Звіт роботи за 2022-2023 н. рік
з ученицями інклюзивного навчання 2-А класу
Стомаченко Мілани та Стопчинської Анастасії
асистента вчителя
Здійснюю соціально-педагогічний супровід Стомаченко Мілани та Стопчинської Анастасії перший рік.
Робота була спрямована на розвиток потенційних можливостей учениць та відповідного формування особистості.
Перед початком навчального року
Здійснюючи соціально-педагогічний супровід свої зусилля, в першу чергу, направляла на адаптацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних потреб. Учениці різні за характером та здібностями до навчання.
Для Стопчинської Анастасії особливо дієвою та корисною вважаю індивідуальну роботу, яка була направлена на допомогу у виконанні навчальних завдань, закріплення конкретних умінь і навичок.
Обов’язково для підтримки зацікавленості навчанням проводила розвивальні вправи та ігри. Завдання та вправи на
Результати індивідуальних занять та спостережень після кожного уроку фіксувала у належній графі календарного планування. Оцінювала навчальні досягнення учениці, виконання індивідуальної програми розвитку. Таким чином постійно вивчала та аналізувала динаміку розвитку Анастасії.
Відвідуючи уроки за розкладом проводила спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб; допомагала концентрувати увагу; сприяла формуванню саморегуляції та самоконтролю дівчинки. Часто підтримувала Анастасію, створюючи атмосферу оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому.
Під час роботи із Стомаченко Міланою на початку навчального року були поставлені такі короткочасні завдання:
Зусилля були направлені на залучення Мілани до різних видів навчальної діяльності на уроках. Під час спілкування з ученицею, педагогічного супроводу приоритетними завданнями були розвиток емоційної сфери, зниження тривожності та скутості, формування віри у свої сили й можливості, оволодіння навичками саморегуляції власного емоційного стану.
Згідно плану індивідуальної роботи проводилося:
1.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу окремо для Стомаченко Мілани та Стопчинської Анастасії.Три рази на тиждень, за розкладом учениці отримували завдання, рекомендації чи відеоуроки.
2.Індивідуальні консультації для батьків дівчаток в онлайн – режимі. Адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків залежив результат навчання. Проводилися індивідуальні бесіди : «Як працювати в умовах дистанційного навчання?», «Організація робочого місця» .
У роботі із Стомаченко Міланою та Стопчинською Анастасією виходжу з потреби задоволення індивідуальних проблем.
• викладаю інформацію і завдання невеликими частинами і часто повторюю їх;
• підказую порядок дій і підтримую з ними зворотній зв’язок;
• постійно пам’ятаю, що учениці потребують допомоги в оволодінні вміннями, які інші діти опановують самостійно, без спеціального навчання. Для цього я ділю завдання на невеликі складники і ми закріплюємо їх по черзі.
З батьками Стомаченко Мілани та Стопчинської Анастасії підтримувала зв'язок протягом всього навчального року. Часто надавала консультації для успішної взаємодії школи та сім`ї.
Хочу додати, що як асистент вчителя, сама постійно консультувалася з вчителем класу для надання дієвої допомоги ученицям.
Я постійно підвищую свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Вивчаю інформацію в інтернет-видавництвах та періодиці щодо інноваційних форм роботи з дітьми з особливими потребами.