Опис методичної розробки уроку "Корупція вбиває мрії"

Про матеріал
У описі методичної розробки уроку предмета "Громадянська освіта" міститься така інформація: методична мета уроку "Корупція вбиває мрії", очікувані результати, обладнання, використані інструменти коучингу, використані ІКТ (відео, складання хмари слів (програма WordCloud), програма створення QR-коду, он-лайн тести (платформа сайту “На урок”)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇНАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТМЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ В СТИЛІ КОУЧИНГУз предмета «Громадянська освіта»Тема. Корупція вбиває мрії!Підготувала: Гнетецька М. В., викладач Коростишівського професійного аграрного ліцею

Номер слайду 2

Тема уроку. Корупція вбиває мрії. Цілі: Метапредметні: Розвивати готовність і здатність до мовної взаємодії і взаєморозуміння, потреби у мовному самовдосконаленні; вміння самостійно формулювати цілі діяльності, планувати її, здійснювати самоконтроль і самокорекцію; проводити пошук і вміти обробляти необхідну інформацію з різних джерел, включаючи ЗМІ та Інтернет; уміння визначати поняття, узагальнювати, проводити аналогії, класифікувати, установлювати причинно-наслідкові зв’язки та робити висновки. Предметні: Шляхом творчого колективного обговорення з’ясувати відмінність між поняттями «законний захист власних інтересів», «лобізм», «корупція», розглянути причини, види корупції, дослідити прояви корупції, наслідки для економіки і суспільства в цілому. Особистісні: розвивати мислення, пам’ять, творчі здібності; вдосконалювати вміння учнів працювати в групах, аналізувати інформативний матеріал, робити висновки; виховувати громадянську і правову культуру учнів, толерантність і вміння слухати опонента.

Номер слайду 3

Методична мета уроку: Використання принципів та інструментів педагогічного коучингу: цитата; правила роботи в групі; привернення уваги; створення контакту; шкалювання; Техніка «Що якщо?»; СКС (створення конкретної ситуації); моделювання результату; інтрига; дослідження; розминка; зворотній зв'язок тощо. Очікувані результати: Після уроку учні: будуть мати поняття про «законний захист власних інтересів», «лобізм», «корупція», навчаться пояснювати зв’язок і відмінність між ними, матимуть уявлення про причини, види, прояви, наслідки корупції для економіки і суспільства в цілому, познайомляться із діяльністю ГО Transparency International Ukraine та роботою органів НАБУ та НАЗК. Обладнання: клубок ниток, малюнок із зображенням золотої рибки, кольорові стікери, фломастери, плакати, презентація, аркуші паперу, мапа України, малюнки голубів. Тип уроку:урок ознайомлення з новим навчальним матеріалом

Номер слайду 4

Використані інструменти коучингу: Натхнення. Встановлення партнерських взаємовідносин. Визначення очікувань учасників. Вправа «Золота рибка»Відео – привернення уваги. Визначення групових правил роботи. Відкриті запитання. Вправа «Шкалювання». Вправа «Правила». Вправа на активізацію «Хмара слів» Сенквейн. Групова робота. Техніка СКС (Створення Конкретної Ситуації)Техніка «Що якщо?»Вправа «Колесо балансу»Ранкові та вечірні запитання. Сильні запитання. Вправа «Рука»Вправа «Незакінчені реченя»Вправа «Поштовий голуб»

Номер слайду 5

Використані ІКТВідео. Складання хмари слів (програма Word. Cloud)Програма створення QR-коду. Он-лайн тести (платформа сайту “На урок”)

pptx
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку