Організація уроків фізичної культури.Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ,спрямованих на зміцнення здоров’я.Правила безпеки на уроках фізичної культури.Спорт

Про матеріал
Завдання уроку: 1.Навчати стройових вправ та команд. 2.Навчати комплексу загально розвивальних вправ на місці без предметів. 3.Навчати рухливих ігор ’’Бездомний заєць’’, ’’Білки, жолуді, горіхи ’’.
Перегляд файлу

Тема.Організація уроків фізичної культури.Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ,спрямованих на зміцнення здоров’я.Правила безпеки на уроках фізичної культури.Спортивний одяг і взуття.Рухлива  гра.

Завдання уроку:

1.Навчати стройових вправ та команд.

2.Навчати комплексу  загально розвивальних вправ на місці без предметів.

3.Навчати рухливих ігор  ’’Бездомний заєць’’, ’’Білки , жолуді ,горіхи ’’.

 

Міжпредметні зв’язки: Основи здоров’я. (Безпечні місця для ігор і розваг)

 

Інвентар і обладнання:секундомір,свисток.

 

Місце проведення: Гусаківський НВК, спортивний зал.

 

                                                   Зміст(план)уроку(40 хв)

 

Підготовча частина уроку(12-14  хв)

 

1.Організація учнів до уроку,шикування в одну шеренгу,вітання.

2. Мотивація навчальної діяльності,повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання ЧСС.

3.Організувальні вправи(основна стійка, стійка ноги нарізно,широка стійка,команди’’Рівняйсь!’’, ’’Струнко!’’, ’’Вільно!’’.

4.Різновиди ходьби(звичайним кроком, у напівприсіді, із різним положення рук).

5. Повільний біг.

6.Перешикування.

7.Комплекс ЗРВ.

 

Основна частина уроку(16-18 хв)

 

1.Рухлива гра ’’Бездомний заєць»

2.Рухлива гра ’’ Білки ,жолуді, горіхи ’’.

3.Бесіда.

МПЗ: Основи здоров’я.1клас. Безпечні місця для ігор і розваг.

 

Заключна частина уроку(3-5 хв)

1.Ходьба з вправами для відновлення дихання.

2.Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.

3.Підбиття підсумків.

4.Організоване залишення місця занять.

                                                       

 

 

Хід уроку

 

з/п

Зміст основного навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина уроку

12-14хв

 

1

Організація учнів до уроку,шикування в одну шеренгу,вітання.

 

До 1 хв

Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

2

Мотивація навчальної діяльності,повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання ЧСС.

 

До 1хв

 

Учитель,мотивуючи майбутню діяльність учнів на уроці,оголошує завдання уроку.

У нормі ЧСС складає  70-80 уд/хв.

3

Організувальні вправи(основна стійка, стійка ноги нарізно,широка стійка,команди’’Рівняйсь!’’, ’’Струнко!’’, ’’Вільно!’’.

 

До 30 с

Зберігати поставу. Звернути увагу на узгодженість виконання.

4

Різновиди ходьби(звичайним кроком, у напівприсіді, із різним положення рук).

 

До 1хв

По колу в колону по одному, дистанція-2кроки.

5

Повільний біг.

1-2хв

Зберігати стрій,не обганяти одне одного.

6

Перешикування.

 

До 30 с

У дві шеренги,розімкнутися на відстань витягнутих рук.

7

Комплекс ЗРВ.

 

6-7хв

Слідкувати за поставою учнів.

8

Перешикування.

 

До 30 с

Об’єднати учнів у команди,розподілити ролі,визначити ведучих.

 

Основна частина уроку

16-18хв

 

1

Рухлива гра «Бездомний заєць»

Усі гравці,крім двох,стають парами(обличчям один до одного),узявшись за руки. Один із гравців «заєць»,другий – «вовк». «Заєць» який втікає від «Вовка»,ховається в середину пари  Той  до кого «заєць» стає спиною,стає «бездомним зайцем» і втікає від «вовка». Якщо вовк догнав бездомного зайця,тоді вони міняються ролями.

6-7хв

 

2

Рухлива гра «Білки ,жолуді,горіхи»

Дітей об’єднають у трійки. Вони беруться за руки й утворюють кола на всій площі майданчика. Кожний гравець у колі отримає назву: « Білка» , «Жолудь» , «Горіх». Одного із дітей вибирають ведучим.

На виклик учителя наприклад «Горіхи!» діти швидко міняються місцями в різних колах .А ведучий намагається зайняти місце в одній із трійок, отримуючи назву гравця, який вибув . Учень який залишився без місця стає ведучим. Перемагають діти які жодного разу не були в ролі ведучого.

6-7хв

 

3

Бесіда

МПЗ: Основи здоров’я.1клас. Безпечні місця для ігор і розваг.

 

6-7хв

Вчитель розповідає про безпечні місця для ігор та розваг.

 

Заключна частину уроку

3-5хв

 

1

Ходьба з вправами для відновлення дихання.

 

1-2хв

У колодну по одному, дистанція -2 кроки.

2

Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.

 

До 1хв

За ростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100уд/хв.

3

Підбиття підсумків.

1-2хв

Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих.

4

Організоване залишення місця занять.

До 30 с

У колону по одному.

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 грудня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку