Єдина класна година для учнів 5-11 класів:
МОЯ СУПЕРСИЛА
Форма проведення: онлайн урок з елементами арт-терапії.
Мета: розвиток життєлюбства, віри в себе та свої сили, корисного мислення, ефективних дій та навичок протидії стресу.
Обладнання: презентація, аркуші А4, кольорові олівці, фломастери.
Хід роботи:
“Суперсила в кожному з нас”
1. Вступ (5-7 хв.).
Знайомство по-новому:
- Який я Супергерой? Яка в мене суперсила?
Очікування:
- Чого не вистачає твоєму Супергерою?
Правила отримання нової суперсили (правила уроку):
- Турбота про свою суперсилу(про себе).
- Турбота про інших Супергероїв.
2. Основна частина (15-20 хв.).
Мозковий штурм:
- Що таке суперсила?
- Чи може звичайна людина бути Супергероєм? В чому її суперсила?
Перегляд відео “Ти як?” https://youtu.be/Dbzq3ezbst0?si=rr3usuTPqf72OhYr
Обговорення:
- Чи можуть Супергерої відчувати складні відчуття (тривогу, сум, страх...)?
Висновок: Навіть супергерої можуть бути вразливими.
Арт-терапевтична вправа “Моя суперсила”.
Запропонуйте дітям поставити собі запитання:
- Що може зробити вразливим/вою мого Супергероя/героїню?
- Які перешкоди можуть виникнути на шляху мого Супергероя/героїні?
- Які мої суперсили допоможуть мені впоратися з ситуацією (що я можу зробити, щоб почуватися інакше)?
Далі запропонуйте дітям намалювати ті перешкоди, які можуть встати на шляху їх Супергероя/героїні. На кожну перешкоду намалювати протидію - суперсилу, що допоможе впоратися з перешкодою.
Вправа “Дерево” для стабілізації внутрішнього стану.
По закінченню малювання, запропонуйте дітям піднятися, зробити декілька глибоких вдихів і повільних видихів та уявити себе деревом. Можна закрити очі. Повільно зачитайте зі слайду презентації текст вправи:
3. Рефлексія (5 хв.).
- Чи вдалося вам відчути себе Супергероєм під час виконання завдання?
- Чи знайшов ваш (твій) Супергерой/героїня нову суперсилу? Яку?
- Що ще може зробити мій Супергерой/героїня щоб підтримати себе?
(показати слайд зі способами самодопомоги).
Суперсила є в кожному з нас!