Оновлена програма з трудового навчання /6 клас/

Про матеріал

Розуміє етапи проектування. Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу. Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного об'єкту; розуміє сутність базової моделі. Знає властивості конструкційних матеріалів. Розуміє роль природніх матеріалів, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля. Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Має уявлення про масштаб.

Перегляд файлу

 

6 клас

(70 годин, 2 години на тиждень)

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Орієнтовний перелік об'єктів проектно-технологічної діяльності учнів

Перелік основних технологій

Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки

Знаннєвий компонент

Розуміє етапи проектування. Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу. Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного об'єкту; розуміє  сутність базової моделі. Знає властивості конструкційних матеріалів. Розуміє роль природніх матеріалів, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля. Розрізняє та називає інструменти та  пристосування для обробки  конструкційних матеріалів. Має уявлення про масштаб.

Діяльнісний компонент

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу. Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей.

Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми). Визначає типи деталей. Розрізняє деталі за способом отримання. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

Виготовляє виріб. Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Ціннісний компонент

Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження. Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу.

Усвідомлює значення деталі, як частини виробу.

 

1.Підставка під гарячий посуд з  термостійкими з’єднаннями.

2.Підставка під горнятко.

3.Кухонна дощечка.

4.Підставка для гаджета.

5.Органайзер для рукоділля.

6.Підставка для випалювача  (паяльника).

7.Серветниця.

8.Гольниця.

9.Брелок.

10.М’яка пласка іграшка.

11.Об’ємна м’яка іграшка.

12. Ялинкова прикраса.

13.Лялька-мотанка.

14.Закладка для книги.

15.Серветка.

16.Торбинка для дрібничок.

17.Рамка для фото.

18.Листівка.

19.Статична іграшка.

20. Рухома іграшка.

21. Іграшкові меблі.

22.Головоломка з дроту.

23.Пазли.

24. Кухонне приладдя (лопатка, виделка тощо).

25.Декоративні квіти.

26.Панно, картина.

27.Декоративний свічник.

28. Макет транспортного засобу.

29. Прикраси з бісеру, стрічок, ниток, тощо.

30. Гарячі напої.

31.Бутерброди.

32.Салати.

33.Вирощування кімнатних рослин.

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом.

Технологія обробки деревинних матеріалів

(ДВП, фанера).

Технологія обробки деревини.

Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів).

Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння тощо).

Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме».

Технологія виготовлення ляльки-мотанки.

Технологія обробки тонколистового металу.

Технологія обробки дроту.

Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами.

Технологія виготовлення виробів з бісеру.

Технологія ниткографії.

Технологія виготовлення писанок.

Технологія ажурного випилювання.

Технологія приготування їжі.

Технологія вирощування кімнатних рослин.

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Знаннєвий компонент

Знає правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь.

Знає правила безпечного користування миючими засобами та побутовою технікою. Знає фактори що впливають на стан волосся.

Діяльнісний компонент

Читає і розуміє інформацію про товари.

Розрізняє та добирає миючі засоби та інструменти для прибирання житла.

Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в залежності від його типу. Планує дії по догляду за власним волоссям.

Ціннісний компонент

Критично ставиться до інформації  про товари з метою збереження здоров’я.

Обговорює та висловлює власну думку щодо важливості гігієни житла в житті людини.

Усвідомлює важливість вибору миючих засобів та їх впливу на довкілля.

Усвідомлює необхідність догляду за волоссям.

Завдання з елементами проектування

пов’язані із життєдіяльністю та самообслуговуванням учня:

 «Здоров’я та краса мого волосся»,

«Охайне житло»

 

Технологія догляду за житлом.

Технологія догляду за волоссям

 

 

docx
Додано
6 вересня 2018
Переглядів
5792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку