УРОК №______ ДАТА_________ КЛАС_____
Тема. Послідовність виготовлення виробу
Мета: згідно теми проекту вибрати аналог-прототип та вдосконалити його характеристики; виховувати бережливе ставлення до обладнання та інструментів; розвивати логічне мислення.
Обладнання: папки з завданнями та зразками об’єктів трудової діяльності, готові вироби.
Тип уроку: практичний.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Які методи використовують для конструювання та створення нових конструкцій?
Який порядок використання методу фокальних об’єктів?
Коли використовують метод фантазування?
ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА
Послідовність виконання роботи
Як правильно підібрати заготовку? (з припуском на обробку)
Як правильно розмістити контури заготовки на матеріалі? (скраю але з припуском на обробку, з максимальною економією матеріалу)
Які інструменти використовують для розмічання на деревині та деревинних матеріалах?
Яких правил безпечної роботи необхідно дотримуватися при роботі з розмічальними інструментами?
Яких правил безпечної роботи необхідно дотримуватися при роботі з різальними інструментами?
Інструктаж
Правила безпечної роботи
Перелік технологічних операцій: деревина - розмічання, вирізування, видовбування, стругання, свердління, точіння деревини; метал – розмічання, вирізування, рубання, обпилювання.
ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ
Домашнє завдання: завершити виконання завдання. виготовлення чистового варіанту технологічної документації виготовлених деталей.