Опис досвіду роботи вчителя інформатики

Про матеріал

опис досвіду роботи вчителя інформатики

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Школа – найдивовижніша лабораторія, що нагадує калейдоскоп з різнманіттям загадкових і дивовижних візерунків, тому що в ній створюється неповторне і чудове майбутнє……. Дозорців Олени Олегівни

Номер слайду 2

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий зв’язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сили в активній діяльності. В. Сухомлинський Сучасна школа повинна не лише дати учням обсяг знань і вмінь, а й сформувати людину, яка творчо мислить, приймає рішення, адаптується до умов життя. Головна мета школи ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ Творче мислення Творчий пошук Творче спілкування Творча діяльність Творча активність

Номер слайду 3

Методична проблема «Використання інноваційних технологій навчання з метою стимулювання творчої активності учнів на уроках інформатики»

Номер слайду 4

Визначає зміст матеріалу та підбирає завдання, що вимагають активної пізнавальної діяльності Підбирає інтерактивні методи навчання, спрямовані на мотивацію та актуалізацію особистісного досвіду учнів Забезпечує демократичний тип спілкування як умову формування життєвих компетентно-стей учнів УЧИТЕЛЬ Реалізація проблеми «Використання інноваційних технологій навчання з метою стимулювання творчої активності учнів на уроках інформатики»

Номер слайду 5

Інтерес до знань в учнів є могутнім засобом успішного навчання й виховання, необхідною умовою досягнення позитивних результатів навчальної праці

Номер слайду 6

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня Зернини моєї майстерності… Технологія інтерактивного навчання Групова технологія навчання Проектно-орієнтована технологія навчання мікрофон мозковий штурм незакінчене речення навчаючись учу дерево знань

Номер слайду 7

Проектно-орієнтоване навчання мислячі творчі впевнені в собі всебічно розвинені взаємодія “один на один” Вчимося разом позитивна взаємозалежність групове опрацювання думок та відомостей з чітким розподілом ролей – шлях до успіху розвиток навичок міжособистісного спілкування індивідуальна та групова відповідальність

Номер слайду 8

Проектно-орієнтоване навчання на уроках інформатики Аналіз навчального матеріалу з інформатики Створення банку можливих типів проектів Над проектом учні працюють протягом одного уроку, або протягом вивчення певної теми

Номер слайду 9

Мої функції під час реалізації ПОН радник координатор забезпечення виконання проекту створення позитивної реакції в групі на виступи дітей створення творчого середовища для гармонійної співпраці учнів створення можливостей для навчання, доступу до інформації

Номер слайду 10

Значення навчальних проектів Значення навчальних проектів Розв’язуємо проблеми із реального життя Підвищення зацікавлення до предмету Акцент на навчальних задачах, які потребують вирішення Розвиток самостійності Формування творчого ставлення до виконуваної роботи Забезпечення командної роботи

Номер слайду 11

Виконані проекти Створення сайту школи. Магічне коло зодіаку(флеш-анімація) Тестова система з теми “Операційна система Windows” Роль Інтеренту в нашому житті. Марк Бернес – радянський кіноактор і співак. Білки, жири і вуглеводи(мультимедійний проект) Історія пізнання землі. Чарівний світ космосу. Що таке комп’ютерні мережі та як вони пов’язані з Інтернетом.

Номер слайду 12

Проект з інформатики:" А над світом українська вишивка цвіте" Тема проекту: «А над світом українська вишивка цвіте». ІІ. Актуальність проекту Даний проект був проведений мною  в 9 класі під час вивчення розділу «Комп’ютерна графіка» . Під час виконання  обов’зкових практичних робіт,  учні виявили інтерес до створення власних зображень, зокрема орнаментів. Так виникла ідея  проведення цього проекту. Запропонована тема проекту дозволяє не тільки показати учням можливості комп’ютерної графіки і навчити основним прийомам роботи з графічним редактором, а й ознайомити учнів з найдавнішим видом народного мистецтва – вишивкою, виховувати повагу до традицій свого народу, патріотизм, формувати національну свідомість, прищеплювати любов до рідної землі та свого роду; шанобливе ставлення до культури, спадщини, народних традицій і звичаїв. Даний матеріал пропонується використовувати не лише під час вивчення основного курсу інформатики, а також у гуртковій роботі, на факультативних курсах. Продукти реалізації даного проекту ( буклети , посібники, бібліотеку малюнків, презентацію  тощо) можна застосовувати не лише як додаток до уроку інформатики, а й як самостійну розробку позакласного заходу, технічний засіб навчання на уроках народознавства, трудового навчання, художньої культури. ІІІ. Мета: Навчальна: Забезпечити засвоєння в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики ( Графічний редактор); Забезпечити оволодіння  уміннями і навичками  ефективного використання сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності;  вмінням оцінювати  отримані результати; Навчити планувати свою роботу; працювати з додатковою літературою; використовувати інтернет-ресурси; Проконтролювати ступінь засвоєння знань, умінь, і навичок по темі. Розвиваюча: Формувати вміння виділяти головне в досліджуваному матеріалі, аналізувати, систематизувати отриману інформацію; Формувати такі якості мислення: гнучкість, самостійність, критичність; Розвивати просторову уяву. Виховна: Формувати патріотичні почуття учнів, розвивати інтерес учнів до традицій свого народу; Формувати вміння роботи в групах; Формувати такі якості особистості : організованість, чесність, відповідальність, обов’язок тощо; Розвивати сумлінне ставлення  як до самої праці, так і її результатів; Розвивати вміння естетично оформляли, представляти продукт своє діяльності; ІV. Завдання: Навчити учнів працювати з графічним редактором  PAINT, створювати векторні зображення засобами WORD;   Створити графічні зображення( векторні та растрові) орнаменту української вишивки; Виховувати повагу до традицій свого народу, патріотизм, шанобливе ставлення до культури, спадщини, народних звичаїв; Навчити працювати в групах,  досягати спільної мети, презентувати продукт своєї діяльності.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Тож використовуйте на уроках ІКТ. І нехай змінюються картинки в “Калейдоскопі учителя”, і нехай буде більше яскравих, красивих і радісних, а менше сірих, непоказних і сумних зображень.

Номер слайду 17

Візьми промінь світла І спрямуй його туди, Де панує темрява… Візьми усмішку І подаруй її тому, Хто так її потребує. Візьми доброту І яви її тому, хто сам Не вміє віддавати. Візьми віру І віддай кожному, Хто не має її. Візьми любов І неси її всьому світові!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Дозорців Олена
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
2476
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку