Опис країни по плану. Велика сімка. Італія.

Про матеріал
Опис Італії. Географічне положення, природні ресурси, населення, форма правління, господарство, зовнішні зв'язки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Італія. Підготували: Матрос Лілія та. Дерев’янко Крістіна

Номер слайду 2

Географічне положенняІталія — це країна площею 301 338 км² , що розташована на півдні Європи, оточена морями басейну Середземного моря і займає:весь Апеннінський півострів;великі острови Сицилія, Сардинія;7 населених островів Тосканського архіпелагу, найбільшим з яких є острів Ельба;Понціанські острови та інші. Сухопутні кордони проходять вздовж гірського ланцюга Альп: на заході із Францією, на півночі — зі Швейцарією й Австрією, на сході зі Словенією. Крім того Італія має кордони з двома невеличкими державами — анклавами: Ватиканом та Сан-Марино. Морські кордони проходять узбережжями морів: зі сходу — Адріатичного, з півдня — Іонічного, з південного заходу — Тірренського, а з північного заходу — Ліґурійського. Південне узбережжя острова Сицилія омивають води Сицилійського моря.

Номер слайду 3

Корисні копалини. Родовища нафти і газу розташовані в Адріатично-Іонічному і Сицилійському нафтогазоносних басейнах. Запаси нафти невеликі і розташовуються головним чином в Сицилії і на Півдні Італії. Доведені запаси нафти — бл. 90 млн т, газу — бл. 300 млрд м3. Найбільше родов. — Малосса в Ломбардії. Вугілля. Підтверджені запаси вугілля в І. незначні — бл. 75 млн т. Вугілля буре та кам'яне. Основні родов. локалізуються в трьох зонах: кам'яне вугілля карбону — в Альпах (р-н Аости), на півн.-заході Італії, бурого вугілля кайнозою — в зоні перегірських западин Апеннін та на о. Сардинія.

Номер слайду 4

Нафта і газ

Номер слайду 5

Корисні копалини. Уран. Основна частина уранових руд розташована в пров. Бергамо (р-н Новаццо). Родов. знаходяться в осадах пермі. Залізо. Запаси залізних руд зосереджені в районах: Тоскано-Ельбанському, на о. Сардинія і в Альпах. Відомо понад 20 залізорудних родовищ. Більшість з них дрібні. Ртуть. За запасами ртутних руд І. займає помітне місце серед країн Західної Єврони (бл. 16 % доведених запасів цих країн). Всі запаси ртуті в І. зосереджені у Тоскані, у родов. групи Монте-Аміата. Родов. залягають серед тріас-еоценових осадових товщ, які утворюють антиклінальную структуру.

Номер слайду 6

Водні ресурси. Внутрішні водні ресурси Італії незначні. Найбільша річка - По, до басейну якої належить більшість річок Північної Італії. Річки і озера Італії використовуються для іригації, виробництва електроенергії, рекреації, перевезення вантажів і пасажирів як джерела питної та технічної води. Рибальство розвинене слабо. ГЕС, розташовані на великих річках на півночі Італії, виробляють близько 20% від загального обсягу електроенергії. Запаси прісних вод невеликі. Основними споживачами є сільське господарство і промисловість. На побутові потреби витрачається тільки 20% від загального обсягу споживання. На душу населення в рік припадає трохи більше 3 тис. м3.

Номер слайду 7

Земельні ресурси. Землі використовуються для тваринництва, рослинництва, квітництва. Сільське господарство забезпечує Італію продуктами більш ніж на 70%. Місцеві квітникарі повністю задовольняють в сировині традиційну галузь виробництва, що займається виробленням есенцій і натуральних олій з квітів. Тваринництво зосереджено на півночі країни. Під постійні пасовища відведено менше 20% від загальної території сільськогосподарських угідь.

Номер слайду 8

Лісові ресурси. В Італії покрито лісами менш 8000 тис. га. Власна деревина дозволяє забезпечити потреби країни тільки на 60%. Ліси використовуються для заготівлі палива, потреб сільського господарства, промисловості, будівництва та з метою рекреації. Дуб, бук, ясен застосовують для виробництва меблів, предметів інтер’єру, а також у будівництві в якості оздоблювального матеріалу. Для виробничих цілей створюються штучні насадження коркового дуба, тополі, евкаліпта. Заготівля жолудів, плодів каштану, горіхів, ягід, лікарських рослин є супутнім видом використання лісових масивів.

Номер слайду 9

Клімат ІталіїІталія розташована у помірному та субтропічному кліматичному поясах. Проте для всієї території Італії Альпи виступають бар'єром для західних і північних вітрів, що запобігає поширенню морозної погоди на позаальпійську територію країни. Тому температури повітря в Італії рідко опускаються нижче 0 °С. Зазвичай опади над територією Італії утворюються за рахунок змішування повітряних мас з різними температурами і різним вмістом водяної пари під час проходження циклонів. Рідкі опади часто випадають у вигляді коротких руйнівних злив. Річні опади між північними і середземноморськими районами Італії розподілені нерівномірно. Для півночі країни характерна достатня кількість опадів і їх рівномірний розподіл протягом року з максимумом зазвичай восени (500-700 мм/рік).

Номер слайду 10

Рекреаційні ресурсиІталія протягом XX ст. перетворилася на світовий центр рекреації і туризму. На початку XXI ст. ця галузь господарства розвивається на основі широкого втручання держави в особі Національного управління туризму. Рекреаційні ресурси Італії можна чітко поділити на дві групи: природні й культурно-історичні. До перших належить рекреаційний потенціал морського узбережжя, островів і Альп, до других - потужна культурна спадщина Стародавнього Риму і доби Відроджен -ня. В основному туристів приваблюють пляжі, гори, озера, вулкани, "Вічне місто" Рим, Венеція, Флоренція, Піза, Мілан, Турин і Неаполь. Найбільше туристів до Італії приїжджає з Німеччини, Франції, Швейцарії і Австрії. Туристи з віддалених країн, як правило, залишаються тут на тиждень, щоб відвідати трійку найвідоміших міст - Рим, Венецію і Флоренцію. На початку XXI ст. спостерігається певний занепад міжнародного туризму в Італії. Це пояснюється психологічною втомою іноземців унаслідок інформаційно-рекламного перевантаження.

Номер слайду 11

Рим. Великий Рим — місто, що вабить до себе своєю особливою атмосферою та щорічно привертає мільйони туристів. І недивно, адже саме тут сформувалася вся західна цивілізація, а атрибути античного світу тісно та гармонійно переплелися з християнською середньовічної цивілізацією та сучасним мегаполісом.

Номер слайду 12

Узбережжя островівІскія - це великий острів з прекрасною природою і термальними джерелами.

Номер слайду 13

ІскіяІскія — вулканічний острів в Тірренському морі, в північній частині входу в Неаполітанську затоку, біля західного узбережжя Італії.

Номер слайду 14

Піза. Піза — це тихе провінційне університетське місто, яке славиться своїми художніми та архітектурними скарбами. Місто зберегло більшу частину контуру старовинних стін і унікальну історичну атмосферу.

Номер слайду 15

Венеція. Венеція — приголомшлива, казкова, романтична. Понад 20 млн туристів приїжджають сюди, щоб подивитися на чарівні канали, витончену архітектуру і мости, покататися на гондолах і послухати пісні гондольєрів.

Номер слайду 16

Мілан. Мілан — столиця моди й бізнесу, найстильніше, дороге та багате місто Італії, яке котирується нарівні з Парижем і Лондоном у любителів розваг і шопінгу.

Номер слайду 17

Населення ІталіїНа середину 2010 року у Італії проживало біля 58,1 млн.осіб. За кількістю населення ця країна посідає 24 місце в світі та 5-е в Європі. Розміщення населення Італії нерівномірне: при середній густоті біля 119 осіб/км2 у густозаселених прибережних районах півночі та на Паданській низовині її показник досягає 400-500 осіб/км2. Італія - однонаціональна країна. 98% її жителів становлять італійці. Решта 2% населення — словенці, греки, албанці, франко-провансальці, фріули, тірольці. Офіційною мовою країни є італійська.

Номер слайду 18

Система розселення. Кістяк системи розселення Італії складають міські поселення. Міста, як правило, давні, багато з них існують більше двох тисячоліть. На півночі середні та великі міста розташовані на невеликій відстані одне від одного, регіональним центром виступає Мілан. Іншими великим містами регіону є Турин, Генуя та Венеція. На решті території Італії міська мережа більш розріджена, найзаселенішими є смуги вздовж східного та західного узбережь Апеннінського півострова. Розселенським центром Середньої Італії виступає Рим, Південної - Неаполь із сформованою агломерацією.

Номер слайду 19

Релігія. Переважна релігія в Італії - католицизм, його сповідує приблизно 92% населення. Тут розташовано і центр католицького світу - місто-держава Ватикан. За дослідженням Еуріспес у 2006 році 87,8% населення Італії вважали себе католиками, а 36,8% регулярно відвідували церкву та виконували релігійні обряди. Цікавий для сучасної Європи факт, але серед молоді важливість релігійних переконань зростає. Разом із іншими християнство є домінуючою релігією в Італії.

Номер слайду 20

Форма правління. Форма правління: парламентська унітарна республіка. Президент є де-юре главою держави, обирається на 7 років на спільному засіданні палат Парламенту за участі представників усіх областей. За конституцією Президент символізує національну єдність країни, проте має небагато реальних повноважень. Законодавча влада в Італії належить двопалатному Парламенту, який складається із Сенату (верхня палата) та Палати депутатів. Обирається на 5 років за змішаною системою, яка поєднує принцип пропорційного представництва з наданням додаткових голосів коаліції партій, що перемогла. До складу Парламенту входять 630 депутатів та 315 сенаторів, що обираються.

Номер слайду 21

Президент: Серджо Маттарелла

Номер слайду 22

Економіка За даними : ВВП — $ 1,1 трлн. Темп зростання ВВП — 1,4 %. ВВП на душу населення — $ 19 574. Прямі закордонні інвестиції — $ 8,8 млрд.

Номер слайду 23

ЕкономікаІмпорт(паливо — нафта, газ, вугілля, промислова сировина — металобрухт, бавовна, машини і продовольство) — $ 244 млрд (г.ч. Німеччина — 18,8 %, Франція — 13,1 %, Велика Британія — 6,4 %, Нідерланди — 6,2 %, США — 5,1 %). Експорт(машини, обладнання, тканини, фрукти — апельсини, лимони, вино (провідний світовий виробник), фрукти, овочі, текстиль (у Європі провідний виробник шовку), одяг, товари з шкіри, двигуни, електротовари, хімікати, мармур (Каррара), сірка, ртуть, залізо, сталь) — $ 280 млрд (г.ч. Німеччина — 16,5 %, Франція — 12,7 %, США — 8,5 %, Велика Британія — 7,2 %, Іспанія — 5,8 %). Основними Торговими партнерами Італії є країни Європейського Союзу, на які припадає майже 60 % експорту та імпорту. Серед окремих держав найтісніші торговельні зв'язки Італія має з Німеччиною, Францією та США.

Номер слайду 24

Сільське господарствоІталія належить до країн, що мають високопродуктивний агропромисловий комплекс. Країна забезпечує свої потреби у продовольстві за рахунок власного виробництва на 75 %. У сільському господарстві дуже поширеною є орендна форма господарювання. На півдні Італії так званий "земельний голод" призвів до масової міграції сільського населення у промислові райони півночі.

Номер слайду 25

Рослинництво. У структурі сільського господарства провідна роль належить рослинництву, яке виробляє понад 60 % вартості товарної продукції. На півночі країни, особливо в Паданській низовині, ґрунтово-кліматичні умови більш сприятливі для його розвитку. Основою зернового господарства є пшениця, в основному, твердих сортів. Вирощують також кукурудзу, а на поливних землях — рис. Із технічних культур в Італії вирощують багато цукрового буряку. Країна посідає перші місця у світі за збором тютюну і апельсинів. Однак провідне місце в структурі рослинництва займає овочівництво і виноградарство. Овочі здебільшого вирощують на півночі. Важливим є вирощування цитрусових, яблук, маслин..

Номер слайду 26

Тваринництво. Тваринництво у державі не набуло значного розвитку і не задовольняє навіть потреб власного населення. Воно спеціалізується на виробництві молока та м'яса, але в цілому має певні відмінності на території країни. Північ Італії виділяється молочним скотарством та свинарством. Центральна Італія — м'ясним скотарством, острови Сицилія та Сардинія — вівчарством

Номер слайду 27

Транспорт. Серед усіх видів транспорту, визначальна роль у вантажообігу, перш за все у внутрішніх перевезеннях, належить залізничному. Протяжність колій сягає близько 20 тис. км, із яких 12 тис. км електрифіковані. Найбільшим залізничним вузлом є Мілан. Центральною залізничною магістраллю є лінія Мілан — Болонья — Флоренція — Рим. Паралельно з нею збудована одна з найкращих автострад Європи — "Сонце". У цілому довжина автомобільних шляхів з твердим покриттям становить понад 650 км,' що у 2,5 разу більше, ніж у Китаї, або у 4 рази більше, ніж в Україні.

Номер слайду 28

Транспорт. Транспорт залізничний, автомобільний, морський, повітряний. Головні морські порти: Генуя, Трієст, Венеція, Неаполь. Повітряний транспорт є важливим засобом пересування як територією Апеннінського півострова, так і для зв'язку з островами. Нарівні з великими міжнародними аеропортами в Римі, Мілані і Неаполі існує багато невеликих аеропортів на материку і островах. Головна авіакомпанія Італії — «АльІталія».

Номер слайду 29

Проблеми розвитку. Проблемою для Італії залишається промислова відсталість Півдня, де безробіттям охоплено понад 20 % дієздатних громадян. У цілому ж економіка Італії в другій половині 90-х років розвивалася стабільно. Особливо її північні райони, що переживали справжній економічний бум. Дедалі більше давала знати про себе наявність великого відсталого сектору в економіці. Італія виробляє першокласну продукцію "другого сорту" (взуття, одяг, автомобілі), тобто продукцію не найновіших галузей.

Номер слайду 30

Модна індустрія. Розповідаючи про особливості італійської моди, не можна не згадати про тих, хто її будує і змінює. Багато з нас чули такі відомі імена як Армані, Прада, Гуччі, навіть якщо не носили їх вироби. Ці та багато інших брендів прославили свою країну і завоювали світовий авторитет на модному олімпі.

Номер слайду 31

Prada. Міуччі Прада почав свою роботу у 70-х роках минулого століття. Його модний дім став відомим завдяки незвичайним агресивно-комуністичним тканинам. Одяг модельєра підкорив публіку просторими силуетами з натяками на аскетизм.

Номер слайду 32

Giorgio Armani. В той же час, свій творчий шлях починав Джорджіо Армані. Він детально вивчив усі нюанси високої моди, що знайшло відображення у його моделях. Поєднуючи розкіш та елегантність, Армані займається створенням не тільки стильного одягу, а й парфумів, взуття, сонцезахисних окулярів. Його ексклюзивний дизайн – це комбінація виваженості та легкої розслабленості.

Номер слайду 33

Gucci. Гуччо Гуччі почав кар’єру, виготовляючи шкіряні аксесуари у власній майстерні. Перший гучний успіх прийшов до майстра з виходом його колекції ременів, рукавичок, сумок. Сини засновника компанії, гідно продовжили батькову справу. Вони змінили логотип, додавши у нього з’єднані літери G. Наприкінці 90-х, Gucci заслужено отримала звання кращої компанії на теренах Европи

Номер слайду 34

Автомобілебудування. Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport - найшвидший у світі родстер, модель оснащена унікальним розсувним верхом, що дозволяє його водити без даху, незважаючи на високу швидкість. Є гібридом класичного Bugatti Veyron, випущена в 2011 році.

Номер слайду 35

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport

Номер слайду 36

Автомобілебудування. Ferrari California - неймовірно ефектний кабріолет версії 2009 року. Приблизна ціна Від 165 000 євро.

Номер слайду 37

Ferrari California

Номер слайду 38

Італійська кухняІталія – родоначальниця кулінарного мистецтва. Смак італійської кухні не зрівняєш, а тим паче не сплутаєш, ні з яким іншим. Попри розповсюджене твердження, що Італія – батьківщина пасти та піци, тут можна спробувати ще багато інших страв, перед якими так само важко встояти.

Номер слайду 39

Каннеллоні (cannelloni)Це один із різновидів пасти, що настільки популярні в Італії. Каннеллоні – це паста у вигляді трубочок діаметром 2–3 см і довжиною близько 10 см.

Номер слайду 40

Кальцоне (calzone)Кальцоне – один із видів піци, але непростої – закритої. Після викладання начинки, вона складається вдвоє, у форму півмісяця.

Номер слайду 41

Тірамісу (Tiramisu)Ну й, звісно, десерти. І не прості, а відомі на весь світ. Тірамісу подають у ресторанах майже кожної країни. Проте, що таке справжній тірамісу, ти дізнаєшся лише в Італії.

Номер слайду 42

TORRONE ( ТОРРОНЕ ) - ИТАЛЬЯНСКАЯ НУГА

Номер слайду 43

Дякуємо за увагу!!

pptx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
4934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку