Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички Чим я пізнаю світ? Смаки

Про матеріал

Розробдено урок з метою: розширити знання дітей про органи чуття, чим саме пізнаємо світ; що можна впізнати на дотик Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку . Сприяти збагаченню словникового запасу учнів. Розвивати творче мислення та вміння самостійно приймати рішення.

Перегляд файлу

Я досліджую світ                                                                                                      

 

Тема: Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички Чим я пізнаю світ?Смаки

 

Мета: розширити знання дітей про органи чуття, чим саме пізнаємо світ; що можна впізнати на дотик Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку . Сприяти збагаченню словникового запасу учнів. Розвивати творче мислення та вміння самостійно приймати рішення. Формувати потребу бути соціально активним і старанним учнем. Виховувати відповідальне ставлення до свого навчання

Обладнання:лото, пазли, ілюстрації органів чіуття, відеоматеріал

 

Хід уроку

1 Організація класу

2 Ранкова зустріч (тижд.10) «Театр»

https://naurok.com.ua/?from=library/teatr-rankova-zustric-den-3-nas-teatr-85068.html?fbclid=IwAR0VLgK49gAFInAzdOHA81atVwGCe1OOYyOv4T8dFLhtoOYvBfWeJY2zLqk

Ляльковий театр «Рукавичка»

 - «Скринька запитань»

 - Запити учнів

- «Мікрофон» : я хочу розповісти….

- Екран настрою

3 Оголошення теми і мети уроку. Прогнозування очікуваних результатів
    Чи задумувалися ви про те, як людина пізнає світ?
    Відгадайте загадки. Слова-відгадки підкажуть вам, за допомогою чого людина пізнає світ.
    Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
    Круглі озерця ніколи не замерзають. (Очі)
    У двох матерів по п’ять синів і всім одне ім’я. (Руки)
    Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,
на морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс)
    Посягнеш — досягнеш, оглянешся — не побачиш. (Вуха)
    Як ви здогадалися?
    На уроці ми з’ясуємо, як людина пізнає навколишній світ.

 Гра «Назвіть предмет за ознаками»

Учитель називає ознаки предмета, учні вгадують цей предмет.

М’який, солодкий, ароматний фрукт з жовтою шкуркою. (Банан)

Дуже кислий жовтий фрукт. (Лимон)

 

4 Сприймання і усвідомлення навчального матеріалу.

Дослід

Для проведення цього досліду необхідно заздалегідь підготувати воду, склянки та ложечки.

Учитель викликає до свого столу учня й пропонує йому визначити, що міститься в баночках, які стоять на столі. (У банках - цукрова пудра, дрібна сіль «Екстра» і борошно). Учень має за зовнішнім виглядом визначити, що це за порошки.

- Чому очі не можуть допомогти нам визначити, що це за порошки?

- Чи зможуть це зробити вуха? Чому?

- Подумайте, який орган чуття допоможе нам виконати цю роботу.

- За допомогою якого органу ми змогли розібратися, де сіль, де цукор і де борошно?

Язик - орган смаку. Саме завдяки йому людина розрізняє смак їжі.

Робота за підручником: розгляд і бесіда за змістом малюнків

Дослід.

Для проведення цього досліду можна викликати до дошки трьох учнів. Учитель зав’язує їм очі й просить тримати руки за спиною. Потім до облич дітей учитель підносить предмети, а учні мають здогадатися, які саме.

По черзі кожному з трьох учнів підносяться розрізаний огірок, апельсин, шматочок шоколадки.

- За допомогою чого ви впізнали предмети? 

Б) Бесіда

 

5 Закріплення навчального матеріалу

6.Підсумок уроку. Рефлексія.

 - Що дізналися нового? Що сподобалося? Оцініть свою роботу на уроці та настрій

 - Вправа «Незакінчене речення»: я мрію стати… Для цього мені потрібно….

Цікаве на уроці https://www.youtube.com/watch?v=1A-EV3iRURY

 

 

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
1564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку