Chrome, достатньо додати розширення з магазину. Як зчитувати QR-коди?
Номер слайду 13
https://www.qrcode-monkey.com/# - QRCode Monkey. Покликання на генератор QR-коду
Номер слайду 14
Використання QR-коду для опрацювання правил безпечної роботи з бісером на уроках технологій, трудового навчання
Номер слайду 15
Використання QR-коду для опрацювання правил безпечної роботи з голками та ножицями на уроках технологій, трудового навчання
Номер слайду 16
https://mon.gov.ua/ua/distancijni-ta-onlajn-servisi-v-osviti Дистанційні та онлайн-сервіси в освіті МОНhttps://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/ Веб-ресурс НУШhttps://teach-hub.com/sim-suchasnyh-tsyfrovyh-instrumentiv-dlya-vchyteliv-yaki-varto-opanuvaty-vzhe-tsoho-lita/ - TEACHHUB Незалежна Освітня Корпораціяhttps://learningapps.org/ –сервіс для створення інтерактивних вправ.http://rebus1.com/ua/ – генератор ребусів.https://www.studystack.com/ – сервіс для створення інтерактивних ігор.https://www.qrcode-monkey.com/# - QRCode Monkey. Використані джерела