Опорний конспект з практичним завданням "Іменник, 4 клас"

Про матеріал
Опорні конспекти складені за "Підручником для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладівз навчанням українською мовою", (М.С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко). Ця розробка стане у нагоді учням під час вивчення теми "Іменник". Також матеріал містить і практичні вправи для перевірки знань учнів.
Перегляд файлу

       Тема уроку. Правопис відмінкових закінчень іменників у множині.

      

       Сьогодні ти навчишся:

-  будувати словосполучення з прийменниками та без прийменників, використовуючи  іменники у різних відмінкових формах;

-      писати речення, використовуючи іменники у множині.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу друг картинки для детей       Картинки по запросу друг картинки для детей     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Картинки по запросу "малюнок фрукти на столі"      Картинки по запросу "на снігу"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          

                                                                                              

 

              

 

 

                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             РОЗРІЗНЯЙ

                          УКРАЇНСЬКОЮ                                    РОСІЙСЬКОЮ

               по горах, по морях                 по горам, по морям

                                

 

ЗАПАМ`ЯТАЙ  СЛОВНИКОВІ СЛОВА: мільйон, мізинець, кілометр, механік, революція, республіка, цемент, інженер

                                                                                

              

Сининимы Завдання. Прочитай конспект, виконай вправи.

 

 

  1. Спишіть текст. Уставте пропущені закінчення іменників.

 

         Красиво й легко перескакує білочка з гілк(?) на гілк(?). Не боїться тепер вона приходу зим(?), бо надбала вдосталь горіхів і грибів, яких вистачить до весн(?). Гірші справи у козул(?). Немає вже соковитої смачної травичк(?).           І зовсім нелегко було б козул(?) взимку, якби лісники не заготували для неї та інших тварин запашного сіна. Швидко звикають тварини до лісової їдальн(?).

 

  1.  Запиши подані іменники у форму орудного відмінка однини.

 

          Друг, брат, помічник, співрозмовник. Учитель, учень, приятель, хлопець. Глядач, слухач, доповідач, перекладач. Дощ, кущ, плащ, борщ. Гай, обрій, небокрай, трамвай.

 

  1. Спиши, уживаючи іменники, що в дужках, у давальному або місцевому відмінках однини.

 

          Чужому (лихо) не смійся. Нащо (пугач) дзеркало, коли він і так гарний.

Просо вітру боїться, а (дощ) кланяється. Що на (думка), те й на (язик). Розкажи (друг) — піде по (круг). По (одежа) нас вітають, а по (розум) проводжають.

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку