Послідовність виготовлення виробу, 6 клас

Про матеріал
Згідно теми проекту вибрати аналог-прототип та вдосконалити його характеристики; виховувати бережливе ставлення до обладнання та інструментів; розвивати логічне мислення.
Перегляд файлу

УРОК №______                                        ДАТА_________                                    КЛАС_____

 

Тема. Послідовність виготовлення виробу

Мета: згідно теми проекту вибрати аналог-прототип та вдосконалити його характеристики; виховувати бережливе ставлення до обладнання  та інструментів; розвивати логічне мислення.

Обладнання:  папки з завданнями та зразками об’єктів трудової діяльності, готові вироби.

Тип уроку: практичний.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Які методи використовують для конструювання та створення нових конструкцій?

Який порядок використання методу фокальних об’єктів?

Коли використовують метод фантазування?

ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА

Послідовність виконання роботи

  1.                   На основі інформації вибрати аналог-прототип для виробу. Вимоги для виробу: точені деталі з деревини, точені деталі з металу, деталі з металу ручної обробки, оздоблення різьбленням або розписом.
  2.                   Сформувати мікрогрупи для створення та виготовлення виробу.
  3.                   Самостійно за допомогою методу фокальних об’єктів спробувати змінити або вдосконалити виріб враховуючи вимоги до виробу.
  4.                   Адаптувати за допомогою вчителя ідею виробу до технологічних умов майстерні.
  5.                   Виконати попередні ескізи деталей та затвердити у вчителя.

Як правильно підібрати заготовку? (з припуском на обробку)

Як правильно розмістити контури заготовки на матеріалі? (скраю але з припуском на обробку, з максимальною економією матеріалу)

Які інструменти використовують для розмічання на деревині та деревинних матеріалах?

Яких правил безпечної роботи необхідно дотримуватися при роботі з розмічальними інструментами?

Яких правил безпечної роботи необхідно дотримуватися при роботі з різальними інструментами?

Інструктаж

  • Вибирати заготовки необхідно з припуском на обробку та без вад.
  • Для розмічання вибирають базові сторони, при необхідності їх обробляють та вирівнюють.
  • Риски розмічання проводять один раз, щоб не збитися до якої риски обробляти.
  • Обробляють з постійним контролем.
  • Для токарного верстата заготовку квадратного перерізу обробляють до восьмигранника та намічають центри. Заготовка повинна бути без поздовжніх тріщин.

 

Правила безпечної роботи

  • Працювати добре загостреним та налагодженим інструментом без видимих ознак несправності.
  • Інструментами з гострими ріжучими частинами не працювати на руку, на живіт чи груди.
  • Класти інструменти так, щоб вони не виступали за межі верстака та гострими частинами від себе.
  • Заготовки з дерева для токарного верстата вибирають без видимих вад: поздовжніх тріщин, сучків.
  • На токарному верстаті СТД 120 М працюють тільки після перевірки учителем установки заготовки, підручника, заземлення.
  • Під час роботи не відволікатися.

Перелік технологічних операцій: деревина - розмічання, вирізування, видовбування, стругання, свердління, точіння деревини; метал – розмічання, вирізування, рубання, обпилювання.

ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ

 Домашнє завдання: завершити виконання завдання. виготовлення чистового варіанту технологічної документації виготовлених деталей.

 

 

 

doc
Додано
21 березня 2019
Переглядів
2151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку