За цим опорним конспектом можно планувати проведення аналогічних уроків узагальнення знань з використанням методу проектів. Мені подобається така форма, вважаюця розробка допоже івам у створення цікавих уроків. Бажаю успіху!
Опорний конспект уроку з використанням проектної технології .
Тема « Кров, її будова, функція» - 8 клас.
« Життя людини не вічне, але наука
і знання переступають межі століття»
І. Курчатов
Мета:
Тип уроку : узагальнення та застосування знань, умінь навичок.
Підготовка учителя до уроку:
Обладнання:
Хід уроку.
І. Організаційний етап.
Знайомство учнів з завданнями на урок.
Створення робочих груп за темами міні проектів.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ми з вами завершили вивчення теми « Кров» та на останньому уроці вирушимо у подорож по темі, але зробимо зупинки та попрацюємо теоретиками, фізіологами, анатомами та практиками. Порівняємо відповіді, які ви давали на першому уроці з відповідями на останньому.
«Як ви вважаєте, навіщо нам потрібно це зробити?» - проблемне питання.
ІІІ. Основна частина.
Учні за столами починають працювати та готовити продукт власних наробок.
І група відповідає на питання «чому кров – це замкнене море?»
ІІ група відповідає на запитання « Чому без крові людина не живе?».
ІІІ група розкриває будову запропонованого об’єкту та відповідає на запитання « З чого складається?»
ІV група проводить дослідницьку роботу( терморегуляція, гомеостаз)
Учні працюючи за темами міні проектів , розкривають її сутність, готують запитання для інших, оцінюють власну роботу та роботу учнів у інших групах.
ІV Презентація роботи. Створення на дошці логічного ланцюжка.
Під час презентації наробок у групах, інші учні задають їм питання, оцінюють роботу.
V Випереджувальне домашнє завдання. Індивідуальні завдання для покращення результатів за вивченою темою.
VІ Підсумок уроку
Вчитель звертає увагу учнів на презентації проектів, аналізує вклад в роботу за темою, ставить аналітичне питання , з’ясовує навіщо ми провели подорож у вивчену тему.
Виходячи з класу учням пропонується наклеїти на умовне дерево листочки різного кольору:
Згідно структури запропонованого уроку будуються узагальнюючі уроки з інших тем. Бажаю успіху!