Організація проєктної діяльності на уроках " Я досліджую світ"

Про матеріал
Організація проєктної діяльності на уроках " Я досліджую світ".Організація проєктної діяльності на уроках " Я досліджую світ".
Перегляд файлу

image image

Організація проєктної діяльності на уроках

" Я досліджую світ"

Проєктне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички.

image

 Навчання на основі проекту передбачає таке: image учні застосовують знання та навички для вирішення реалістичних проблем у реальному світі;

imageimage підвищується рівень відповідальності учня за виконаний обсяг роботи; image вчителі виконують ролі тренерів та фасилітаторів дослідження, проводять рефлексії;

image часто учні працюють в парах або групах.

Учасники проєкту мають можливість використовувати не лише знання з

image

навчальних дисциплін, а й вчитися вести

перемовини, ухвалювати спільні рішення,

нести відповідальність

image

Переваги проектного навчання для учнів:

imageimageimage традиційна аудиторія перетворюється у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі; image у процесі виконання проекту виникає потреба в самонавчанні та самовдосконаленні;

Переваги проектного навчання для учнів:

imageimage навчання на основі запам’ятовування та повторення переходить до інтеграції, відкриття та презентації набутих знань; image учні мають можливість проходити всі етапи “виробництва”: від ідеї, створення моделі майбутнього продукту до його реалізації.

ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ:

image надає вчителям можливість вибудувати позитивну історію стосунків з учнями за нових умов;

imageimage підібрати учням ролі, підкресливши їхні індивідуальність і природні таланти. image Звичайно, на фоні очевидних переваг існує й певна небезпека застосування проектного навчання: виникає ризик не виконати навчальну мету і не досягти результатів. Але цього можна уникнути, якщо раціонально спланувати процес.

ЗА ДОМІНУЮЧИМ ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ: image дослідницький проект (це найскладніший проект, обрана тема повинна бути актуальною, а мета – чіткою,

imageнаприклад, історія екзамену); image   пошуковий проект

( анкетування, складання таблиць, діаграм); image   творчий проект (результатом такого проекту можуть бути: газета, літературна збірка, відеофільм, свято, вистава тощо);

ЗА ДОМІНУЮЧИМ ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ:

image

image   рольовий або ігровий проект (розподіляються ролі, наявні елементи костюмів, створюється певна ігрова ситуація); image  практичний проект (наприклад, модель діючого механізму, створена своїми руками розвиваюча гра).

image

image
ЗА КІЛЬКІСТЮ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ: image особистісні; image парні;

ЗА ТРИВАЛІСТЮ ПРОВЕДЕННЯ:

image короткотривалі; image середньої тривалості; image довготривалі.

image

Планування навчального проекту:

image              Визначаємо навчальні цілі.

image Плануємо “що” і “як”, а не “коли”.

image Плануємо, як відбуватиметься публічна презентація результатів проекту.

image

Дитина вміє:

image орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях;

image критично мислить, використовує

сучасні технології;

image формулює і відстоює власну думку; image вміє працювати з інформацією; image комунікабельний, уміє працювати в колективі. image

image image

Наші проєкти:

image

image

image

image

image


image


Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дубина Лідія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
306
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку