Опорний конспект уроку - проекту

Про матеріал

За цим опорним конспектом можно планувати проведення аналогічних уроків узагальнення знань з використанням методу проектів. Мені подобається така форма, вважаюця розробка допоже івам у створення цікавих уроків. Бажаю успіху!

Перегляд файлу

Опорний  конспект уроку з використанням проектної технології .

Тема « Кров, її будова, функція»  -  8 клас.

                                                                  « Життя людини не вічне, але наука

                                                                   і знання переступають межі століття»

                                                                                                           І. Курчатов                                                                                                                                                                                                                

Мета:

  • Перевірити рівень засвоєння учнями теоретичних знань з теми  та практичних умінь;
  • Розвивати логічне мислення, інтелект.
  • Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я;
  • Закріпити  уміння проводити дослідження та робити висновки.

 

Тип уроку : узагальнення та застосування знань, умінь навичок.

 

Підготовка учителя до уроку:

  • Проведення на початку вивчення теми роботу з учнями «Асоціативний кущ»
  • Виготовлення карток з питаннями, згідно теми.
  • Підготовка інструктивних карток для проведення досліджень, таблиць для узагальнення результатів.
  • Підготовка різнокольорових листків ( для проведення рефлексії).
  • Забезпечення учнів необхідним обладнанням( апарат для вимірювання артеріального тиску, еластична стрічка, джгут).
  • Розставити столи в класі для роботи в  4 групах  за обраними проектами   ( І - теоретики, ІІ-  фізіологи, ІІІ - анатоми, ІV - дослідники)

Обладнання:

  • Картки з завданням.
  • Пісочний годинник на 4 хвилини
  • Таблиці. Муляжі. Вимірювальні прилади

 

Хід  уроку.

І.  Організаційний етап.

Знайомство учнів з завданнями на урок.

Створення робочих груп  за темами міні проектів.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Ми з вами завершили вивчення теми « Кров» та на останньому уроці вирушимо у подорож  по  темі, але зробимо зупинки та  попрацюємо теоретиками, фізіологами, анатомами та практиками.  Порівняємо відповіді, які ви давали на першому уроці з відповідями на останньому.

«Як ви вважаєте, навіщо нам потрібно це зробити?»  - проблемне питання.

ІІІ. Основна частина.

Учні за столами починають працювати та готовити продукт власних наробок.

І  група відповідає на  питання «чому кров – це замкнене море?»   

ІІ група відповідає на запитання « Чому без крові людина не живе?».

ІІІ група розкриває будову запропонованого об’єкту  та відповідає на запитання « З чого складається?»

ІV  група  проводить дослідницьку роботу( терморегуляція, гомеостаз)

 

Учні працюючи за темами міні проектів , розкривають її сутність, готують запитання для інших, оцінюють власну роботу та роботу учнів у інших групах.

ІV Презентація роботи. Створення на дошці логічного ланцюжка.

        Під час презентації наробок  у групах, інші учні задають їм питання, оцінюють роботу.

V  Випереджувальне домашнє завдання. Індивідуальні завдання для покращення результатів за вивченою темою.

VІ Підсумок уроку

Вчитель звертає увагу учнів  на презентації проектів, аналізує вклад в роботу за темою, ставить аналітичне питання , з’ясовує навіщо ми провели  подорож у вивчену тему.

Виходячи з класу учням пропонується наклеїти на умовне дерево листочки різного кольору:

  • Червоні – так,знання теми вважаю цікавими та  потрібними  для життя;
  • Жовті – так, але знання цієї теми не важливі для мене та для життя;
  • Сині – мені байдуже.

Згідно структури запропонованого уроку будуються узагальнюючі уроки з інших тем. Бажаю успіху!

 

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку