Тема.Організація уроків фізичної культури.Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ,спрямованих на зміцнення здоров’я.Правила безпеки на уроках фізичної культури.Спортивний одяг і взуття.Рухлива гра.
Завдання уроку:
1.Навчати стройових вправ та команд.
2.Навчати комплексу загально розвивальних вправ на місці без предметів.
3.Навчати рухливих ігор ’’Бездомний заєць’’, ’’Білки , жолуді ,горіхи ’’.
Міжпредметні зв’язки: Основи здоров’я. (Безпечні місця для ігор і розваг)
Інвентар і обладнання:секундомір,свисток.
Місце проведення: Гусаківський НВК, спортивний зал.
Зміст(план)уроку(40 хв)
Підготовча частина уроку(12-14 хв)
1.Організація учнів до уроку,шикування в одну шеренгу,вітання.
2. Мотивація навчальної діяльності,повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання ЧСС.
3.Організувальні вправи(основна стійка, стійка ноги нарізно,широка стійка,команди’’Рівняйсь!’’, ’’Струнко!’’, ’’Вільно!’’.
4.Різновиди ходьби(звичайним кроком, у напівприсіді, із різним положення рук).
5. Повільний біг.
6.Перешикування.
7.Комплекс ЗРВ.
Основна частина уроку(16-18 хв)
1.Рухлива гра ’’Бездомний заєць»
2.Рухлива гра ’’ Білки ,жолуді, горіхи ’’.
3.Бесіда.
МПЗ: Основи здоров’я.1клас. Безпечні місця для ігор і розваг.
Заключна частина уроку(3-5 хв)
1.Ходьба з вправами для відновлення дихання.
2.Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.
3.Підбиття підсумків.
4.Організоване залишення місця занять.
Хід уроку
№ з/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
|
Підготовча частина уроку |
12-14хв |
|
||
1 |
Організація учнів до уроку,шикування в одну шеренгу,вітання.
|
До 1 хв |
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття |
||
2 |
Мотивація навчальної діяльності,повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання ЧСС.
|
До 1хв
|
Учитель,мотивуючи майбутню діяльність учнів на уроці,оголошує завдання уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв. |
||
3 |
Організувальні вправи(основна стійка, стійка ноги нарізно,широка стійка,команди’’Рівняйсь!’’, ’’Струнко!’’, ’’Вільно!’’.
|
До 30 с |
Зберігати поставу. Звернути увагу на узгодженість виконання. |
||
4 |
Різновиди ходьби(звичайним кроком, у напівприсіді, із різним положення рук).
|
До 1хв |
По колу в колону по одному, дистанція-2кроки. |
||
5 |
Повільний біг. |
1-2хв |
Зберігати стрій,не обганяти одне одного. |
||
6 |
Перешикування.
|
До 30 с |
У дві шеренги,розімкнутися на відстань витягнутих рук. |
||
7 |
Комплекс ЗРВ.
|
6-7хв |
Слідкувати за поставою учнів. |
||
8 |
Перешикування.
|
До 30 с |
Об’єднати учнів у команди,розподілити ролі,визначити ведучих. |
||
|
Основна частина уроку |
16-18хв |
|
||
1 |
Рухлива гра «Бездомний заєць» Усі гравці,крім двох,стають парами(обличчям один до одного),узявшись за руки. Один із гравців «заєць»,другий – «вовк». «Заєць» який втікає від «Вовка»,ховається в середину пари Той до кого «заєць» стає спиною,стає «бездомним зайцем» і втікає від «вовка». Якщо вовк догнав бездомного зайця,тоді вони міняються ролями. |
6-7хв |
|
||
2 |
Рухлива гра «Білки ,жолуді,горіхи» Дітей об’єднають у трійки. Вони беруться за руки й утворюють кола на всій площі майданчика. Кожний гравець у колі отримає назву: « Білка» , «Жолудь» , «Горіх». Одного із дітей вибирають ведучим. На виклик учителя наприклад «Горіхи!» діти швидко міняються місцями в різних колах .А ведучий намагається зайняти місце в одній із трійок, отримуючи назву гравця, який вибув . Учень який залишився без місця стає ведучим. Перемагають діти які жодного разу не були в ролі ведучого. |
6-7хв |
|
||
3 |
Бесіда МПЗ: Основи здоров’я.1клас. Безпечні місця для ігор і розваг.
|
6-7хв |
Вчитель розповідає про безпечні місця для ігор та розваг. |
||
|
Заключна частину уроку |
3-5хв |
|
||
1 |
Ходьба з вправами для відновлення дихання.
|
1-2хв |
У колодну по одному, дистанція -2 кроки. |
||
2 |
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.
|
До 1хв |
За ростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100уд/хв. |
||
3 |
Підбиття підсумків. |
1-2хв |
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих. |
||
4 |
Організоване залишення місця занять. |
До 30 с |
У колону по одному. |
||