Аналітичний звіт асистента вчителя 9-А класу
Яковенка Миколи Михайловича
(2023-2024н.р.)
Здійснював соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами здобувача освіти 9-А класу Чорного Віктора (порушення опорно-рухового апарату).
Чорний Віктор навчався дистанційно за Типовою адаптованою програмою загальноосвітніх навчальних закладів, 3 рівень підтримки.
У вересні 2023 року мама разом з Віктором переїхали за кордон.
Хлопець не мав підручників для навчання, ноутбука, використовував для навчання телефон.
Навчання за кордоном почалося з інструктажу: закачали у придбаний ноутбук підручники відповідних авторів для 9 класу, повторили , як відправляти вчителеві виконані вдома або на уроці самостійні та контрольні завдання. Зв’язок з хлопцем і мамою здійснював через Vaiber та поштову скриньку. Спостереження за дитиною фіксувавав у щоденнику спостереження.
Віктор разом з асистентом приєднувався на всі уроки, але інколи доводилося нагадувати про початок уроку, іноді телефонувати мамі, коли хлопець не відповідав на дзвінок.
Здобувач освіти потребував постійної підтримки асистента у навчанні, бо навичками самостійної роботи не володіє, часто не розуміє суті завдання. Доводилося пояснювати алгоритм виконання, надсилати зразки творчих завдань, нагадувати про невиконані завдання. Хлопець допомогу сприймав позитивно, але самостійно не звертався по допомогу до вчителя.
На уроках хлопець намагався відповідати, прагнув висловити власну думку, включався в діалог з учителем, брав участь у роботі в групах з учнями класу. З однокласниками має дружні стосунки. Брав участь у класних годинах спілкування з однокласниками та класним керівником, асистентом вчителя.
Мав постійний зв’язок з мамою здобувача освіти. Інформував про здобутки і невдачі у навчанні.