Система оцінювання вчительских компетенцій. Спрямована на вивчення Soft і Hard Skills (соціальних і професійних ). Може бути використана методистами, заступниками директорів і вчителями для самоаналізу власного уроку. Буде корисною для комлексного оцінювання і побудови програми навчання вчителів.
Чек-лист компетенцій
Урок _________________________________
Учитель _______________________________
ДАТА ________________________________
Система оцінювання: 0 -не виявлено; 1 - слабо проявлено; 2 - середній рівень; 3 - високий рівень; * - видатний рівень
№ |
Базова компетентність |
Бали |
|
Знання учителем «предмету» і вміння його презентувати |
|
|
Відповідність уроку заявленій«Темі» або Хвилі |
|
|
Логіка побудови уроку (зав'язка, розвиток, кульмінація, розв'язка) |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
Лінгвістична компетентість
|
|
|
Чистота мовлення (відсутність суржику) |
|
|
Художність |
|
|
Логіка і послідовність мови |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
Ефективність |
|
|
Спрямованість на навчання практичним навичкам |
|
|
Залучення кожної дитини до виконання завдань |
|
|
Результативність (залишкові знання навички у дітей, готові проекти і продукти) |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
Ергономічність |
|
|
Підготовлений роздатковий матеріал |
|
|
Раціональне використання ресурсів |
|
|
Таймінг (Тайм-менеджмент) |
|
|
Щільність і активність уроку |
|
|
Мінімум ентропії / максимум результату |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
Екологічність
|
|
|
Позитивний емоційний фон |
|
|
Доброзичливість учителя |
|
|
Повага до особистості |
|
|
Відповідність заняття візії, Місії та філософії Школи. |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
SMART компетенції
|
|
|
ІКТ (дошка, гаджети, програми) |
|
|
Інноваційні (фішки, технології) |
|
|
Персоналізація завдань (Аудіали, Візуали, Кінестет) |
|
|
Колективні творі завдання |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
Творча компетенція
|
|
|
Створення аудіо / відео контенту |
|
|
Рольові ігри, постановки |
|
|
Креативність (народження нових ідей і способів рішень, викликів) |
|
|
Спрямованість на розвиток риторики і презентаційних компетенцій |
|
|
Розвиток Е-інтелекту |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|
|
Мислення
|
|
|
Логічного |
|
|
Критичного |
|
|
Аналітичного |
|
|
Примітки, Рекомендації та побажання, Зона росту:
|
|