Щоденний пдан робти педагога-організатора в дистанційному режимі в умовах воєнного стану

Про матеріал
Щоденне планування педагога-організатора з врахуванням дистанційного навчання в умовах воєнного стану.
Перегляд файлу

Відділ освіти, молоді та спорту

 Братської райдержадміністрації

 Братська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

__________________________________________________ЗОШ І-ІІI  ступенів

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

на ______________________________ навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Упорядники:

 О.В. Силенко,   директор Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

А.В. Роскошинська, заступник директора з виховної роботи

 

 

 

 

 

Щоденник педагога – організатора  стане внагоді  як молодим, так і досвідченим педагогам-організаторам. Щоденник – це своєрідна скринька майстерності, заглядати в яку необхідно кожного дня, щоб працюючи, міркуючи, занотовуючи щось важливе плекати завтрашню перемогу. 

 

 

 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTYX0sR0cCRXhkU2XrgcAbjKL-GIvLr2ZOJXELDfKZk1vfgtSU&t=1&usg=___dmC5409z101e5crDCLnfJgv77Y=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Персоніфікований аналіз діяльності  педагога-організатора за минулий рік.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________     

( аналіз реалізації цілей і виконання  завдань ( оцінюється ступінь досягнення мети, визначеної в плані роботи за минулий період); аналіз основних подій  і педагогічних ситуацій ( аналіз, оцінювання, облік результатів, тобто діагностування нової ситуації).

Щоденник педагога-організатора

ЗАГАЛЬНА  ІНФОРМАЦІЯ

Прізвище______________________________________________________________

Ім»я____________________________________

По батькові_____________________________
Загальний стаж роботи___________________
Стаж роботи  педагога-організатора________

 

Адреса навчального закладу_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Директор______________________________________________________________

Телефони закладу_____________________________    __________________

Мій телефон ________________________ моб.________________________________

РЕЖИМ РОБОТИ  ШКОЛИ

 

І СЕМЕСТР                                     З _________________    по ___________________

ОСІННІ  КАНІКУЛИ

З__________________  по____________________

ЗИМОВІ КАНІКУЛИ

З__________________  по____________________

ІІ СЕМЕСТР                                    З__________________ по_____________________

 

ВЕСНЯНІ  КАНІКУЛИ

З__________________  по____________________

ЛІТНІ  КАНІКУЛИ

З__________________  по____________________

 

РОЗКЛАД   ДЗВІНКІВ

 

Початок

Кінець

1-й урок

 

 

перерва

 

 

2-й урок

 

 

перерва

 

 

3-й урок

 

 

перерва

 

 

4-й урок

 

 

перерва

 

 

5-й урок

 

 

перерва

 

 

6-й урок

 

 

перерва

 

 

7-й урок

 

 

                                                                                                                                                                        

Щоденник  педагога-організатора

 

Я  СПІВПРАЦЮЮ З:

 

з/п

Установа

ПІП

Посада

Телефони

Додаткова інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОСТІЙНІ  ФОРМИ  РОБОТИ

 

Дні  тижня

 

 

 

ПОНЕДІЛОК

 

 

Загальношкільна  лінійка

 

ВІВТОРОК

 

 

 

 

СЕРЕДА

 

 

 

 

ЧЕТВЕР

 

 

«Чистий четвер»

 

П»ЯТНИЦЯ

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ

ПРО КЛАСНІ  КОЛЕКТИВИ

з/п

Клас

ПІП

класного керівника

Лідери  класів

ПІП

Чим займається

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                  

ЗНАМЕННІ  ДАТИ СЕЛА, РАЙОНУ

Місяць

Дата

Подія

Що треба зробити

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


СОЦІАЛЬНИЙ  ПАСПОРТ  ШКОЛИ

№ з/п

клас

Діти- сироти

Діти під опікою

Матері одиначки

Напівсироти

На обліку в КМСН

Діти -інваліди

Батьки - інваліди

Малозабезпечені  сім’ї

Багатодітні сім’ї

Постраждалі від наслідків ЧАЕС

Учні, які потребують особливої уваги

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна

кількість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900438496.JPGПлан   роботи педагога-організатора

З  ___________  по ____________

 

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

Викладацька  робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка до загальношкільних виховних заходів

 

 

 

 

 

 

Робота з шкільним активом самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація   шкільного учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

Загальношкільні  заходи

 

 

 

 

 

 

Участь  у   районних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

Непередбачена робота

 

 

 

 

 

 

Термінові  справи тижня

 

 

 

 

 

 

Підготовка до районних  конкурсів та турнірів

 

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900438496.JPGПлан   роботи педагога-організатора

З  ___________  по ____________

 

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

Викладацька  робота

 

 

 

 

 

 

Підготовка до загальношкільних виховних заходів

 

 

 

 

 

 

Робота з шкільним активом самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація   шкільного учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

Загальношкільні  заходи

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь  у   районних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

Непередбачена робота

 

 

 

 

 

 

Термінові  справи тижня

 

 

 

 

 

 

Підготовка до районних  конкурсів та турнірів

 

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900438496.JPGПлан   роботи педагога-організатора

З  ___________  по ____________

 

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

Викладацька  робота

 

 

 

 

 

 

Підготовка до загальношкільних виховних заходів

 

 

 

 

 

 

Робота з шкільним активом самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація   шкільного учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

Загальношкільні  заходи

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь  у   районних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

Непередбачена робота

 

 

 

 

 

 

Термінові  справи тижня

 

 

 

 

 

 

Підготовка до районних  конкурсів та турнірів

 

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900438496.JPGПлан   роботи педагога-організатора

З  ___________  по ____________

 

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

Викладацька  робота

 

 

 

 

 

 

Підготовка до загальношкільних виховних заходів

 

 

 

 

 

 

Робота з шкільним активом самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація   шкільного учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

Загальношкільні  заходи

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь  у   районних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

Непередбачена робота

 

 

 

 

 

 

Термінові  справи тижня

 

 

 

 

 

 

Підготовка до районних  конкурсів та турнірів

 

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

 

 


C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900438552.JPG                                                                                                                                  Щоденник  педагога-організатора

План роботи

на ___________________ 20_____року

 

 

 

Назва 

Дата проведен

ня

Час і клас

Відпові-

дальні

Відмітка про виконання

Організаційна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Зустрічі з цікавими людьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з батьками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лінійки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційні хвилини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальношкільні заходи

Для учнів 1-4 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для учнів 5-8 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для учнів 9-11 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дитяча творча  лабораторія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У світі книги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фони\Рисунок7.pngПлан роботи на  осінніх  канікулах

з____________ по_________________20_____року

 

з/п

Назва заходу

Дата проведен

ня

Клас

та час

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи на  зимових  канікулах

з_______________ по__________________________20______ року

з/п

Назва заходу

Дата проведен

ня

Клас

та час

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фони\Рисунок7.pngПлан роботи на  весняних  канікулах

з__________________ по_________________20______року

 

 

 

з/п

Назва заходу

Дата проведен

ня

Клас

та час

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи на _________________________________канікулах

 

з/п

Назва заходу

Дата проведен

ня

Клас

та час

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900409712.JPGСТРУКТУРА  ШКІЛЬНОГО  САМОВРЯДУВАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                       

 Щоденник  педагога-організатора

АКТИВ  ШКІЛЬНОГО  УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

 

 

ПІП  учня

Клас

Додаткова

інформація

Голова

 

 

 

 

Заступник

 

 

 

 

Голова

_______ комісії

 

 

 

 

Голова

_______ комісії

 

 

 

 

Голова

_______ комісії

 

 

 

 

Голова

_______ комісії

 

 

 

 

Голова

_______ комісії

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900411811.JPG


                                                                                                                                                                         Щоденник  педагога-організатора

РІЧНА  ЦИКЛОГРАМА  РОБОТИ  УЧНІВСЬКОГО  САМОВРЯДУВАННЯ

 

Тиждень

 

 

Місяць

І

ТИЖДЕНЬ

ІІ

ТИЖДЕНЬ

ІІІ

ТИЖДЕНЬ

ІУ

ТИЖДЕНЬ

ПРИМІТКИ

 

ВЕРЕСЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРУДЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 СІЧЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень

 

 

Місяць

І

ТИЖДЕНЬ

ІІ

ТИЖДЕНЬ

ІІІ

ТИЖДЕНЬ

ІУ

ТИЖДЕНЬ

ПРИМІТКИ

 

 

ЛЮТИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРАВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИМІТКИ

 

 


                                                                                                                                                                        Щоденник  педагога-організатора

ПЛАН

роботи комісії_________________________________________________

Мета: _________________________________________________________________

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Дата

Відповідальні

Результати

Вересень

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Жовтень

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Листопад

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

Грудень

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Січень

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Лютий

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Березень

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Квітень

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

Травень

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи комісії_________________________________________________

Мета: __________________________________________________________________

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Дата

Відповідальні

Результати

Вересень

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Жовтень

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Листопад

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

Грудень

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Січень

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Лютий

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Березень

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Квітень

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

Травень

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи комісії_________________________________________________

Мета: __________________________________________________________________

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Дата

Відповідальні

Результати

Вересень

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Жовтень

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Листопад

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

Грудень

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Січень

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Лютий

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Березень

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Квітень

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

Травень

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи комісії_________________________________________________

Мета: __________________________________________________________________

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Дата

Відповідальні

Результати

Вересень

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Жовтень

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Листопад

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

Грудень

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Січень

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Лютий

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Березень

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Квітень

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

Травень

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи комісії_________________________________________________

Мета: __________________________________________________________________

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Дата

Відповідальні

Результати

Вересень

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Жовтень

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Листопад

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

Грудень

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Січень

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Лютий

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Березень

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Квітень

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

Травень

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи комісії_________________________________________________

Мета: __________________________________________________________________

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Дата

Відповідальні

Результати

Вересень

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Жовтень

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Листопад

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

Грудень

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Січень

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

Лютий

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Березень

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

Квітень

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

Травень

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ 

засідання ______________________________________________

_____________________________________________________ЗОШ _____ст.

                                                                           «________»____________20___ року

Голова:______________________________

Секретар:____________________________

Всього присутні ______ осіб

Відсутні:________________________________________________________________

Запрошені_______________________________________________________________

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

 

Голова зборів ___________________________     ____________________________

Секретар        ___________________________      ____________________________

ПРОТОКОЛ №

Засідання ______________________________________________

_____________________________________________________ЗОШ _____ст.

                                                                           «________»____________20___ року

Голова:______________________________

Секретар:____________________________

Всього присутні ______ осіб

Відсутні:________________________________________________________________

Запрошені______________________________________________________________

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

 

Голова зборів ___________________________     ____________________________

Секретар        ___________________________      ____________________________

ПРОТОКОЛ №

Засідання ______________________________________________

_____________________________________________________ЗОШ _____ст.

                                                                           «________»____________20___ року

Голова:______________________________

Секретар:____________________________

Всього присутні ______ осіб

Відсутні:________________________________________________________________

Запрошені_______________________________________________________________

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

 

Голова зборів ___________________________     ____________________________

Секретар        ___________________________      ____________________________

ПРОТОКОЛ №

Засідання ______________________________________________

_____________________________________________________ЗОШ _____ст.

                                                                           «________»____________20___ року

Голова:______________________________

Секретар:____________________________

Всього присутні ______ осіб

Відсутні:________________________________________________________________

Запрошені_______________________________________________________________

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

 

Голова зборів ___________________________     ____________________________

Секретар        ___________________________      ____________________________

ПРОТОКОЛ №

Засідання ______________________________________________

_____________________________________________________ЗОШ _____ст.

                                                                           «________»____________20___ року

Голова:______________________________

Секретар:____________________________

Всього присутні ______ осіб

Відсутні:________________________________________________________________

Запрошені_______________________________________________________________

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСТУПИЛИ:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирішили:______________________________________________________________________________________________________________________________________

За  дане рішення проголосували:

«За»________________

«Проти»_____________

«Утрималися»_______

 

Голова зборів ___________________________     ____________________________

Секретар        ___________________________      ____________________________


 

                                                                                                                                                                         Щоденник  педагога-організатора

ПЛАН – МЕРЕЖА 

РОБОТИ НА    І  СЕМЕСТР

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

МІСЯЦЬ

 

І

 

ІІ

 

ІІІ

 

ІУ

 

ВЕРЕСЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

 

 

 

 

 

 

 

ГРУДЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

СІЧЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                         Щоденник  педагога-організатора

 

ПЛАН – МЕРЕЖА 

РОБОТИ НА    ІІ СЕМЕСТР

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

МІСЯЦЬ

 

І

 

ІІ

 

ІІІ

 

ІУ

 

ЛЮТИЙ

 

 

 

 

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

ТРАВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

ЧЕРВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів до днів календаря, репетиції

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 


Щоденний план роботи педагога-організатора

З________________  по _____________________ 20___р.

 

ДНІ   ТИЖНЯ

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Червер

П»ятниця

Викладацька робота

 

 

 

 

 

Проведення робочих та святкових лінійок

 

 

 

 

 

Організація дозвілля на перервах

 

 

 

 

 

Підготовка та проведення  загальношкільних заходів

 

 

 

 

 

 Співпраця з установами

 

 

 

 

 

Робота з активом учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

 

 

 

 

Участь у нарадах, педрадах

 

 

 

 

 

Термінові справи

тижня

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                         Щоденник  педагога-організатора

 

Логіко-структурна модель роботи педагога-організатора в позакласний час

 

 

Підвищення професійного рівня ,                 Діагностування щодо інтересів               Вивчення індивідуальних   особливостей       Створення  здорових, безпечних умов  

 педагогічної майстерності                              запитів, потреб «Ми прогнозуємо           вихованців                                                                навчально – виховного процесу

 загальної культури                                          своє завтра»

 

 

               Р О З В И Т О К                                          ОРГАНИ    УЧНІВСЬКОГО   САМОВРЯДУВАННЯ                   ОРГАНІЗАЦІЯ  ЗМІСТОВОГО  ДОЗВІЛЛЯ                 

 

* творчих здібностей                                                        * засідання  органів самоврядування                                             * свята

* навичок  самодіяльності                                              * загальношкільні учнівські збори                                                 * конкурси

* навичок самоврядування                                            * учнівські конференції                                                                     * дискотеки

* мережі гуртків, секцій і об»єднань                             * випуск шкільної газети                                                                 * ігри на перервах

  із залученням  кваліфікованих спеціалістів,             * чергування по школі                                                                     * розважально-пізнавальні заходи

  працівників  кільтури, ветеранів, батьківв,             * відстеження санітарно-гігієнічного стану                                  *  зустрічі з відомими людьми  

  студентів                                                                              в класних приміщеннях                                                                 * виставки

 

 

 

           КОНКУРСИ                                               РАДА САМОВРЯДУВАННЯ                                                                                                                      ЗВ»ЯЗОК

                                                                                                                ОРГАНІЗАЦІЯ  ЛІТНЬОГО  ВІДПОЧИНКУ                                    * із позашкільними закладами

* на кращий клас                                                                                                         ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКІ  ОБ»ЄДНАННЯ                        * з дитячими об»єднаннями

 

* на кращого учня школи

 

 

 

 

Виступи на загальношкільних та класних зборах,                                                                     Звіт   про виконану роботу. Пропозиції до загальношкільного  плану

                                                                             

реальна допомога у проведенні класних зборів,                                                                         виховної  роботи. Участь у районних семінарах, нарадах, конференціях 

 

виховних годин

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                         Щоденник  педагога-організатора

 

 

СТРУКТУРА   ВИХОВНОЇ  РОБОТИ  ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА З  УЧНЯМИ В  ПОЗАКЛАСНИЙ  ЧАС

 

Загальношкільні збори     Лінійки     Учнівські конференції    Зв»язки з громадськістю       Зв»язки із ССН           Рада самоврядування

 

 

Загальношкільні заходи   Зустрічі з відомими людьми    Державні установи    Участь у районних та обласних    Випуск шкільної    Гуртки,

 

                                                                                                                                                  конкурсах, змаганнях                      газети                   секції

 

 

* інтелектуальні ігри;                                                                * відділ  молоді і спорту                 * на кращий клас                                 шкільні

* спартакіади;                                                                              * Центр соціальної служби            * на кращого учня школи                 позашкільні

* козацькі забави;                                                                          молоді

* свята;

* творчі конкурси

* виставки

* захист  проектів

* вечори, дискотеки

 

 

Співпраця  із культурно-освітніми установами                                           Органи учнівського  самоврядування:

 

*  районний краєзнавчий музей;                                                 * рада цікавих справ;

*  районна та сільська бібліотека;                                              * милосердя;

* районна музична школа;                                                           * рада дисципліни і порядку;

* художня школа;                                                                            * рада дисцирліни і порядку;  

* БТШЮ;                                                                                          * рада допомоги ветеранам, учасникам ВВв;

* ДЮСШ;                                                                                          *

*                                                                                                           *

*                                                                                                           *

*

*

 


                                                                                                                                                                         Щоденник  педагога-організатора

Я   займаюся самоосвітою

з/п

Що опрацювати, прочитати, знайти

Дата

Де і  з ким поділитися новинками ( наради, засідання педаради і т.ін.)

Що впровадити у роботу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ

позакласного заходу

Назва заходу_____________________________________________________________

Дата та час  проведення___________________________________________________

Учасники _______________________________________________________________

Мета заходу_____________________________________________________________

________________________________________________________________________

Кількість учнів, які взяли участь у заході___________________________________

План проведення   заходу

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

АНАЛІЗ

позакласного заходу

Назва заходу_____________________________________________________________

Дата та час  проведення___________________________________________________

Учасники _______________________________________________________________

Мета заходу_____________________________________________________________

________________________________________________________________________

Кількість учнів, які взяли участь у заході___________________________________

План проведення   заходу

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Щоденник  педагога-організатора

АНАЛІЗ  УЧАСТІ  ТА ЕФЕКТИВНОСТІ  ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ

 

з/п

Назва заходу

Оцінка

проведення

 

Результати

( переможці, недоліки і т.ін.)

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\MP900438690.JPG

 

 

 

 

 

      Робочий зошит педагога-організатора

 

Кваліфікаційна характеристика педагога-організатора

 

Загальні положення
1.1.Дана посадова Інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики педагога, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.1996 р., №463/1268 за погодженням з Міністерством праці України від 17.08.1995 р., №  46.
При розробці Інструкції враховано рекомендації з організації служби охорони праці в освітніх закладах системи Міністерства освіти і науки України.
1.2. Педагог-організатор повинен мати вищу або середню - спеціальну освіту.
1.3.Педагог - організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.4.У своїй діяльності педагог - організатор керується  Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною посадовою Інструкцією), трудовим договором (контрактом).
II. Завдання та обов'язки
2.1.Педагог-організатор планує й організовує позаурочну навчально-виховну роботу з учнями в освітніх установах, за місцем проживання.
2.2.Організовує колективно-творчу діяльність дитячих і громадських організацій, об'єднань у відповідності з віковими інтересами, запитами потребами учнів, вимогами життя.
2.3.Організовує наочне оформлення школи з тематики роботи, яку проводить.
2.4.Створює в школі сприятливі безпечні умови для реалізації інтересів і потреб учнів, для їх розвитку, цікавого і корисного проведення вільного часу.
2.5.Турбується про здоров'я і безпеку довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
2.6.Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
2.7.Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
2.8.Бере участь в організації літнього відпочинку і оздоровленні учнів, вихованців в освітніх установах, за місцем проживання, а також уживає необхідних заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов, дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці під час проведення позакласних і позашкільних заходів.
2.9.Повідомляє керівника закладу про нещасний випадок, що трапився, та організовує надання першої допомоги потерпілому.
2.10.Інструктує учнів під час проведення позакласних і позашкільних заходів із реєстрацією у спеціальному журналі.
2.11.Веде профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропонує здоровий спосіб життя.
2.12.Проходить періодичні медичні обстеження.
2.13.Організовує канікулярний відпочинок учнів, створивши безпечні умови для цього.
2.14.Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію.
III. Права
Педагог-організатор має право:
3.1.Самостійно вибирати форми і методи роботи з учнями і планувати її виходячи з плану роботи школи і педагогічної доцільності.
3.2.Брати участь в управлінні школою в порядку визначеному Стату¬том школи. Брати участь у педагогічній раді школи.
3.3.На захист професійної честі і гідності.
3.4.Знайомитись зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, давати на них пояснення.
3.5.Захищати свої інтереси самостійно або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування.
3.6.На конфіденційність дисциплінарного (службового) розсліду¬вання за винятком випадків, передбачених законодавством.
3.7.Підвищувати свою кваліфікацію.
3.8.Давати учням під час занять, перерв обов'язкові розпорядження, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягати учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановленими Правилами про нагородження і стягнення учнів школи.
3.9.Вносити пропозиції про покращення і оздоровлення умов проведення навчально-виховного процесу.
IV. Відповідальність
4.1.За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього розпорядку школи, інших нормативних актів школи, законних розпоряджень адміністрації школи, посадових обов'язків, встановлених даною Інструкцією, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
4.2.За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних з фізичним або психічним насиллям над особистістю учня, за здійснення іншого аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений із займаної посади у відповідності з трудовим законодавством і Законом України «Про освіту».
4.3.За спричинені школі або учасникам навчально-виховного процесу збитки у зв'язку з виконанням (або невиконанням) своїх посадових обов'язків педагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим або цивільним законодавством.
4.4.Педагог-організатор відповідає за безпечне проведення позакласних заходів, які він готує і проводить, за життя і здоров'я учнів під час проведення ним позакласної роботи.
V. Повинен знати
5.1.Основні нормативні документи про освіту.
5.2.Основи трудового законодавства.
5.3.Правила внутрішнього трудового розпорядку.
5.4.Основні положення закону «Про охорону праці», нормативні документи з питань безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.
5.5.Основні правила вибухонебезпеки і вибухозахисту.
5.6.Основні правила пожежної і електробезпеки.
5.7.Правила гігієни праці і виробничої санітарії.
5.8.Правила надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках.
5.9.Правила користування засобами пожежегасіння та індивіду¬ального захисту.
5.10.Шляхи і правила евакуації.
5.11. Вимоги до ведення шкільної документації.
5.12.Психолого-педагогічну сутність і закономірності процесу виховання, важливість системного підходу до організації виховної роботи в школі.
5.13.Особливості функціонування учнівського колективу як засобу виховання школярів.
5.14.Педагогічні основи учнівського самоврядування в школі.
5.15.Зміст, форми і методи роботи всіх типів організації школярів.
5.16.Методику соціально-педагогічних досліджень виховного процесу.
5.17.Зміст, форми і методи організації роботи школи як центру вихов¬ної роботи в мікрорайоні.
5.18.Методику підготовки і проведення виховних заходів.
5.19.Індивідуальні особливості вихованців.
5.20.Сучасний стан і тенденції розвитку дитячих, підліткових, молодіжних об'єднань, рухів, організацій, їх роль і місце у становленні дитячої особистості.
VI. Кваліфікаційні вимоги
6.1.Педагог-організатор має вищу або середню спеціальну педагогічну освіту, професійну компетентність.
6.2.Забезпечує нормативні вимоги до організації позаурочної навчально-виховної роботи, безпечні умови її проведення.
6.3.Проходить інструктаж з питань охорони праці і техніки безпеки з підписом у відповідному журналі не рідше двох разів на рік.
6.4.Забезпечує результативність, якість своєї праці.
6.5.Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру на курсах підвищення кваліфікації раз на 5 років і раз на 3 роки - з безпеки життєдіяльності з перевіркою знань.
VII. Взаємовідносини
Педагог-організатор
7.1.Працює згідно з графіком, складеним, виходячи з навантаження, і затвердженим директором школи.
7.2.Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоврядування, педагогічними колективами школи, освітніх установ позашкільної освіти дітей і громадськими організаціями.
7.3.Співпрацює з колективами установ культури, мистецтв, спортив¬ними товариствами, творчими спілками. Залучає до роботи з дітьми кваліфікованих спеціалістів, працівників науки, культури, мистецтва, спортсменів, тренерів, студентів, медиків, працівників правоохоронних органів тощо.
7.4.Контактує з сім'ями вихованців. Залучає батьків до організації позаурочної роботи.
7.5.Отримує від адміністрації школи інформацію правового і організаційно - методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
7.6.Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять у його компетенцію, з педагогічними працівниками школи.


З інструкцією ознайомлена   _____________   ________________
                                                                                           (підпис)         (прізвище, ініціали)
 
 

 

 

 

Документація, за ведення якої відповідає педагог-організатор

  1. Портфоліо органів  учнівського самоврядування.
  2. Портфоліо громадських об’єднань.
  3. Портфоліо осередків дитячих громадських організацій у межах  загальноосвітнього навчального закладу.
  4. Щоденник педагога-організатора.
  5. Плани роботи ( річні, місячні, тематичні).
  6. Ретельний облік учнів-членів дитячих та молодіжних організацій міського, обласного, всеукраїнського рівнів діяльності.

Що контролює адміністрація закладу

  1. Раціональне використання робочого часу.
  2. Якість виконання основних посадових обов’язків та поточних доручень.
  3. Планування  роботи.
  4. Результати виховних заходів.
  5. Активність участі в громадському житті школи.
  6. Креативність та фаховий рівень працівника.
  7. Звіти та самоаналізи роботи.
  8. Ретельність ведення документації.

Щоденник педагога-організатора

Циклограма роботи педагога-організатора

Щодня:

  • планує роботу згідно з функціональними обов’зками та адміністративними директивами;
  • перевіряє якість  чергування учнів по школі;
  • організовує дозвілля школярів на перервах;
  • інформує учнів та вчителів про поточні позакласні та позашкільні заходи;
  • надає допомогу  активістам у здійсненні ними громадських доручень;
  • слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних правил та морально-етичних вимог у закладі;
  • проводить індивідуальну чи групові заняття зі школярами згідно із планом.

Щотижня:

  • планує роботу згідно з посадовими обов’язками та адміністративними директивами;
  • проводить засідання одного із секторів учнівського самоврядування;
  • надає допомогу в проведенні заходу членами громадського об’єднання;
  • надає реальну допомогу ( виступ, сценарії, рекомендації іт.д.) в підготовці класних зборів ( або виховних годин, інформаційних бесід чи екскурсій – виховних заходів у межах класу);
  • приймає звіт чергового по школі класу;
  • проводить розважально-пізнавальний захід у межах класу ( чи паралелі  класів);
  • виводить рейтинг участі та якості підготовки класних колективів  до різноманітних загальношкільних чи районних заходів.

Щомісяця:

  • планує роботу згіднл з функціональними обов’язками та адміністративними директивами;
  • готує загальношкільний розважально-пізнавальний захід ( конкурс, змагання, вікторину, дискотеку тощо);
  • координує роботу та сприяє організованому проведенню засідання органу учнівського самоврядування;
  • ініціює проведення зборів ( конференції, брифінгу, творчої зустрічі) із представниками громадських об’єднань та організацій);
  • забезпечує випуск друкованого  органу учнівського самоврядування ( газети, стіннівки, журналу тощо);
  • забезпечує проведення загальношкільного заходу культурно-естетичного спрямування;
  • бере участь у роботі шкільного МО класних керівників;
  • бере участь у методичних районних, обласних нарадах, семінарах, конференціях.

Двічі на навчальний рік:

  • сприяє проведенню загальношкільних учнівських зборів;
  • сприяє проведенню загальношкільної учнівської конференції.

Раз на семестр:

  • проводить підсумки зробленого;
  • визначає перспективи діяльності на наступний семестр.

У кінці навчального року:

  • здає звіт про виконану роботу;
  • подає пропозиції до загальношкільного плану виховної роботи.

Основні сфери діяльності педагога-організатора

  1. Організація учнівського самоврядування.
  2. Організація та проведення позакласних заходів.
  3. Забезпечення якісного рівня дозвілля школярів у позаурочний час.
  4. Координація роботи громадських об’єднань у межах закладу.
  5. Сприяння діяльності осередків дитячих громадських організацій у загальноосвітньому навчальному закладі.
  6. Максимальне залучення учнів до усіх форм та видів позакласної роботи та позашкільної діяльності.

Стимуляційна гра „ Вибори”

Слід пам’ятати, що  інформація про  „ вибори в школі” буде поширена в сім’ях, серед друзів, знайомих на вулиці, що є важливим і позитивним елементом запланованої акції.

Важливо пам’ятати наступне:

  1. Головним завданням стимуляційної гри „Вибори” є переконання молодих людей у тому, що брати участь у виборах – це їх обов’язок перед суспільством, у якому вони живуть.
  2. Гра не має на меті проводити агітацію за будь-кого з кандидатів у  Президенти школи, депутати, партію чи виборчий блок.
  3. Важливим результатом проведення стимуляційної гри „Вибори” є отримання навиків участі у виборчому процесі. Кожний з організаторів відповідальний за те, щоб ніхто з дорослих не використав цю гру в політичних цілях.

Основні етапи проведення стимуляційної гри „Вибори”

1-й етап. Організаційний

Діяльність

  1. На  шкільних зборах, старостаті, Раді учнівського самоврядування тощо обговорюється ідея проведення стимуляційної гри „Вибори” і визначається предмет виборів. Предметом виборів можуть бути:
  • кращий клас;
  • самоврядування;
  • кращий вчитель;
  • предмет навчання з варіативної частини;
  • програми розвитку школи тощо
  1. Результат

Прийнято рішення про проведення стимуляційної гри „Вибори” з обранням предмету виборів у цій грі.

На дошці оголошень  вивішується повідомлення про проведення гри.

2-й етап. Створення шкільної виборчої комісії ( ШВК)

Діяльність

Від кожного класу необхідно делегувати по одній особі для створення Шкільної виборчої комісії. Створена комісія обирає голову, заступника і секретаря.

Результат

Створено Шкільну виборчу комісію ( ШВК), список членів якої  та план проведення гри  „Вибори” вивішується на дошці оголошень. Інформацію можна оголосити на загальношкільній лінійці.

3-й етап. Реєстрація виборців

Діяльність

  1. Складається список виборців.
  2. Списки виборців укладають члени ШВК і подають голові.
  3. Залежно від обставин можна ввести віковий ценз.

Результат

Укладений список виборців на дільниці, підписаний головою та секретарем ШВК.

4-й етап. Висунення кандидатів

Діяльність

  1. Проводяться збори класних колективів, засідання адміністрації, педагогічного колективу, на яких висуваються кандидати для участі у виборах.
  2. У ШВК класи подають:

- протокол  зборів;

- передвиборчу програму кандидата або обґрунтування іншого предмета виборів.

Результат

  1. Від класів подаються протоколи зборів, передвиборчі  програми кандидатів.
  2. ШВК складає список кандидатур.
  3. Інформація вивішується на дошці оголошень.

5-й етап. Підготовка бюлетенів до голосування

Діяльність

Відповідно до укладеного списку виборців готуються бюлетені з прізвищами кандидатів, які були зареєстровані до участі у виборах.

Результат

Підготовлено відповідну кількість бюлетенів.

6-й етап. Передвиборча агітація

Діяльність

  1. У школі обговорюються передвиборчі програми кандидатів.
  2. Агітаторам або кандидатам надаються рівні умови та можливості для проведення агітації в класах, учні яких братимуть участь у виборах.
  3. Проводяться „круглі столи”, дебати з кандидатами тощо.

Результат

Поширено інформацію про всі виборчі програми.

Програми кандидатів представляються в шкільних газетах, на плакатах, листівках.

Забороняється передвиборчу агітаційну інформацію вивішувати у непризначених для цього місцях.

7-й етап. Реєстрація офіційних спостерігачів

Діяльність

  1. Учні класів, педагогічний колектив, адміністрація школи  можуть висунути від свого колективу по 1 спостерігачу для роботи в день виборів.
  2. Спостерігачі повинні зареєструватися в Шкільній виборчій комісії.
  3. До числа спостерігачів можна залучати і батьків, громадськість.

Результат

Укладено списки офіційних спостерігачів, які вивішуються на дошці оголошень.

8-й етап. Голосування

Діяльність

  1. Завчасно розмістити оголошення про день, час, місце виборів.
  2. Припинити будь-яку агітацію.
  3. Підготувати відповідно обладнане приміщення для таємного голосування.
  4. Провести голосування.

Результат

Проведено вибори

9-й  етап. Ознайомлення з результатами  виборів

Діяльність

  1. на загальношкільній лінійці голова ШВК оголошує результати виборів.
  2. Інформація про вибори, кількість виборців, які проголосували, вивішуються на дошці.

Результат

Оголошено результати виборів. Протокол про хід голосування може містити наступну інформацію:

  • скільки осіб мали голосувати;
  • скільком особам було видано виборчі бюлетені;
  • скільки було недійсних бюлетенів ( недійсним вважають бюлетень, в якому викреслено більше ніж одну позицію або нічого не викреслено);
  • скільки було дійсних бюлетенів;
  • скільки осіб проголосувало за кожну позицію в бюлетені.

Протокол результатів виборів

( орієнтовний зразок)

Вибори відбувалися у школі (назва школи)_____________________________________________

За процедурою виборів спостерігала Шкільна виборча комісія у складі:

Голова:___________________________________________________________________________

Заступник голови:__________________________________________________________________

Секретар:_________________________________________________________________________

Взяло участь у голосуванні__________________________________________________________

З них: дійсні бюлетені    _______________________________________

      зіпсовані бюлетені  _______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\обои\976886991.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
2613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку