Організація роботи та обслуговування споживачів у ресторані класу “Люкс”

Про матеріал
Організація роботи та обслуговування споживачів у ресторані класу “Люкс”, презентація
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація роботи та обслуговування споживачів у ресторані класу “Люкс”

Номер слайду 2

Вступ. Ресторан – підприємство ресторанного господарства з широким асортиментом страв складного приготування, включаючи замовлені і фірмові, винно-горілчані, тютюнові і кондитерські вироби, з високим рівнем обслуговування в поєднанні з організацією дозвілля.

Номер слайду 3

Характеристика закладу

Номер слайду 4

Виробничі приміщення: Цехи - заготівельні; - доготівельні. Цех – відокремлена складова частина підприємства, в межах якої виготовляється продукція визначеного асортименту відповідно до виробничої програми. Характеристика виробничих приміщень

Номер слайду 5

Характеристика торгових приміщень. До торгових приміщень належать: вестибюль (у тому числі гардероб, туалетні кімнати); зали; аванзал. Вестибюль – це перше приміщення, куди потрапляють споживачі і де починається їх обслуговування. Аванзал – приміщення для очікування, збору і відпочинку учасників урочистостей.

Номер слайду 6

Обслуговування відвідувачів

Номер слайду 7

Історія виникнення закладу. Ресторан – це слово французького походження, перекладається як “відновлення”. Справа в тому, що в 1765 році паризький шинкар Буланже, щоб привернути увагу відвідувачів до свого трактиру, помістив над ним вивіску з наступники словами: “Venite ad omnes qui stomacho laboratis et ego vos restourabo” – Прийдіть до мене всі стражденні шлунком, і я вас відновлю (відреставрую)!Згодом стали з’являтися нові подібні заклади. З кожним днем інтер’єр і меню ресторанів поліпшувалися. Найстаріший ресторан Європи “Sobrino-de-Botin” Іспанія, Мадрид (1725 р.)

Номер слайду 8

Устаткування. Обладнаня поділяється на: теплове (плити, пекарські шафи, професійні хлібопічки, пароконвектомати, фритюрниці, грилі); холодильне (холодильні та морозильні камери); додаткове: - хлібопекарське (хліборізки, тісторозкаточні машини, просіювачі); - технологічне (м’ясорубки, блендери, міксери, овочерізки, слайсери); - барне (кавомолки, льодоподрібнювачі, кавомашини, соковижималки); - посудомийне (посудомийні машини); - нейтральне (столи, витяжки, стелажі, сушильні шафи, візки, мийні).

Номер слайду 9

Висновок. Підводячи підсумки, можна зробити висновок, що ресторани мають величезне значення в житті сучасного суспільства. Сюди приходять щоб відзначити ювілей, важливу подію в житті, провести весільне торжество, ділову або офіційну зустріч, просто відпочити в колі близьких людей. Радо зустріти, швидко та смачно погодувати людей, створити їм усі умови для повноцінного відпочинку – така задача працівників ресторанів. Успішна робота ресторану залежить від багатьох факторів. Як і будь-яка складна система, ресторан починається з задуму його творця і закінчується контролем і його функціонуванням.

pptx
Додав(-ла)
Динник Ольга
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку