Інклюзивна освіта- це система освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з
особливими потребами, а також їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство
навчання
-Командний підхід;
-Створення сприятливої атмосфери в колективі;
-Врахування індивідуальних потреб здобувачів освіти;
-Співпраця з батьками;
-Співпраця з батьками та фахівцями;
-Розуміння інклюзії;
-Методи викладання,що узгоджені з принципами інклюзії;
-Створення позитивного соціального клімату;
-Неперервне професійне зростання;
Завдання вчителя в інклюзивній освіті:
-Прагнення допомогти дитині з ООП відчути себе частиною колективу
-Створення позитивної атмосфери в колективі
-Допомога в усвідомлені того, що всі діти мають рівні можливості в навчанні
-Застосування стимулюючої системи оцінювання навчальних досягнень
-Особистісно орієнтовані методи навчання з урахуванням індивідуальних особливостей
дітей з ООП
У наших школах не повинно бути нещасливих дітей,душу яких гнітить
думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у
навчанні-єдине джерело внутрішніх сил дитини,які породжують енергію для
переборення труднощів, бажання вчитися.
В. Сухомлинський
Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням,їй необхідне
багате,різноманітне,приваблююче , інтелектуальне життя. В. Сухомлинський