Онлайн урок з елементами арт-терапії "Моя суперсила"

Про матеріал
Онлайн урок з елементами арт-терапії для учнів середньої школи. Урок спрямований на розвиток життєлюбства, віри в себе та свої сили, корисного мислення, ефективних дій та навичок протидії стресу.
Перегляд файлу

Єдина класна година для учнів 5-11 класів:

МОЯ СУПЕРСИЛА

Форма проведення: онлайн урок з елементами арт-терапії.

Мета: розвиток життєлюбства, віри в себе та свої сили, корисного мислення, ефективних дій та навичок протидії стресу.

Обладнання: презентація, аркуші А4, кольорові олівці, фломастери.

Хід роботи:

“Суперсила в кожному з нас”

1. Вступ (5-7 хв.).

Знайомство по-новому:

- Який я Супергерой? Яка в мене суперсила?

Очікування:

- Чого не вистачає твоєму Супергерою?

Правила отримання нової суперсили (правила уроку):

- Турбота про свою суперсилу(про себе).

- Турбота про інших Супергероїв.

2. Основна частина (15-20 хв.).

Мозковий штурм:

- Що таке суперсила?

- Чи може звичайна людина бути Супергероєм? В чому її суперсила?

Перегляд відео “Ти як?” https://youtu.be/Dbzq3ezbst0?si=rr3usuTPqf72OhYr

Обговорення:

- Чи можуть Супергерої відчувати складні відчуття (тривогу, сум, страх...)?

Висновок:  Навіть супергерої можуть бути вразливими.

Арт-терапевтична вправа “Моя суперсила”.

Запропонуйте дітям поставити собі запитання:

- Що може зробити вразливим/вою мого Супергероя/героїню?

- Які перешкоди можуть виникнути на шляху мого Супергероя/героїні?

- Які мої суперсили допоможуть мені впоратися з ситуацією (що я можу зробити, щоб почуватися інакше)?

Далі запропонуйте дітям намалювати ті перешкоди, які можуть встати на шляху їх Супергероя/героїні. На кожну перешкоду намалювати протидію -  суперсилу, що допоможе впоратися з перешкодою.

Вправа “Дерево” для стабілізації внутрішнього стану.

По закінченню малювання, запропонуйте дітям піднятися, зробити декілька глибоких вдихів і повільних видихів та уявити себе деревом. Можна закрити очі. Повільно зачитайте зі слайду презентації текст вправи:


3. Рефлексія (5 хв.).

- Чи вдалося вам відчути себе Супергероєм під час виконання завдання?

- Чи знайшов ваш (твій) Супергерой/героїня нову суперсилу?  Яку?

- Що ще може зробити мій Супергерой/героїня щоб підтримати себе?

(показати слайд зі способами самодопомоги).

Суперсила є в кожному з нас!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тарануха Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Yana
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
10 травня
Переглядів
707
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку