Організація превентивного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі

Про матеріал
Організація превентивного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація превентивного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі

Номер слайду 2

Мета превентивного виховання. Завдання превентивного виховання. Розробка заходів щодо профілактики правопорушень; формування й розвитку свідомої особистості із активною громадською позицією , здатної змінити на краще своє життя й життя свої країни ; докорінне підвищення правової культури всіх учасників навчально – виховного процесу ; формування здорового способу життя , попередження девіантної поведінки серед учнів. Формування в учнів свідомого ставлення до власного здоров я , створення й розвиток цінностей громадського суспільства , системи підготовчих та профілактичних заходів педагогів , спрямованих на запобігання негативних проявів , підліткової злочинності , а також організаціяналежного догляду та супроводу за діяльністю учнів

Номер слайду 3

Функції превентивного виховання. Діагностично - прогностична. Корекційно - реабілітаційна. Освітньо - консультативна. Організаційно - методичнаІнтегровано - просвітницька. Аналітична робота зі з ясування причин і умов відхилень у поведінці дитини . Використання оптимальної коригувальної допомоги , перевиховання та подолання негативних проявів у поведінці , налагодження стосунків для позитивного способу життя . Використання сучасних технологій надання оптимальної освітньої , консультативної інформації ; попередження і нейтралізація надмірної інформації про види і форми негативних явищ . Дослідження соціально – гігієнічних і медико – біологічних факторів розвитку схильності неповнолітніх до негативної поведінки та розвитку заходів щодо її профілактики . Збір , аналіз , адаптація та впровадження вітчизняного й зарубіжного досвіду превентивної практики

Номер слайду 4

Напрямки превентивне виховання. Попередження правопорушень. Попередженняекологічної брутальності та егоцентризму. Попередження шкідливих звичок та ціннісне ставлення до власного здоров'я Статеві порушення та їх наслідки. Попередження психологічних та психічних станів з їх наслідками

Номер слайду 5

Типи превентивних заходів. Первинна соціальна превенція. Вторинна соціальна превенція. Третинна соціальна превенція. Спрямована на збереження і розвиток умов , що сприяють здоров ю , збереженню життя дітей , на попередження несприятливого впливу на дитину. Виявлення якомога раніше негативних змін у поведінці дитини з метою попередження їх подальшого розвитку. Сукупність заходів , спрямованих на попередження переходу відхилень у поведінці дитини в більш важку стадію

Номер слайду 6

Типи важковиховуваних дітей та напрямки роботи з ними. Створення ситуації психологічного комфорту. Формування у дитини позитивноїсамооцінки. Формування мотивації досягнення. Створення ситуації успіху в діяльності , котра викликає зацікавленість дитини. Розробка правильних навичок поведінки і спілкування. Формування пізнавальних інтересів . Розширення кругозору. Визначення шляхів самореалізації учня , формування сфери самоповаги. Педагогічно занедбалі діти. Діти з порушенням емоційно – вольової сфери. Діти з хибною або ситуативною важковиховуваністю. Робота будується відносно функціонування рівнів ураження емоційної сфери особистостіВиділення афективної зони. Розв 'язок конфліктної ситуації

Номер слайду 7

Cистема правового виховання і освіти. Правоосвітня робота. Профілактика правопорушень. Контроль за відвідуванням учнями школи. Чергування учнів та вчителів по школіОблік дітей , схильних до правопорушень. Батьківський педагогічний всеобуч. Правоосвітня робота класних керівників. Проведення місячника Права, днів правових знань. Зустріч з працівникамиправоохоронних органів. Накази по школі на правову тематику , наради при директорові , засідання ради профілактики правопорушень , педагогічні ради

Номер слайду 8

,, Здоров'я не все , але без здоров’я – нічого ,, Сократ. Увага до питання здоров'я школярів суттєво зросла . Про несприятливість у даній сфері говорять давно . Але сьогодні ця проблема стоїть дуже гостро .

Номер слайду 9

Ефективність позитивного впливу на здоров’я школярів та подолання ними шкідливих звичок визначається не хаотичністю методів , а системною роботою за всіма напрямками. Практика показує , що процес формування свідомого ставлення до власного здоров'я потребує інформаційного й мотиваційного компонентів із практичної діяльності учнів , що сприятиме оволодінню дітьми необхідними здоров'язберігаючими вміннями і навичками

Номер слайду 10

Хто чим повинен займатися. Завдання медицини і школи. Медицина займається не здоров'ям , а хворобами ,не профілактикою , а лікуванням. Завдання школи – зберігати , зміцнювати здоров'я учнів , сформувати в них відповідальне ставлення до здоров'я

Номер слайду 11

Зовнішні умови. Внутрішні умови. Фактори впливу на здоров'якерованінекерованіОхорона здоров'я10 %Спосіб життя50 %Спадковість20 %Екологія 10 %

Номер слайду 12

Фактори , які впливають на стан здоров'я. Причини і наслідки порушенняздоров я дитини. Зростання начального навантаження. Проведення великої частки часу за комп'ютерними іграми. Шкідливі звички. Призводить до гіподинаміїПризводить до порушення зору та постави. Порушення роботи внутрішніх органів , та формування хронічних хвороб

Номер слайду 13

Повсякденна діяльність школи. Грамотно складений розклад уроків. Озброєння учнів валеологічними та екологічними знаннями. Організація гарячого харчування. Нейтралізація стресів. Використання прийомів рухової активності

Номер слайду 14

Напрямки для реалізації складових здоров'я1234 Фізична складова. Соціальнаскладова. Психічна складова. Духовна складова

Номер слайду 15

Реалізація фізичної складовоїЗдоров'я. Знання свого здоров'я. Ранкова гімнастика. Фізкультхвилинки. Рухливі ігри запобіганнягіподинамії профілактика шкідливих звичокконтроль за правильною поставоювиконання гімнастики для очейнавчання правильному і регулярному чищенню зубів навчання культурі споживання їжі дотримання режиму навчання , харчування праці , відпочинку

Номер слайду 16

Реалізація соціальної складовоїЗдоров'я. Створення умов самовираження. Стимулювання аргументів відповідей. Заохочення ініціативи учнів. Розвиток інтуїції , творчостіФормування правильного мовлення. Закінчення навчального процесу має бути своєчасним. Використання в навчальному процесі проблемного навчання діалогового навчання рефлексивного навчання колективної розумової діяльності диференційованого навчання

Номер слайду 17

Реалізація психічної складовоїСтворювання психологічного кліматув спілкуванні з учнями. Дотримання позитивного мислення. Демонстрація ненасильницьких засобів навчання. Вміння відмовлятися від шкідливих звичок. Навчання вміннюпідтримувати дружні стосунки. Підтримання впевненостіу своїх можливостях , задатках. Самооцінка , самоконтроль Вміння керувати емоціями. Кольоротерапія. Музикотерапія

Номер слайду 18

Реалізація духовної складовоїАБСДНавчання доброзичливого ставлення до товаришів у класі , до учнів школи ,до дорослих. Навчання відповідальності за власні вчинки Вироблення навичок само -обслуговування. Навчання висловлювати свої погляди щодо здорового способу життя Навчання усвідомлення життєвих цінностей. Навчаннявмінню розрізняти добро і зло , духовне і бездуховне . Долати прояви зла в собі

Номер слайду 19

Ефективні форми і методи превентивного виховання. Години спілкування. Тренінги,, Круглі столи ,,Спільні з батьками заходи. Діяльність органів учнівського самоврядування. Гуртки за інтересами. Конференції , інтелектуальні та розвивальні ігри. ВідеолекціїФестивалі соціальної реклами. Просвітницькі акції Колективна творча справа. Моніторинг. Батьківські збори

Номер слайду 20

Вчити дітей діяти за алгоритмом конфліктних ситуацій. Стій !Подумай!Прийми рішення !

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку